Gå til innhold

Confessions


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her. Du..hvor lenge skal vi jobbe sammen,se på hverandre, le og småflørte, før den ene tør? Jeg vil ha deg og merker gnisten tilbake, men vi er begge for feige..💏

Jaaa!! Du er som meg! Jeg hadde så lyst til å si noe idag, men så ble vi forstyrret av en annen kollega. :-/

(Er du mann eller dame??)

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! Du er som meg! Jeg hadde så lyst til å si noe idag, men så ble vi forstyrret av en annen kollega. :-/

(Er du mann eller dame??)

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

Veldig kvinnelig her..Jaaa, ikke sant det er frustrerende? Du er der sammen med denne personen..pulsen stiger og så dukker en eller annen fjott opp og alt bare forsvinner..Gleder meg allerede til mandag selv om sjansen for at noe skal skje er heller lav. Men jeg vil..ååå som jeg vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kvinnelig her..Jaaa, ikke sant det er frustrerende? Du er der sammen med denne personen..pulsen stiger og så dukker en eller annen fjott opp og alt bare forsvinner..Gleder meg allerede til mandag selv om sjansen for at noe skal skje er heller lav. Men jeg vil..ååå som jeg vil..

Kommer du til å ta noe initiativ?

Jeg kommer til å spørre om han vil finne på noe en dag. :-)

Gleder meg til mandag jeg og <3

Gleder meg til å se det vakre smilet, høre latteren hans, studere han når han jobber,

Møte blikket hans og bare se på han. Og kroppen, herregud.... <3

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å ta noe initiativ?

Jeg kommer til å spørre om han vil finne på noe en dag. :-)

Gleder meg til mandag jeg og <3

Gleder meg til å se det vakre smilet, høre latteren hans, studere han når han jobber,

Møte blikket hans og bare se på han. Og kroppen, herregud.... <3

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

Jeg tør nok ikke ta initiativ pga frykt for å bli avvist. Han er så snill og korrekt mot alle hele tiden, at jeg tenker at han ikke engang vil tenke på meg som annet enn en kollega. Men så er det smilet da..øynene som glitret og alle forslagene til hva vi kan jobbe sammen om..spørsmål om når jeg har ferie sånn at han kan savne meg..

Håper det går din vei da! Du må oppdatere ev happenings ; -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger, intet vinner :-)

Klarer du å ikke ta initiativ?

Jeg så betatt at jeg må gjøre noe. Om jeg får et avslag så har jeg hvertfall forsøkt, og da kan jeg i så fall gå videre.

Men jeg tror han sier ja,.. Og skal selvsagt oppdatere! Får lage en tråd med nicket ditt om jeg glemmer denne. :-)

God kveld videre :-) herlig å få det ut til noen! :-)

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er nok å holde seg til sin egen målgruppe tenker jeg. :)

Anonymous poster hash: e97ab...5bb

Men jeg vil ikke! Jeg vil ha en KJEKK mann! :grine:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger, intet vinner :-)

Klarer du å ikke ta initiativ?

Jeg så betatt at jeg må gjøre noe. Om jeg får et avslag så har jeg hvertfall forsøkt, og da kan jeg i så fall gå videre.

Men jeg tror han sier ja,.. Og skal selvsagt oppdatere! Får lage en tråd med nicket ditt om jeg glemmer denne. :-)

God kveld videre :-) herlig å få det ut til noen! :-)

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

Det er jo det å skulle se hverandre hver dag da..og om det vil bli rar stemning hvis jeg prøver meg og blir avvist..Da skulle jeg gjemt meg i et sort hull..Snart er det en sosial happening da, tror vi begge er mer frigjorte utenfor arbeidsstedet så kanskje kanskje :-) Men spent på deg da!! Håper noe skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok å holde seg til sin egen målgruppe tenker jeg.:)

Anonymous poster hash: e97ab...5bb

Vi har ikke kastesystem her i Norge.. :P syns ikke det du sier stemmer

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de små blikkene du sender, smilene når øynene våre møtes. Samtalene som flyter så lett, spenningen mellom oss er til å ta og føle på. Alt ligger til rette for at noe skal skje så fort en av oss gror et par med baller og tar skikkelig iniativ.



Anonymous poster hash: e1976...e54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som aldri kommer til å lese dette forumet og dette innlegget.

Elsker deg fortsatt. Vi kommer trolig nok ikke til å snakke igjen. Jeg klarer ikke å være sammen med noen som behandler meg som dritt, og vet ikke hvorfor jeg har de følelsene for deg fortsatt. Vi passer ikke sammen, og det forstår jeg. Har alltid forstått. Men vet ikke hvordan å glemme deg.



