Gå til innhold

Han sier han det eneste som kunne vært bedre er utseendet mitt :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest chisandra

Huff. Du er allerede i ferd med å bli blind, ts - så jeg tror ikke at noe vi sier til deg her vil hjelpe.

Lykke til, denne skal du få slite med.

Viktig:

Prøv å minimere de psykiske skadene du vil pådra deg underveis, det tar så lang tid å reparere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet han innmari godt. -Ja han er kjekk med en del sjarme, men det er personligheten jeg faller for. Når jeg så får høre tilbake ting som at han har gode gener, bra utseende osv.. At han kunne fått veldig pene damer som kjæreste men ikke valgte dem.. Hva skal jeg da tro?? Anonymous poster hash: f2535...cbe

Ja, vakker personlighet du. Han høres ut som en premieidiot for å være ærlig. Kjekke mannfolk som virkelig har draget oppfører seg ikke sånn, derimot kan litt mindre attraktive strebere gjøre det.

Hvor gamle er dere? Bare nyskjerrig.;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er du sammen med han? Hvis dere nylig er blitt sammen skulle dere jo være superforelsket. Han skulle synes du var den fineste i verden. Istedenfor fornærmer han deg med å si at du ikke er pen, at han kunne fått en penere dame, flørte med andre..?

For en dust

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vakker personlighet du. Han høres ut som en premieidiot for å være ærlig. Kjekke mannfolk som virkelig har draget oppfører seg ikke sånn, derimot kan litt mindre attraktive strebere gjøre det.

Hvor gamle er dere? Bare nyskjerrig. ;)

Hi. Ja jeg skjønner du er nysgjerrig på det ja.. Det får du ikke vite. Men vi er gamle nok til å vite hva vi gjør. Gamle nok til å ha opplevd mye forskjellig og ha sett mye rart. Tydeligvis ikke alt da..

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette noe du vil plages av gjennom forholdet? Er det verdt all usikkerheten du kommer til å oppleve, at du ikke er god nok og at du ikke kan stole på han? Synes det høres vondt ut.

Anonymous poster hash: 1914a...008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det og han sier dat.... bullshit!

Beklager jeg sier dette men det er en grunn til at det finnes sånne drittsekker som han, når det sånne som deg finner seg i alt.

Kom deg ut av det usunne forholdet. Ha litt respekt for deg selv kvinne! Det er bedre å DØ alene, enn å være sammen med en drittsekk. Seriøøst jeg blir så sint.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er denne mannen en drittsekk?

Nr1. Han har funnet seg en kjæreste av de rette grunnene... Innsiden!

Nr.2 Han er ærlig!

Jeg tipper de fleste av damene her inne (inkl meg selv) ikke er verdens peneste, så hvorfor behovet for å høre det?

Klart det alltid vil være damer som er penere enn deg.

Han har valgt deg fordi du er en god jente, en han vil dele livet med. Noe som er bra.

Du sier han flørter mye, gjør han egentlig det? Og om, er det så farlig?

Du er kanskje ung? Jeg vet ikke, men etterhvert som årene går, vil de fleste lære seg at det er det indre som teller, og lære seg at utseendemessig kan vi omtrent aldri prøve å overgå alle andre damer i verden. Og vil lære at det er helt ok.

Gi deg a, sett pris på at du har en ærlig og sjarmerende fyr, en sjarmerende fyr som vil ha DEG! Vil ha deg for du er så bra! For han er du BEST! Men ikke penest, og det vet du innerst inni deg selv at ikke spiller noen rolle.

Om mannen min hadde sagt at jeg var den peneste i verden, hadde jeg kanskje blitt irritert, først og fremst fordi sånne kommentarer er overfladisk, men så også for at det heller ikke er sant.

At han liker utseende mitt og synes jeg er pen er ok, men penere enn alle andre? Nei.

Anonymous poster hash: 700a3...d60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI. Er det så j**** innlysende hva som er riktig mener du? Fordi når jeg selv har sterke føleser for fyren og alt unntatt denne greia her er perfekt.. Og jeg føler det som om han bortsett fra dette faktisk er mannenn i mitt liv... Hva da?

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Grunnen til at jeg fortsatt holder på han er jo fordi jeg har følelser for han. Sterke følelser av det slaget som ikke kommer dalende når som helst i livet.. Og at han på alle andre måter er riktig for meg.

Anonymous poster hash: f2535...cbe

-Ja han er kjekk med en del sjarme, men det er personligheten jeg faller for. Når jeg så får høre tilbake ting som at han har gode gener, bra utseende osv.. At han kunne fått veldig pene damer som kjæreste men ikke valgte dem.. Hva skal jeg da tro??

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Høye tanker om seg selv ja. Liten tiss nei absolutt ikke. En av største jeg har hatt faktisk.

Saken er at han spør meg ofte om jeg er redd for å miste han. Er veldig opptatt av å fortelle om de forskjellige eksene han har hatt. Men når det kommer til meg og de jeg har vært involvert med på den ene eller andre måten, da blir ha sjalu. Sint. Vil vite nøyaktig hva og hvor lenge. Og det er ikke helt greit for han at jeg har kontakt med noen av de som kamerater enda heller.

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Hva, eksakt, er det som er så riktig og perfekt med denne mannen og personligheten hans?

Jo mer du skriver jo verre høres han ut. For å være ærlig så begynner jeg å lure på om dette er en ekte problemstilling eller om det er en fiktiv problemstilling du har kommet opp med fordi du av en merkelig grunn synes det er morsomt.

Endret av pantertante
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar kvinner seg så nær av slikt? :klo:

Jeg har aldri skjønt det. Jeg har aldri hørt en mann klage over at, "hun sa at jeg ikke var vakker, *snufs* ".



Anonymous poster hash: fcb40...7de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar kvinner seg så nær av slikt? :klo:

Jeg har aldri skjønt det. Jeg har aldri hørt en mann klage over at, "hun sa at jeg ikke var vakker, *snufs* ".

Anonymous poster hash: fcb40...7de

Å jo du, både nåværende og ekser har klaget på lignende (jeg har nok ikke vært raus nok med komplimentene for utseende). Jeg har jo aldri sagt de var stygge, men "Du er søt, du!" ble til sutring fordi jeg ikke sa "Kjekk" osv. Menn vil da også høre at de er deilige og attraktive? Kvinner har nok bedre sosiale antenner enn å si"Du er ikke vakker, jeg kunne fått bedre utseendemessig", det er derfor du ikke hører menn klage over akkurat det.

Og videre er du på et kvinneforum, ikke mange menn som klager her. Og videre tviler jeg på at dette er noe kvinner klager høytlytt over i det offentlige rom, i så fall bare de nærmeste venninnene sine, og det samme vil vel gjelde menn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han vær så snill, for en idiot. Han er jo respektløs uansett..



Anonymous poster hash: ddfb4...799
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du vil at vi svarer, egentlig?

Prøver du å bestille at vi glatter over utsagnet til idioten?

Noen ganger er det sannheten som svir mest. Men hvilken glede har du av det om vi lyver til deg her inne?

Noen ganger kommer de sterkeste følelsene i de mest usunne forholdene. At man bindes i en slags avhengighet.

Personlig tenker jeg at det han sa den natten var for å "straffe" og devaluere deg siden du ikke ville ha sex med han. Og det vitner om dårlige holdninger.

At han flørter med alt han ser av pene damer er vel for å få bekreftelse og styrke egoet. Muligens også for å gjøre deg utrygg.

Jeg vil foreslå at du distanserer deg litt fra han, får litt luft og plass til å tenke.

La han jobbe litt for deg.

Sånn det er nå mangler han respekt for deg.

Enig her!

Det første som dukket opp i hodet mitt da jeg leste startinnlegget ditt, ts, var nettopp det at han straffer deg og devaluerer deg fordi du ikke er pen nok i hans øyne.

Du har alt annet, men du mangler "penheten" han ønsker seg. Dermed synes han at han "fortjener" å få flørte med de som er penere i hans øyne, fordi han på en måte går glipp av pene damer ved å være sammen med deg. Du får liksom alt det andre han kan tilby, mens han må ha den flørtingen for sin egen del. Det jeg sier her, er ikke MIN mening, men jeg tror det er sånn HAN ser det. JEG ville ikke fortsatt et forhold med han, nettopp fordi han har en så stor brist, og i tillegg viser det så tydelig at du ikke er helt god nok. Du fortjener en mann som synes at du er ALT for han, en mann som ikke ønsker seg noen andre enn deg. Det har du ikke, du har en mann som vil ha deg og andre damer samtidig, også skylder han på at du ikke er "pen nok".

Han høres ut som en mann som liker bekreftelser, og som får dem ved å flørte med andre. Dette er en varselklokke som kanskje kimer hos deg? Om det blir sånn at dere får hus, barn, campingvogn osv, så har han gjort det "fornuftige" Han har satset på en GOD dame, som han vil få det bra med. Men han tenker ikke på at du skal ha det like bra med han. Og kanskje har han nok følelser for deg til at det er riktig for han å satse på deg.

Likevel kommer han ikke til å slutte å flørte med andre, nettopp fordi han gjerne vil vite at/om han har sjansen på dem. Jeg tror han er en mann som lett kan ha andre på si, være utro, nettopp fordi han vil ha bekreftelser, og fordi han føler at han egentlig "fortjener" en pen(ere) dame. Og det siste kommer han alltid til å bruke som unnskyldning for å flørte med andre. Du har en "mangel" i hans øyne, og han kompenserer for den med å flørte med andre.

For å si det rett ut: DU har ikke noen mangel! HAN har en mangel, ettersom han oppfører seg sånn som han gjør. Og du er sikkert rimelig pen også, ettersom han som liker pene damer er sammen med deg. Men det er alltid noen som er penere, alltid noen som har et utseende som fenger han. Du skal ikke synes du er mindre pen enn andre, og uansett er det alltid noen som er penere enn oss. Sjarm og personlighet teller mye mer enn et pent utseende i lengden. Men med han her, ville jeg ikke stolt på at det er nok.

Blir han sammen med ei penere dame, vil han nok fortsette på samme viset, for det er alltid noen som er penere enn henne også. Så selv om du hadde vært penere, så hadde det faktisk vært det samme som nå. Han vil egentlig bare ha en unnskyldning til å flørte med andre. Og jo penere damer han blir sammen med, desto penere damer tror han at han vil ha sjansen på.

Ta din egen fornuft fatt her, og la han gå. Du vil aldri føle deg trygg på han, og du vil aldri føle deg bra nok. Det tror jeg ikke noen vil føle sammen med han, ettersom han stadig vil søke etter penere damer enn den han er sammen med, så dette er ikke noe særskilt for deg. Dessuten vil han stadig finne nye damer å flørte med, og etterhvert kanskje være utro med. Jeg har sett endel sånne menn, og synes synd på konene/samboerne deres. De fleste av de forholdene tar slutt, og da med 2-3 barn involvert. Så gjør deg selv den tjenesten at du går videre nå.

Et forhold skal bygge deg opp, ikke bryte deg ned. Han her bryter deg ned, når han stadig må flørte med andre, og "unnskylder" det med at du ikke er "pen nok". Huff!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og videre er du på et kvinneforum, ikke mange menn som klager her.

:fnise:

Nåja...kanskje ikke når det gjelder temaet i akkurat denne tråden. :rolleyes:

Endret av pantertante
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var eksen min også. Han sa aldri noe stgt om utseendet mitt, men la ut om alle sine ekser og erobringer. Men hvis jeg traff en eks av meg på byen eller noe, ble han sjalu som fy. Jeg fikk bare så vidt prate med kompisene hans uten at det ble feil. Og dum som jeg var, trodde jeg at han oppriktig var glad i meg, elsket meg når han ble så sjalu for ingenting.

