Gå til innhold

Confessions


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gode, snille og late kjæresten min. Jeg skulle ønske vi hadde mer sex i flere stillinger. Jeg skulle ønske du bidro mer hjemme. Jeg skulle ønske du trappet ned på de spydige og kritiske "morsomhetene" dine. Jeg skulle ønske vi koste og kysset mer. Jeg skulle ønske vi gikk mer tur og gjorde par-ting. Alt dette vet du. Men at jeg tar meg selv i å dagdrømme om livet med exen hver dag vet du ikke.

Anonymous poster hash: 80243...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kysser deg.. Putter deg i munnen har lyst på deg, jeg frukter leppene.... Må bare spise de NÅ kjære BANANEN min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fantasert lenge om at eksen min blir pult mens jeg ser på.



Anonymous poster hash: 68345...ccd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge drømt om å ha sex med ei annen jente, selv om jeg er sammen med en fyr.

Anonymous poster hash: 39408...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge drømt om å ha sex med ei annen jente, selv om jeg er sammen med en fyr.

Anonymous poster hash: 39408...e9e

Hadde du vært dama mi hadde det vært helt i orden...om jeg fikk se på!

Anonymous poster hash: 24f60...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge drømt om å ha sex med ei annen jente, selv om jeg er sammen med en fyr.

Anonymous poster hash: 39408...e9e

Been there, done that,- veldig bra opplevelse. Er absolutt ikke imot å gjøre det igjen. Endret av lostinthoughts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammen med en fantastisk snill og god mann, har opplevd støtte og forståelse i over 20 år. Elsker han, men drømmer om et villere og røffere sexliv.<br /><br />Dagdrømmer masse om en mannlig skuespiller, dagdrømmer om et helt annet liv........

Anonymous poster hash: e0d79...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, hvor røff var han? Jeg vil og hente ei å kjøre henne et øde sted å bruke henne. Binde henne fast inmi en låve f.eks og bare gjøre det jeg vil. Knulle henne hardt mens jeg lugger, slår og spytter. Og munnpuler henne røft.

Være litt røff sjef. Kanskje jeg kan sminke henne mens jeg puler henne også. Kline henne inn med et eller annet.

Anonymous poster hash: 24f60...656

Hehe kvinner tenner jo på brutale voldelige menn. Det er jo bevisst gjennom masse forbrytere som har gjort syke ting, men fortsatt får frierbrev i fengsel..

Anonymous poster hash: e97ab...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kollega.. vi traff hverandre igjen og du var så fin. Vet du at jeg hjertet mitt banker litt ekstra og øynene mine glitrer litt mer når du er i nærheten? ✨ Du ville ha en klem men jeg turde ikke..skulle ønske du visste jeg vil det, jeg også..💋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kona mi: Etter 21 år er du fortsatt verdens beste. Men jeg skulle ønske at DU også kunne finne på ting i senga. Skulle ønske at du kunne dominere meg for en gangs skyld, ta initiativet og finne på spennende ting.



Anonymous poster hash: 1debb...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den kjekke mannlige kunden:

Jeg får nesten ikke puste når du kommer inn i butikken. Det er utrolig ubehagelig, men allikevel er det så godt å se deg.

Jobben min er veldig kjedelig, så jeg får tiden i kassa til å gå litt fortere ved å fantasere om alt du skulle fått lov til å gjøre med meg hvis det hadde vært oss to. Men det blir det aldri.

Anonymous poster hash: d815f...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en tjukk jente. Eksen var litt lubben, jentene jeg treffer nå er stort sett ganske slanke. Fantaserer om en stor, rund en, som jeg såvidt kommer rundt med armene, god og myk.



Anonymous poster hash: d3aec...72d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære bestemor. Jeg vil så gjerne ta på deg naken og la tungen min berøre din nydelige, rynkete kropp. Sprute inni deg og se deg klynke under meg.



Anonymous poster hash: 62e59...b8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære elskede mannen min.

Vi har fantastisk sex og jeg bare elsker det at du blir hard bare du legger deg i senga med meg.

Jeg vet det plager deg at du kommer tidlig.

Det har du sagt flere ganger.

Men, jeg har sagt til deg det som sant er: Det plager ikke meg. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg fikk litt mer av deg, men som jeg har prøvd og si: Sex er så utrolig mye mer for meg enn rent samleie.

Sex begynner i det du legger deg inntil meg i senga, det er blikk, berøring, kyss, kjærtegn, lek..... Alt dette er fantastisk og da spiller det faktisk ikke så stor rolle at du ikke holder veldig lenge.

Du vet den sangen av Pink som gir meg tårer i øynene? Refrenget får mg alltid til å tenke på deg:

"Pretty, pretty please, don't you ever, ever feel like you're nothing, you are perfect to me....."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han en gang fikk bæsj på leggen sin da vi hadde sex. HAHHAHA. Uff... Turte ikke si noe.



Anonymous poster hash: efb83...809
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg later som om det ikke er noen big deal. Du vil tydeligvis ikke noe mer, og jeg går ikke ned på kne, maser, eller gnåler. Jeg burde visst det, får jeg høre. Det holder ikke å vise litt interesse og godta å bli ignorert, man må kjempe litt. Men det er bedre å la det gå. Det er ikke sunt å bli så betatt, så fort, i noen som åpenbart bare har deg på listen. Som en av mange. I en parentes. Vi har uansett ikke noen fremtid?



Anonymous poster hash: d9297...c9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) vet jeg ikke snakker ofte med deg men du var det beste jeg hadde. Når du spør hvordan det går og jeg sier fantastisk å skryder om meg å typen så tenkter jeg egentlig "har det forferdelig. blir behandlet som dritt å er ulykkelig. har savnet deg de siste 4 årene for har innsett at ingen var som du, å den følelsen du ga meg og hvordan jeg følte om meg selv er bare noe du klarte." men kan ikke si det til deg,begge vet det hadde vært umulig å snakt slikt til hverandre nå. Savner at du fikk meg til å komme å nærheten din ga meg frysninger... typen min tenkter bare på seg selv i senga å kommer med negative kommentarer, psyker meg ned, koser aldri eller er romantisk, hadde du visst hvordan jeg ble behandlet hadde du ikke nølt med å slå ned døra å bankt driten ut av han, kjenner deg såpass. Men alt det for meg til å savne deg mer å mer..Jeg trodde du var dårlig å forholdet dårlig men nå etter årene med andre erfaringer ser jeg at du er noe man ikke finner noensted lenger!hadde du vært utforbi romme mitt inatt hadde jeg hoppet ut å stukket av med deg..du var mitt alt å begge ødela det med umodenheten våres..nå er jeg opptatt å du singel..jeg vet jeg overser deg å later som du ikke betyr noe lengre men det er pga omstendighetene. håper du kjenner meg såpass til å ta hintet om hvor mye jeg trenger deg når jeg poker deg på fb eller bare sriver hei å ikke svarer. Håper du vet hvor lyst jeg har på deg å hørre om live ditt igjen. S

Anonymous poster hash: 58544...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) vet jeg ikke snakker ofte med deg men du var det beste jeg hadde. Når du spør hvordan det går og jeg sier fantastisk å skryder om meg å typen så tenkter jeg egentlig "har det forferdelig. blir behandlet som dritt å er ulykkelig. har savnet deg de siste 4 årene for har innsett at ingen var som du, å den følelsen du ga meg og hvordan jeg følte om meg selv er bare noe du klarte." men kan ikke si det til deg,begge vet det hadde vært umulig å snakt slikt til hverandre nå. Savner at du fikk meg til å komme å nærheten din ga meg frysninger... typen min tenkter bare på seg selv i senga å kommer med negative kommentarer, psyker meg ned, koser aldri eller er romantisk, hadde du visst hvordan jeg ble behandlet hadde du ikke nølt med å slå ned døra å bankt driten ut av han, kjenner deg såpass. Men alt det for meg til å savne deg mer å mer..Jeg trodde du var dårlig å forholdet dårlig men nå etter årene med andre erfaringer ser jeg at du er noe man ikke finner noensted lenger!hadde du vært utforbi romme mitt inatt hadde jeg hoppet ut å stukket av med deg..du var mitt alt å begge ødela det med umodenheten våres..nå er jeg opptatt å du singel..jeg vet jeg overser deg å later som du ikke betyr noe lengre men det er pga omstendighetene. håper du kjenner meg såpass til å ta hintet om hvor mye jeg trenger deg når jeg poker deg på fb eller bare sriver hei å ikke svarer. Håper du vet hvor lyst jeg har på deg å hørre om live ditt igjen. S

Anonymous poster hash: 58544...bc3

Livet er for kort til å kaste det bort på folk som ikke behandler deg bra.

Anonymous poster hash: 6fcfa...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Min Kjæreste:

Jeg syntes svigermor (din mor) er grisedeilig, og skulle gjerne fått en omgang med henne.

Håper det ikke bare er jeg som hadde syntes det hadde vært deilig med en omgang med svigermor. :)

Hilsen HAN



Anonymous poster hash: 8f1c4...602
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...