Gjest Skrevet 17. juli 2007 #61 Skrevet 17. juli 2007 Mine er nå snart et år (gud så fort tiden går). De blir det 23 august. Når de leker så er det gøy, men når de faktisk sloss i den grad at stikker du hånden din i nærheten så har du ingen hånd lengre (), da begynner det og bli ille..
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #62 Skrevet 17. juli 2007 Huffa :O Er de kastrerte? Håper ikke mine blir nærmest mannevonde, men nå sover de mer enn de sloss da
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #63 Skrevet 17. juli 2007 (endret) De har vært kastrerte siden den dagen han ene begynte og pare han andre. Typen begynte og beskylde de for å være homo og etter den dag humpa de på hverandre så fort de hadde muligheten så da ble det rett til dyrlegen De er ikke mannevonde, de er bare idioter. La ut noen flere bilder i bloggen min som det er link til under her, hvis du eller noen andre har lyst til og se på de. Og på det siste bildet, ikke se på kjøkkenbenken Se, de kan være venner og.. Ja da, ja da, videoen er tatt med mobil så ikke klag.. http://s17.photobucket.com/albums/b70/AnnC...nt=MOV00223.flv Endret 17. juli 2007 av Gjest
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #65 Skrevet 17. juli 2007 Ikke jeg heller ;( Jeg har også lyst å kose med dem, men nå har de våknet og bare biter og tøyser rundt ;p
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #66 Skrevet 17. juli 2007 Forresten normalt at de sitter og sover? Er bare Omar som er i hundre her, Cygnus sitter med lukkede øyne og vagger.. er han kanskje bare fjern på catnip?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #67 Skrevet 17. juli 2007 Mine sto og sov i starten, hadde jo ikke tid til og sove. Nå enten sover de eller er idioter.. Skal få lagt opp en video til som viser at de er dumme. Men kommer dere inn om dere går inn på bloggsidene da? Trodde jeg la inn andressen riktig jeg, men da gjorde jeg vel ikke det.. Hmm...
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #69 Skrevet 17. juli 2007 Ja, vis oss idiotkatter :-D De fikk catnip så de skulle finne klorebrettet, de har funnet sin nye hangout kan en si Åh kunne du ikke tatt med sittesnorkepus da?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #70 Skrevet 17. juli 2007 Mine ble helt gale når de fikk catnip gør, nå bare ligger de der og sleiker der jeg har spraya det, med mindre det er på en leke. Dessverre så har de drept de fleste. Skulle kjøpe en litt større lekemus slik at den ikke gikk under sofaen, den ene har de skinna helt så der er det bare en plastform igjen, den andre manglere hale, ører, nese og øyne. Sånn bittesmåmus kjøpte jeg og, det ligger 20 av de under sofaen tror jeg. En ball fikk de og, der er også pelsen borte. Eneste som nogenlunde lever er musa som er lagd av tråd, greit no, øverste lager er spist opp, men den er nesten hel enda.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #71 Skrevet 17. juli 2007 Da skal bloggen min funke, og tada.. Idiotkatt leker i stativ..
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #72 Skrevet 17. juli 2007 (endret) så herlig tullekatt! Jeg må få kjøpt et idiotstativ jeg og etter hvert! Endret 17. juli 2007 av DyneTryne
Gjest DyneTryne Skrevet 17. juli 2007 #74 Skrevet 17. juli 2007 Nei kanskje like greit da.. men trist når en må flytte fra puser uansett! Skulle vært lov å ha katt overalt, huseier skal vel ikke inn og snoke der etter noe
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #76 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Er ikke lov til og ha katter her vi bor nå heller, men ettersom sambo eier leiligheten så kan de ikke nekte. Men syntes litt synd på de siden de kun får være inne, gleder meg til neste år eller året etter der når jeg og sambo får kjøpt hus slik at de kan være ute. Savner fra de var små, de er jo så nusselige da. Dette var jo i jula, husker ikke helt når det var snø i drammen, men en gang rundt der og de er jo minikatter.. Endret 17. juli 2007 av Gjest
Gjest Tweek Skrevet 17. juli 2007 #77 Skrevet 17. juli 2007 Ååå, jeg vil å ha kittekat :-D Jeg har lekt og koset med pusene til dynetrynet i dag og de er dødskjønne! De leker og den svarte sovnet på brystet mitt, hehe.
Gjest beekeeper Skrevet 18. juli 2007 #78 Skrevet 18. juli 2007 Å, så hærlige puser! Se på dem her: uvenner!! Like etterpå: Venner! hihi Denne er så morsom!! :legrine: Dum katt hahaha Sorry for den dårlige kvaliteten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå