Gå til innhold

Store barna kysser oss forsatt på munn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dattera min på 17år og sønnen på 14år kysser forsatt jeg og faren på munn. Jeg synes det er veldig koselig, men det er flere som sier at det er galt osv. :(

Anonymous poster hash: 0b256...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå alltid synes at det å kysse foreldrene på munnen er en uting - uansett hvor gamle barna er.



Anonymous poster hash: db806...dbe
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mine søsken, fra 18 til 29 år, nusser fortsatt våre foreldre på munnen.. Det er koselig og helt naturlig for oss alle. Datteren min på 15 mnd nusser alt og alle på munnen, mennesker, dyr og gjenstander. ;)

Folk er helt på trynet hvis de mener det er negativt med kjærlige gester mellom familiemedlemmer som elsker hverandre!

Og det er VELDIG stor forskjell på måten jeg nusser mamma og måten jeg kysser min mann. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig for meg. Men ikke ulovlig så hvis dere liker det sånn så er det bare å fortsette

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sussing på munnen er forebeholdt min partner.

Susse mine barn (gutter) på munn kunne aldri falt meg inn,det er unaturlig for meg.

Hva dere gjør er vel opp til dere og hva dere finner naturlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikke det er rart i det hele tatt. Kan ikke skjønne at det er en 'uting' da det ikke er seksuelt. De som tenker at det er seksuelt, veeel, det er kanskje best at dere lar være å kysse barn eller foreldre på munnen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er helt på trynet hvis de mener det er negativt med kjærlige gester mellom familiemedlemmer som elsker hverandre!

"Kjærlige gester" er noe helt annet enn å kysse på munnen i voksen alder. Hvorfor kan en ikke greie seg med å kysse på kinnet hvis en absolutt må kysse?

Anonymous poster hash: f4170...21b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er kyss på munn noe som er forbeholdt mannen min, så det ville vært veldig unaturlig for meg. Men det ER jo ikke noe galt i det, sålenge alle synes det er greit og naturlig så er det jo bare å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig i mine kretser. Skjønner ikke dem som trekker inn argumentet om at kyssing på munn er kun for partner. Hvordan tror dere egentlig sussing på munn foregår mellom foreldrene barn? Jeg krysser min mann på en helt annen måte enn jeg nisser/stusser på barna. Ekstremt stor forskjell faktisk.

Anonymous poster hash: e1887...132

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere synes det er greit så er det jo greit -for dere. Vi gjør ikke det med våre barn så for oss er det unaturlig, vi nusser på kinn eller nese feks. Nuss/kyss på munn er mellom partnere -synes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nusset mor og stefar på munnen frem til jeg var 15. Da flyttet jeg ut for å gå på skole en annen plass, og sluttet da naturlig nok med det. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 1b792...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er riktig, derfor lærer vi vårt barn fra det er lite av at h*n kan kysse oss på kinnet mens jeg og pappaen kan kysse på munnen.



Anonymous poster hash: e8537...8a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Tror aldri jeg har kyssa foreldrene mine på munnen. Har litt vondt for å tro at særlig mange gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seriøst? Tror aldri jeg har kyssa foreldrene mine på munnen. Har litt vondt for å tro at særlig mange gjør det.

Har du aldri hørt om "tantekyss"? Helt tørre kjappe kyss på munnen. Det er helt normalt og naturlig. Jeg kjenner flere som kysser andres barn også.

Anonymous poster hash: 1b792...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Herligheten det er ikke som om de råkliner med dere. Mine barn susser oss på munnen også - de er over 10 for å si det sånn. Jeg driter en lang marsj i hva andre måtte synes om det. Det er overhode ingenting seksuelt ved det og om noen måtte tro det så har dem seriøst store problemer.....trenger ikke si mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er unaturlig når barn over kjønnsmoden alder kysser sine foreldre på munnen, dvs fra ca 9-10 år og oppover. I min familie har jentene både fått pupper og mensen i denne alderen, og da blir det brått en ungdom i mine øyne, ikke et lite barn lenger. Men for all del, jeg synes ikke det er GALT, det bare velter seg litt inni meg, fordi det bryter med MINE barrierer. Mitt problem :) Min datter på 3 susser meg på munnen. Tenker det er naturlig at det opphører rundt skolealder, jeg :)

Endret av NovaFlare
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Tror aldri jeg har kyssa foreldrene mine på munnen. Har litt vondt for å tro at særlig mange gjør det.

Hvorfor er det vanskelig å tro? Kjenner mange som gjør det btw. Synes det må være helt opp til den enkelte familie. Det er jo ikke akkurat klining det er snakk om. Det er forskjell på en nuss og et kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...