Gå til innhold

Hvor sterke er dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flink du er Neshorn :D

Noen flere sterke der ute?

Anonym poster: cfb9d4a0af8c0676bb75cba50e1e3a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sterk nok til å løfte en voksen mann. ;)

Nice:) Skal vi anta at en voksen mann veier 80-90 kilo eller?

Anonym poster: cfb9d4a0af8c0676bb75cba50e1e3a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet 3RM for noen uker siden, har nok økt litt siden da.

3x 85 mark

3x 60 bøy

3 x 42,5 benk

Klarte ingen chins da, men i går greide jeg 3x3 chins!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok 110 på en sånn benkpressmaskin en gang. Aner ikke om det er bra eller dårlig eller om det var snakk om pund eller kg, Har så å si aldri trent benkpress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice:) Skal vi anta at en voksen mann veier 80-90 kilo eller?

Anonym poster: cfb9d4a0af8c0676bb75cba50e1e3a5d

Er vel noe deromkring, ja. :) En overvektig mann hadde jeg nok hatt problemer med å løfte. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Kjørte en liten styrkeøkt på beina i dag og perset med 8 repetisjoner med 75 kg. Etter 1 runde med 10 reps med 60 kg, 2 runder med 10 reps med 65 kg og 1 runde med 10 reps med 70 kg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er ikke sterk, men jobber med saken. Startet å trene styrke for en måned siden. Aldri tatt i en vektstang før det :fnise:

Benkpress: 27,5 kg
Nedtrekk: 27,5 kg
Militarypress: 6 kg
Knebøy med vekt: 17,5 kg



Anonymous poster hash: e12f2...eff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 kg tung

Benk: 55 kg
Mark: 110 kg
Bøy: 90 kg



Anonymous poster hash: e18a4...b9e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benkpress: 70 kg

Knebøy:90 kg

Frontbøy:77.5kg

Markløft:105kg

Rumensk markløft:115kg

Pullups 3stk

Rykk:50 kg

Støt:55 kg ( har snart 60)

Greit fornøyd, men skal bli myye sterkere. Skader i hofte og skulder som har ødelagt mye framgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan regne i vekter er at jeg tok 220 i benpress da jeg gikk til barselstrim og at jeg har tatt 50 kilo i benkpress, før jeg skjønte at det var bedre å ta ca 40 og slippe å være redd for å bli fanget. Etterpå skjønte jeg at det var enda bedre å ta litt mindre, for å klare flere repetisjoner.

Ellers kan jeg bære vasstrukne sekker med torv på 150 liter 50 meter, med minst seks repetisjoner ;)

Anonymous poster hash: 9e9bf...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

45 kg tung

Benk: 55 kg

Mark: 110 kg

Bøy: 90 kg

Anonymous poster hash: e18a4...b9e

Det er en veldig bra markløft for en så liten person. Tror rekorden for damer i den vektklassen er 155. Så den er jo innen rekkevidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Nå er det veldig lenge siden jeg har trent styrke så vet ikke helt hva jeg ligger på. Men husker jeg tok 70kg knebøy når jeg var yngre og lettere (var vel 50kg selv), var skulderene mine som stoppet meg i å ta mer. Jeg er relativt sterk i beina, middels sterk i ryggen og har svake(de er godt bygd, men er alltid noe galt med dem) skuldre og svake armer. Fin kombinasjon :fnise: Har hatt kompiser på ryggen i sommer og de varierte fra 70kg til 110kg omtrent, så. Men da slapp jeg jo å bruke armer og skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en veldig bra markløft for en så liten person. Tror rekorden for damer i den vektklassen er 155. Så den er jo innen rekkevidde.

Var 117,5 kg sist jeg sjekket. Hadde planer om å ta den, men har skadet ryggen..

Anonymous poster hash: e18a4...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 117,5 kg sist jeg sjekket. Hadde planer om å ta den, men har skadet ryggen..

Anonymous poster hash: e18a4...b9e

Unnskyld meg, var ingen for i år, men 92,5 i fjor. Fra utstyrsfritt stevne. Min mark er jo utstyrsfri også.

Anonymous poster hash: e18a4...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så inspirerende ! Jeg har nettopp begynt med styrketrening og bruker tabata i treningen ( crossfit) har trent knebøy og løft over hodet med 20 k på stanga til nå og skal øke til 30. Maks reps på 20 sek/ 10 sek pause/ 8 sett* 2. Vet ikke hva alle øvelsene heter 😂 styrketrening i tillegg til løping tre dager i uka har gitt fantastiske resultater 👍 ( ny rumpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makser ikke så ofte, men i benkpress er pers 55kg. Trener nå for tiden med 50kg * 3-4 rep over 4-6 serier.

Militærpress: 25kg *8 reps*3

Chins: 3 stk * 3

Dips: 6 reps * 3

Benpress: pers 190 kg

Nedtrekk 45kg * 6 reps* 4

Brystpress 16kg *6 reps * 4

Skulderpress 10kg * 8 reps * 4

Pga skade løfter jeg bare rehab på knebøy og markløft så der har jeg ingen spesielle tall å komme med.

Anonymous poster hash: 1bea1...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styrketrening noe nedprioritert den siste tiden men men

benkpress 40 kg 5x5

knebøy 70 kg 5x8

markløft 95 kg 5x5

militærpress 20 kg 3x6

stående roing 40 kg 5x5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg må si jeg er positivt overaket over hvor mange stekre damr det er her. Trodde ikke det var så mange med tanek på at jeg aldri ser noen i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...