Enden på visa? Han dumpa meg til fordel for ei annen jente.

Anonymous poster hash: 0eddb...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne mannen en drittsekk?

Nr1. Han har funnet seg en kjæreste av de rette grunnene... Innsiden!

Nr.2 Han er ærlig!

Jeg tipper de fleste av damene her inne (inkl meg selv) ikke er verdens peneste, så hvorfor behovet for å høre det?

Klart det alltid vil være damer som er penere enn deg.

Han har valgt deg fordi du er en god jente, en han vil dele livet med. Noe som er bra.

Du sier han flørter mye, gjør han egentlig det? Og om, er det så farlig?

Du er kanskje ung? Jeg vet ikke, men etterhvert som årene går, vil de fleste lære seg at det er det indre som teller, og lære seg at utseendemessig kan vi omtrent aldri prøve å overgå alle andre damer i verden. Og vil lære at det er helt ok.

Gi deg a, sett pris på at du har en ærlig og sjarmerende fyr, en sjarmerende fyr som vil ha DEG! Vil ha deg for du er så bra! For han er du BEST! Men ikke penest, og det vet du innerst inni deg selv at ikke spiller noen rolle.

Om mannen min hadde sagt at jeg var den peneste i verden, hadde jeg kanskje blitt irritert, først og fremst fordi sånne kommentarer er overfladisk, men så også for at det heller ikke er sant.

At han liker utseende mitt og synes jeg er pen er ok, men penere enn alle andre? Nei.

Anonymous poster hash: 700a3...d60

Han er en drittsekk fordi han flørter med andre og penere damer, og sier at hun ikke er "god nok" sånn sett. Det er nedbrytende, og ikke noe en ønsker seg i et godt forhold.

Jeg er ikke verdens peneste jeg heller, og har ikke noe behov for å høre det. Har vært sammen med mannen i 13 år, men jeg har alltid følt og fått høre at jeg er den han vil ha på alle måter. Og jeg har alltid fått komplimenter for mitt utseende, selv om jeg ikke alltid har vært på topp. Vi har vært gjennom endel tunge tider, men jeg har alltid kunne føle meg sikker på at det er meg han vil ha, til tross for alle fine damer der ute, og til tross for alle damer som er bedre enn meg på andre måter. Han flørter aldri med andre, og viser alltid at det er jeg som er hans dame. Han er også alltid stolt av meg, selv om han ikke alltid har så god grunn til å være det.

På bakgrunn av mine erfaringer, er det forholdet som beskrives veldig langt i fra et godt forhold. Nå er vel jeg kanskje bortskjemt, men hvorfor skal ei god dame ønske seg noe så dårlig som denne mannen har å by på?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke utseendet hadde noe å si jeg.

Er det ikke det dere jenter alltid påstår?



Anonymous poster hash: f1293...14b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa han virkelig det? :sjokkert: For en idiot! Dump han. Hva skal hun med en slik fyr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke utseendet hadde noe å si jeg.

Er det ikke det dere jenter alltid påstår?

Anonymous poster hash: f1293...14b

Herregud, har du ikke noe bedre å komme med?

Tydeligvis har det noe å si for noen. I dette tilfellet en mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Rent praktisk. Hvordan kan utseende ditt forbedres ? Skal han stappe deg inn i mora di og forvente at du kommer ut i en ny og bedre versjon ? Det virker som den fyren ikke er helt smart.

Stå opp for deg selv. Dersom alt annet er perfekt så hadde han ikke verken påpekt utseende ditt eller flørtet med andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Hvordan havnet dere i denne samtalen? Var det noe han sa "ut av intet"?

Eller spurte du ham hva han syns om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...