Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg lurer på noe og håper på kjapt svar!!

Jeg slutta på p-piller i januar. Og på torsdag testa jeg positivt, på kvelden. Tok en til hos helsesøster på fredag, den

Ble også positiv. Ringte legen og fikk time om 3 uker! Så jeg tenkte å ta en ny test i morgen som er digital som viser hvor mange uker jeg er på vei. Er redd den skal være negativ :( er jeg gravid tror dere? Har synptomer som diare, kvalme og sykt ømme bryst....

Du er nok gravid! Gratulerer :-) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver 2015 her.

Kastet pillene i slutten av januar, hadde SA i slutten av mars. Har hatt en SA tidligere, før vi ble aktive prøvere, så krysser fingrene for tredje forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn i tråden.
Venter på siste "mens" fra p-pillen nå om ett par dager, og nå skal det ikke startes på nytt brett.(Hurra :danse: ) Planen er å prøve første gang i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er GRAVID💙💚💛💜 tok en en clearblue og der sto der 1-2💕 God påske alle sammen🐣🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er GRAVID tok en en clearblue og der sto der 1-2 God påske alle sammen

Gratulerer! :strix: God påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er GRAVID💙💚💛💜 tok en en clearblue og der sto der 1-2💕 God påske alle sammen🐣🐥

Gratuleree så mye :) påsken kan ikke bli bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :)

I morges fikk jeg positiv test :) sjokkert, glad, lettet og litt stressa. Jeg og kjæresten min har prøvd å bli gravide i 14 mnd. Trodde egentlig det var noe galt med oss siden alle rundt oss ble gravide men ikke så mye som en antydning til positiv test her.

Jeg er skal ta en test med ukeindikator imorgen for å se hvor langt jeg er på vei. Jeg tror jeg er ca fem uker på vei så jeg håper virkelig at dette skal gå bra.

God påske til dere alle sammen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg med her, og starter med å gratulere de gravide! Har skummet raskt gjennom tråden, men har nok ikke festet helt hvem dere er enda.. Men det kommer nok! ☺️

Jeg er snart 30 år og har nylig begynt å prøve på nummer to! Spent på om mensen kommer i løpet av dagen (eller de første dagene) ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg med her, og starter med å gratulere de gravide! Har skummet raskt gjennom tråden, men har nok ikke festet helt hvem dere er enda.. Men det kommer nok! ☺️

Jeg er snart 30 år og har nylig begynt å prøve på nummer to! Spent på om mensen kommer i løpet av dagen (eller de første dagene) ☺️

Så spennende! Lykke til! :blomst: Skal selv begynne å prøve i mai :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Vi starter prøvingen snart, iik! :) Er 26 år og har PCO, men ingen symptomer på PCOS. Har ikke brukt hormonell prevensjon på flere år, og har stort sett veldig regelmessig syklus (28-29, en sjelden gang 30 dager), men har kun fått positiv EL-test én av de to syklusene jeg har testet. Så håper at jeg bare traff litt dårlig med testen på den første syklusen hvor jeg testet, og satser på at jeg pleier å ha EL. :Nikke:

Finnes det flere her som er/skal bli førstegangsprøvere og synes det er litt skummelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Jeg og mannen har prøvd i 17 PP og tror kanskje vi fikk det til denne gangen..!

Tok en test på morgen urin og den var negativ i mine øyne, så en ny nå i Natt. Den kan jeg faktisk se en svaaak strek på, så også på testen fra i morges og ser noe svakt der også når de ligger ved siden av hverandre, men hakket svakere enn den jeg fikk nå. Er nå 12 dpo. jeg syns også den ser litt rosa ut, selv om det er ikke så lett å se. Håper tr holder seg borte. Ellers blir jeg veldig skuffet. Bruker ebay tester, noen med erfaringer med dem? :-) Ha en god natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Jeg og mannen har prøvd i 17 PP og tror kanskje vi fikk det til denne gangen..!

Tok en test på morgen urin og den var negativ i mine øyne, så en ny nå i Natt. Den kan jeg faktisk se en svaaak strek på, så også på testen fra i morges og ser noe svakt der også når de ligger ved siden av hverandre, men hakket svakere enn den jeg fikk nå. Er nå 12 dpo. jeg syns også den ser litt rosa ut, selv om det er ikke så lett å se. Håper tr holder seg borte. Ellers blir jeg veldig skuffet. Bruker ebay tester, noen med erfaringer med dem? :-) Ha en god natt alle sammen

Dere, jeg er på ferie hos min familie og dermed tar jeg vare på alle testene Jeg tar, ellers finner min kjære mor dem i søpla (hun finner alt). Så på alle 7 testene jeg har tatt siden onsdag og det er supersvake streker på alle sammen! Er det mulig med skyggestreker på alle testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til siden jeg ikke fikk sove. Fikk to streker med en gang på utvannet urin, super svak og syns den er rosa men det er ikke lett å se. sterkeste streken hittil. Vet ikke hva jeg skal tro, etter 1 år og 5 måneder tenker jeg at det ikke vil skje nå heller. Tror ikke på noe Før uteblitt mens. Er det vanlig å få veldig svake streker 12 dpo? Hadde håpet på mer tydelige svar. Tenker også 8 tester med streker, hva er sjansen for at det er falskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test til siden jeg ikke fikk sove. Fikk to streker med en gang på utvannet urin, super svak og syns den er rosa men det er ikke lett å se. sterkeste streken hittil. Vet ikke hva jeg skal tro, etter 1 år og 5 måneder tenker jeg at det ikke vil skje nå heller. Tror ikke på noe Før uteblitt mens. Er det vanlig å få veldig svake streker 12 dpo? Hadde håpet på mer tydelige svar. Tenker også 8 tester med streker, hva er sjansen for at det er falskt?

Høres ut som du er gravid! Så spennende, krysser fingrene for deg! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er gravid! Så spennende, krysser fingrene for deg! :gravid:

Takk Sille4☺ Tenker det er større sjanse at noe er galt med testene enn at vi faktisk har klart det etter så lang tid. Men det er bare meg da ☺ Strekene er supersvake så hadde følt meg tryggere med en mer tydelig strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sille4☺ Tenker det er større sjanse at noe er galt med testene enn at vi faktisk har klart det etter så lang tid. Men det er bare meg da ☺ Strekene er supersvake så hadde følt meg tryggere med en mer tydelig strek

Det er jo fremdeles tidlig. Vent et par dager, ta en ny test. Tror nok du er gravid, hvis du har fått flere med to streker (selv om det er svakt). Gratulerer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Sille4☺ Tenker det er større sjanse at noe er galt med testene enn at vi faktisk har klart det etter så lang tid. Men det er bare meg da ☺ Strekene er supersvake så hadde følt meg tryggere med en mer tydelig strek

Nå har jo ikke jeg sett testene, med det virker jo litt rart hvis alle testene skal være defekte med å vise en svak strek. Men skjønner du ikke tør å håpe helt enda, men håper på at det har gått deres vei nå - kan jo høres sånn ut :-) Hva med å ta en Clearblue med ukeindikator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg fikk tr i dag.. en dag tidligere enn antatt. De har nok Vært defekte eller så har det Vært kjemisk.

Kanskje neste måned blir vår tur ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort ha vært kjemisk, ja (mest sannsynlig, siden det skal godt gjøres å få falsk positiv).. De sier jo at de fleste aborter skjer før IKM, og at man derfor ikke skal teste tidligere, men skjønner godt at du ikke klarte å vente!

:klemmer: bedre lykke neste prøveperiode..

Endret av FrøkenStrøken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...