Gå til innhold

Hvor mye er det naturlig at jeg betaler kjæresten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er med på at blant rike folk så er det gjerne vanlig og helt greit å gi kjæresten masse penger sånn uten videre. Men når du spør på et diskusjonsforum med en masse medlemmer med en "gjennomsnittsøkonomi" og som er vant til å jobbe for pengene eller få penger fra mor og far, "Hva er naturlig at jeg betaler kjæresten min", så må du skjønne at folk reagerer. I vår verden er det naturlig at vi tjener pengene selv. Og om vi får noe, så rynker vi ikke på nesen og spør om mer. Og har vi en karrieredrøm, ja så tar vi en midlertidig jobb mens vi venter på at vi skal oppnå dette. Det er den naturlige måten for de fleste. Så da er det slike svar du får.

Å gå uten jobb og mase på mer lommepenger, det er de fleste vant til at man gjør til fedrene sine - når man er barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Ja, jeg er enig i det. Hun er utakknemlig. Jeg bare svarte på at han må få lov å gi sin kjæreste penger om han har råd og lyst til det, uten at folk roper ut at det er utnytting.

Kan jo hende hun utnytter han men det kan jeg ikke konkludere med på et lite forum der ikke alle detaljer er med.

det er jo klart det er utnytting. Det sier seg selv at han bare gir henne penger for at hun ikke skal gå fra han
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør ikke husarbeid nei, men hu er jo den organisatoriske av oss, hun planlegger fritiden vår, pakker kofferten min når vi skal reise, passer på at vi har det vi trenger i huset. Hun er jo absolutt verd 10 000, det er ikke det jeg klager på, som sagt skjønner jeg at hun trenger noen penger, men jeg syntes kanskje det er nok nå...

Anonymous poster hash: 3a2d3...2de

John-Arne, er det deg...?

Anonymous poster hash: bc066...0f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at du har en dame og ikke en prostituert?

Jeg mener. Siden hun bedriver lønnsforhandlinger med deg?

Antar det er et element av kryss-subsidiering i mange forhold der partene ikke tjener like mye.

Gjør det den som mottar penger til luksusprostituert med en bi-jobb utenfor "forholdet"?

Anonymous poster hash: 55249...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen damer liker å skjemme bort kjæresten sin. Selv ikke om de har anledning. Men du hadde nok glatt tatt i mot på lik linje som dama til ts.

Damer vil aldri gi noe som helst, de skal bare ha.

Når damer beskriver en romsmtisk mann, så er det alltid: KJØPE blomster, KJØPE gaver, KJØPE sjokolade, SPANDERE middag, TA MEG MED på reiser osv osv.

Hva gjør en romantisk dame?

Anonymous poster hash: 06d5e...572

Jeg kjøper ofte blomster til min mann jeg ;) Sender søte meldinger til han, gir han komplimenter, ser favorittfilmene hans, lager hans favoritt mat og tenner lys :-) Slikt gjør en romantisk kvinne :-) Og de gangene jeg våkner før han vekker jeg han med en bj ;-)

jeg forventer verken gaver, penger eller blomster av han. Jeg forventer derimot at han behandler meg med respekt :-) Så putt ikke alle kvinner i samme boksen her :-P

Endret av mille1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...