Gå til innhold

Skaffe Au pair for å få mer tid med barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde valgt au pair, lett! Da kan dere foreldre sove lenge om morgenen, og au pair kan ta frokost, underholdning av barn til dere har stått opp etc. I tillegg har dere jo barnevakt når dere skal på trening. OG leksehjelp.

Anonymous poster hash: 30412...de6

det er jo det motsatte av det vi ønsker, VI vil ha mer tid med barna og mindre tid kastet bort på husarbeid...

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med deg kjerring???

WOW! tom for argumenter?

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er lett husarbeid så er det jo fort gjort for deg da?? eller?? Hvis hun ikke skal bruke så mye tid på det.. så bruker vel ikke du mye tid på det heller, og da har du jo tid til ungene.....???



Anonymous poster hash: 34db0...918
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange timer med husarbeid gjør dere om dagene??? hjelper ikke mannen deres til???

vi jobber begge mye (mye mer enn 8-4)vi tilbringer mye av helgen på å vaske hus, og ønsker å bruke denne tiden på kvalitetstid med barna isteden for å tørke støv, støvsuge handle inn etc...

Min mann hjelper til det han kan når han er hjemme, men som sagt lange dager på jobben...

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo det motsatte av det vi ønsker, VI vil ha mer tid med barna og mindre tid kastet bort på husarbeid...

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

Ok, men da er det som flere skriver her, du ønsker en hushjelp, IKKE en au pair. En au pair er hovedsaklig ansatt for å hjelpe til med barn. Og lettere husarbeid. Burde være enkelt å få tak i. Men vil du ha en person som bor hjemme hos deg, eller en som kommer innom noen ganger i uken?

Anonymous poster hash: 30412...de6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er lett husarbeid så er det jo fort gjort for deg da?? eller?? Hvis hun ikke skal bruke så mye tid på det.. så bruker vel ikke du mye tid på det heller, og da har du jo tid til ungene.....???

Anonymous poster hash: 34db0...918

det er fysisk lett, men tidkrevende, det er noe annet....

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi jobber begge mye (mye mer enn 8-4)vi tilbringer mye av helgen på å vaske hus, og ønsker å bruke denne tiden på kvalitetstid med barna isteden for å tørke støv, støvsuge handle inn etc...

Min mann hjelper til det han kan når han er hjemme, men som sagt lange dager på jobben...

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

Dere får slakke av på jobbingen, jeg kan ikke se noe annen råd. Det gir dere hvertfall ikke rett til å være gribber.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og man bruker da ikke en au pair til tidkrevende husarbeid heller!



Anonymous poster hash: 34db0...918
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timebegrensningen blir ikke noe problem, og det jeg beskrev ar husarbeid vil jeg jo kalle "lett husarbeid" ser ikke at bilvask heller skulle hunne beskrives som noe annet enn "lett husarbeid" ikke noen tunge fysiske jobber her...

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

:sjokkert: Det begynner å høres ut som at du sier disse tingene fordi du faktisk ikke vet hvor slitsomt husarbeid kan være. Jeg vet ikke hva du har gjort av husarbeid i ditt liv TS, men det kan være tungt og slitsomt å gjøre det hele dagen og det er heller ikke det som er jobben til en au pair.

Ansetter du en au pair for å gjøre jobben til en hushjelp er det dårlig gjort mot au pairen, utnyttelse av systemet, gjør deg til en dårlig arbeidsgiver og det er bare drøyt at du som tydeligvis har råd til disse godene skal være så gnien at du utnytter en au pair for å spare penger.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har det så forbaska travelt i livet deres at dere ikke har tid til barna dere selv har planlagt så får dere bytte jobber/gå ned i stilling, selge hus, hytte og båt og flytte til et mindre hjem..!

Helt utrolig at noen fortsatt tror at Au Pairer er tillatt å bruke som slaver i 2014!

Endret av Tris
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere får slakke av på jobbingen, jeg kan ikke se noe annen råd. Det gir dere hvertfall ikke rett til å være gribber.

det var et irrelevant råd vi ikke trenger du....

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var et irrelevant råd vi ikke trenger du....

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

Nei, alt som ikke er stryking medhårs er vel irrelevant.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har det så forbaska travelt i livet deres at dere ikke har tid til barna dere selv har planlagt så får dere bytte jobber/gå ned i stilling, selge hus, hytte og båt og flytte til et mindre hjem..!

Helt utrolig at noen fortsatt tror at Au Pairer er tillatt å bruke som slaver i 2014!

Vi HAR tid til barna, det er husarbeid vi ikke har tid til, og vi trenger jo heller ikke lage tid til det, om løsningen for oss blir au pair eller city maid, vet jeg ikke enda, men vi kommer ikke til å fortsette å sette av tid til dette fremover....

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det vært mulig å rapportere folk for å være idioter, så hadde TS vært ute fra forumet for lengst. :D

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi HAR tid til barna, det er husarbeid vi ikke har tid til, og vi trenger jo heller ikke lage tid til det, om løsningen for oss blir au pair eller city maid, vet jeg ikke enda, men vi kommer ikke til å fortsette å sette av tid til dette fremover....

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

Du virker hjelpesløs hvis du og mannen din ikke klarer å vaske hus og slå gresset selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi HAR tid til barna, det er husarbeid vi ikke har tid til, og vi trenger jo heller ikke lage tid til det, om løsningen for oss blir au pair eller city maid, vet jeg ikke enda, men vi kommer ikke til å fortsette å sette av tid til dette fremover....

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

Nei det er nettopp det dere ikke har.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker hjelpesløs hvis du og mannen din ikke klarer å vaske hus og slå gresset selv.

det KLARER vi jo, vi er bare ikke så interesert i å sette av tid til dette, vi vil heller bruke den tiden på kvalitetstid med barna...

Anonymous poster hash: 4c5c9...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...