Gå til innhold

Blir endel single desperate pga av mangel på sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ja, de blir desperate. Men ikke av mangel på sex, det kan man fint leve uten. Mer av mangel på tryggheten og stabiliteten ved å være to. Å være singel er bare usigelig trist.

Anonymous poster hash: d993b...a45

 

Absolutt ikke. Jeg trives godt med å være singel. Jeg har ingen problemer på mannefronten, så dette er helt klart av eget ønske. 

Anonymous poster hash: 9234a...0bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at mange single er desperate pga sexmangelen. Ikke single kvinner i hvertfall.

Ikke alle single (attraktive) kvinner holder på med tilfeldig sex. 

Anonymous poster hash: 9234a...0bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke alle single (attraktive) kvinner holder på med tilfeldig sex. 

Anonymous poster hash: 9234a...0bd

 

 

Men det gjør alle (uattraktive) kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt vettskremt om vennene mine begynte å klenge på meg på den måten. :P De fleste av oss er utstyrt med en intimsone som ikke alle er velkommen innenfor.

Anonymous poster hash: a936b...9e4

 

Haha, jeg gjør ikke slik på alle og enhver altså ;)

Jeg har single venner som føler det på samme måte, så vi flirer av at vi skal ta en kosedate i sofaen siden vi er underernærte på kroppskontakt ;) 

Anonymous poster hash: 28e06...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør alle (uattraktive) kvinner?

Nei, men attraktive kvinner har selvsagt mer å velge mellom. Det var derfor jeg skrev det i parentes slik at det var gitt at det var frivillig. Dette var vel ganske åpenbart å forstå. 

 

 

Anonymous poster hash: 9234a...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men attraktive kvinner har selvsagt mer å velge mellom. Det var derfor jeg skrev det i parentes slik at det var gitt at det var frivillig. Dette var vel ganske åpenbart å forstå. 

 

 

Anonymous poster hash: 9234a...0bd

 

 

Men finnes det attraktive single kvinner da??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enkelte single kvinner blir sjalu, bitter og desperat på alt andre single kvinner oppnår. Om en singel kvinne kjøper hus alene feks, reiser alene og gjør nye ting alene, gjett hvem som blir desperat da? 



Anonymous poster hash: 52855...822
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det attraktive single kvinner da??? 

 

Ja, det finnes flere vakre single kvinner enn mindre pene. 

Anonymous poster hash: 51115...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det finnes flere vakre single kvinner enn mindre pene. 

Anonymous poster hash: 51115...cac

 

 

Merkelig utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er det siste jeg savner etter at jeg mistet mannen min. Jeg savner vennskapet vårt, samtalene og den gode reisepartneren jeg hadde i ham. Ser for meg at jeg nå kommer til å leve resten av livet alene .. venninner og barna kan aldri oppveie det han har vært for meg.

 

Så jeg er ihvertfall ikke blant de seksuelt frustrerte single .... 



Anonymous poster hash: b7d2f...043
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det attraktive single kvinner da??? 

Selvsagt. De finnes jo overalt. 

Anonymous poster hash: 6c87d...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Nei, men så har jeg aldri vært desperat heller. Jeg lever i tåka.

 

Off topic

 

Du bør endre overskriften, da "pga" står for "på grunn av". Nå står det "av" to ganger. Blir en del single desperate pga mangel på sex?

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

 

Ja, de blir desperate. Men ikke av mangel på sex, det kan man fint leve uten. Mer av mangel på tryggheten og stabiliteten ved å være to. Å være singel er bare usigelig trist.

Anonymous poster hash: d993b...a45

 

Jeg kan kun svare for meg selv.

 

Trygghet og stabilitet? Tviler på det du. Man trenger ikke andre mennesker for å føle seg trygg og ha stabilitet i livet. Det er bare å arbeide som faen og tjene penger. Venner har man til de dype samtalene. I tillegg trives jeg veldig godt i mitt eget selskap. Spurte foreldrene mine om det var merkelig, men de har det på samme måten begge to. Det er hyggelig å være med mennesker, men også veldig kjekt å være for seg selv. Gjerne flere dager. Det man som singel savner mest er en å være med noen i helgene. Det er da jeg har tid.  Hverdagen er kaotisk nok som den er. Da jobber jeg fra morgen til kveld.  Vil sannsynligvis bli mye stress og mange krangler, da hennes planer kollidere med jobben min. Jeg prioriterer jobben høyt.  

Så for å korrigere innlegget ditt litt. Det kan være trist i helgene, men samtidig veldig deilig å være for seg selv resten av uka. Et avstandsforhold eller et forhold med en som ligner på meg (finnes sikkert ikke) ville vært ideelt. Mest sannsynlig ender jeg opp med en som vil gå meg på nervene (ligger til familien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går det mest i desperasjon etter nærhet. Bare å kjenne en mannekropp holde rundt meg :P blir liksom ikke det samme å klemme en venn haha

Anonymous poster hash: 07f71...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex kan man stort sett få når man vil, det krever bare en bytur, litt øvelse og en realistisk oppfatning av hvem man har sjanse på. Men det er jo ikke for alle. Jeg tviler å at de fleste single hadde følt seg mye bedre av det.

Endret av guttemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mer sex gjør deg ikke lykkelig.

 

Bare sjekk linken her: http://helseinfonett.no/mer-sex-gjor-deg-ikke-lykkeligere/

Nei greit nok.Men når du ikke får lov å spise...når du er sulten...så blir du i hvertfall ULYKKELIG....

Handler om å få normale behov dekt i passelige doser.

Mer sex gjør deg lykkelig,hvis det er det du mangler og savner.For å føle deg som et levende og helt menneske som faktisk lever,og ikke bare existerer....

De som hater sex-blir ulykkelig av sex.

De som elsker sex-blir lykkelig av sex.-både menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 1f86a...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei greit nok.Men når du ikke får lov å spise...når du er sulten...så blir du i hvertfall ULYKKELIG....

Handler om å få normale behov dekt i passelige doser.

Mer sex gjør deg lykkelig,hvis det er det du mangler og savner.For å føle deg som et levende og helt menneske som faktisk lever,og ikke bare existerer....

De som hater sex-blir ulykkelig av sex.

De som elsker sex-blir lykkelig av sex.-både menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 1f86a...938

 

Nei. For en feiloppfatning. Jeg blir helt matt. 

Anonymous poster hash: 6c87d...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at man behøver å ha mangel på sex selv om man er singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo - jeg er singel kvinne og behovet for sex går IKKE over! Jeg er understimulert på sex og fysisk kontakt. Å klappe katta er da for pokker meg ikke det samme!

Anonymous poster hash: 785d8...a27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...