Anonymous poster hash: 9761a...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mann: vårt sexliv har stagnert. Trygt og forutsigbart. Jeg har fantasert i årevis om å ha med en ekstra mann i senga, til felles glede for oss begge. Jeg tror du ville likt det, selv om du ikke tør å innrømme det for meg.Jeg har lyst til å se på dere to leke.

Kjære kollega: du er sinnsykt kjekk. Jeg så på deg da du skiftet t-skjorte på treninga. For en sixpack! Vil du bli med hjem til oss og ta et par glass vin en kveld?



Anonymous poster hash: 1def9...b15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære kjære deg:
Etter våre lange, lange samtaler på nettet vil jeg virkelig at vi skal komme nærmere hverandre. Jeg vet at vi ikke bør møtes, men jeg har så lyst til at du skal foreslå noe likevel! Kanskje du ikke sier noe fordi du vet det er galt, og er redd for min reaksjon. Det er i hvert fall derfor jeg ikke sier noe. Jeg vet at det er noe mellom oss. Jeg har aldri hørt så vakre ting fra en mann før, og aldri tatt komplimenter så til meg. Vi bør ikke møtes, men når jeg er i hjembyen din i desember, håper jeg virkelig at det skjer noe. En del av meg vil holde på spenningen og ikke vite mer om deg, men en annen del vil kjenne din nærhet. Jeg er så redd for å miste deg. Jeg er så redd for å logge på en dag, også er du plutselig ikke der.



Anonymous poster hash: 74740...f74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt dette til en sjel før.
Jeg er jente, og tenner på å se menn ha sex med hester eller menn som blir slikket av hunder.

Har ingen anelse om hvorfor.. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du deilige, sexy og flotte mann!

Jeg dagdrømmer støtt og stadig om å ha sex med deg igjen og at du kan være enda røffere med meg. Vet jeg ofte ler det bort når du sier du vil at vi skal kjøre til et stille sted og ta meg i bilen, men sannheten er at jeg skulle ønske du plutselig dukket opp og hentet meg!

Tenk om du bare turte satse på oss slik at vi kunne hatt sex oftere, ahh..... Drøm!

Anonymous poster hash: 65e2e...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du deilige, sexy og flotte mann!

Jeg dagdrømmer støtt og stadig om å ha sex med deg igjen og at du kan være enda røffere med meg. Vet jeg ofte ler det bort når du sier du vil at vi skal kjøre til et stille sted og ta meg i bilen, men sannheten er at jeg skulle ønske du plutselig dukket opp og hentet meg!

Tenk om du bare turte satse på oss slik at vi kunne hatt sex oftere, ahh..... Drøm!

Anonymous poster hash: 65e2e...6b1

Mmmm, hvor røff var han? Jeg vil og hente ei å kjøre henne et øde sted å bruke henne. Binde henne fast inmi en låve f.eks og bare gjøre det jeg vil. Knulle henne hardt mens jeg lugger, slår og spytter. Og munnpuler henne røft.

Være litt røff sjef. Kanskje jeg kan sminke henne mens jeg puler henne også. Kline henne inn med et eller annet.

Anonymous poster hash: 24f60...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, hvor røff var han? Jeg vil og hente ei å kjøre henne et øde sted å bruke henne. Binde henne fast inmi en låve f.eks og bare gjøre det jeg vil. Knulle henne hardt mens jeg lugger, slår og spytter. Og munnpuler henne røft.

Være litt røff sjef. Kanskje jeg kan sminke henne mens jeg puler henne også. Kline henne inn med et eller annet.

Anonymous poster hash: 24f60...656

Langt i fra så røff... Det virka egentlig litt for røfft for min del, men binde fast, bind for øynene, at han gjør det han vil uten å spørre meg (var sammen med en som spurte om ALT underveis før...), litt lugging, tvinge meg til å suge han, spanking og lignende hadde vært ferdig fint.

Anonymous poster hash: 65e2e...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra så røff... Det virka egentlig litt for røfft for min del, men binde fast, bind for øynene, at han gjør det han vil uten å spørre meg (var sammen med en som spurte om ALT underveis før...), litt lugging, tvinge meg til å suge han, spanking og lignende hadde vært ferdig fint.

Anonymous poster hash: 65e2e...6b1

Det kan jeg enkelt gjøre for deg ;)

Anonymous poster hash: 24f60...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg enkelt gjøre for deg ;)

Anonymous poster hash: 24f60...656

Tviler ikke ;)

Anonymous poster hash: 65e2e...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...