Gå til innhold

Kattemas igjen


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08

Er vel ingen som kan motstå en bebi-pus :rødme: Hadde de bare alltid vært like små, søte, lekne, hypre og kontaktsøkende som når de er på den alderen, så kanskje jeg hadde vært mer katte-menneske. Jeg er hunde-menneske og kattebebi-/besøkepus-menneske :sjarmør:

Herlige katter DyneTryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

thænk ju dere, skal jeg sikkert si fra dem :-)

I dag våknet jeg til to pusekatter som lå i stolen, holdt rundt hverandre, tittet på meg og malte høyt! ÅÅÅH! :hjerte: Er det mulig?

Så fant jeg ut jeg skal begynne å skru av pcen om natta, de hadde prøvd å google

cxxxxxxxxxx 33333333333333333333222222222222222222222222222222222222222222222222

2222222222222222222222222222222277777777777777754m,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, sååå nydelige puser!!!

Har også en fin pus fra dyrebeskyttelsen, den er stor da - stooor :) Og verdens mest kosete pus!

Lyst på en til, men det går nok ikke, for pusen vi har er ikke veldig glad i andre katter for å si det sånn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

å jeg gleder meg til mine blir kose! De klarer å ligge og kose i ca 10 sek i våken tilstand før de ser noe som beveger seg og flyr avgårde :ler:

Men sove på magen min kan de gjøre i flere timer! Det er så søtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå :hjerte:

De var dødsskjønne :hoppe: Jeg må komme å see :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thænk ju dere, skal jeg sikkert si fra dem :-)

I dag våknet jeg til to pusekatter som lå i stolen, holdt rundt hverandre, tittet på meg og malte høyt! ÅÅÅH! :hjerte: Er det mulig?

Så fant jeg ut jeg skal begynne å skru av pcen om natta, de hadde prøvd å google

Hva fant de da? masse puse-damebilder? :-) hehehe! Jeg har også 2 puse-luser på lån fra dyrebeskyttelsen. fosterhjem... de er så gode og de maler og maler og koser seg. Nå sparker de fotball med en alu-folie-ball.... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja det kan du tweek :D

De fant ikke det mystiske de lette etter tror jeg ;( Jeg avbrøt dem sikkert.. å mine leker med en veldig bråkete ball med bjelle inni, nå gir overskriften på tråden virkelig mening :ler: Men de er jo så søte da. Sover på dagen og sloss på natta, gjerne oppi senga mi på mitt hode! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Å shit, julepynt ja.. håper jeg har flyttet ut før den tid :ler: Men i mellomtiden er det utrolig greit å bare sende dem ned til mamma mens jeg skal spise, han svarte er helt ram og hopper opp igjen og opp igjen uansett hvor mye jeg kjefter NEI!! Men de er jo så søte at jeg greier ikke kjefte mer enn det.. Når jeg står opp og de ligger på stua mi så titter de på meg og maler høyt, de er så nuss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå ble jeg misunnelig...er allergisk mot katter så jeg kan ikke ha katt. Men bruk en vannpistol f.eks. og sprut vann på den svarte om du ikke får spise i fred. Han forbinder ikke deg med vannpistolen, han vil tro at vannpistolen (eller en blomsterdusj-flaske) er slem...

Du trenger ikke gjenta det ofte, det er nok at han ser vannpistolen eller dusjflaska etter en eller to ganger.

Jeg er ikke særlig glad i at katter går på bordet osv. men de lærer lett. Bortsett fra enkelte katter, som er helt rå men med en vannsprut, unngår du at katten "skal hjelpe å lage mat" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Haha, de var noen nusselige nusser!!

Så bra at de har blitt så trygge så fort. :)

Jeg var med min hos dyrlegen i dag. Hun ensa ikke en gang at hun ble stukket med nåla. :ler:

Åh lurer på om jeg og vil ha to, men kanskje det blir for trangt her med to katterdoer og sånn. Kanskje senere...

Helt skjønne var de nå i allefall. :D

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Vannpistol ja, det hadde jeg ikke tenkt på engang! :klaske: Han ligger nå oppå skrivebordet igjen, venter sikkert på mat ;p

To kattedoer trengs ikke frøken titt, disse to deler og det går så bra :)

Åh i dag fikk de nye halsbånd, de er så fornøyde og fjonge atte! Men bjellene bør fjernes eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du bør fjerne bjellene så de kan jakte når de blir utepuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest beekeeper
Vannpistol ja, det hadde jeg ikke tenkt på engang! :klaske: Han ligger nå oppå skrivebordet igjen, venter sikkert på mat ;p

To kattedoer trengs ikke frøken titt, disse to deler og det går så bra :)

Åh i dag fikk de nye halsbånd, de er så fornøyde og fjonge atte! Men bjellene bør fjernes eller?

Jeg synes ikke at vann-trikset er så veldig lurt hvis katten for eksempel blir redd for vann, og vil aldri bli vasket eller ut i regnet.

Jeg synes det var greit med ett kattedo når de var små, men nå når de er store så har jeg ofte vurdert å kjøpe enda ett. Men så spørs det da om de bruker hvert sitt eller ikke :ler:

Bjellene bør fjernes hvis du ikke vil bli gal i hodet av plingplingplingplingplingplingplingpliiiiing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Wee, jeg var redd jeg kattemaste for mye! :-D Hihi!

Nei nå ligger de og sover, Omar (han svarte) i fanget og Cygnus i stolen bak meg.

Navnene er pga verdens beste imo gitarist, og verdens fineste sang. Så får de virke så harry/stygge som mulig på andre, men har sin sjarm hehe!

Ja jeg tar av dem halsbåndene nå og får av de nusselige små bjellene. Det kan bli litt plagsomt for oss alle tre i lengden sikkert :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Du må ta av bjellene ja. Jeg synes alltid synd på katter med bjelle på, tenker de må bli gale i hodet av å høre pling-pling-pling-pling hele tiden. I tillegg er det naturlig for katter å jakte, man skal ikke begrense den naturlige atferden deres ved å skremme vekk alt som kan høre dem.

Du kan ikke legge ut flere bilder da? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...