Gå til innhold

Sukkerfesten i september


Gjest Jessica-Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som skal dit? Eventuelt som har erfaringer fra andre slike fester? :)

Ser ikke ut til at singel fra oslo som er her inne, deltar på slike ting. Rart egentlig synes jeg, for slike begivenheter er jo tipp topp hvis man har ønske om å treffe noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at singel fra oslo som er her inne, deltar på slike ting. Rart egentlig synes jeg, for slike begivenheter er jo tipp topp hvis man har ønske om å treffe noen.

Skal ikke du treffe noen snart da, Nettinettet?

Anonymous poster hash: 3bd3c...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke du treffe noen snart da, Nettinettet?

Anonymous poster hash: 3bd3c...878

Jeg treffer mange hele tiden jeg. Eller det jeg mener er at jeg er veldig sosial av meg og blir kjent med nye mennesker både her og der. Og har også blitt kjent med en som jeg har prioritert litt den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at det er på samme sted hele tiden. Det er ikke alle som bor i Oslo! Sukker er for alle i landet. Det kan da ikke være så vanskelig å ha det rundt om i landet?



Anonymous poster hash: 095bc...c50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at det er på samme sted hele tiden. Det er ikke alle som bor i Oslo! Sukker er for alle i landet. Det kan da ikke være så vanskelig å ha det rundt om i landet?

Anonymous poster hash: 095bc...c50

Helt enig! Jeg husker de sa for 5 år siden eller noe at de skulle ha i Stavanger og Bergen også, men det har vi ikke sett..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen planer om å dra dit i alle fall. Har hatt så dårlig erfaringer med sukker og de jentene som vanker der, så tror jeg har bedre sjanse for å finne noen ålreite på et helt vanlig utested. Dog har jeg aldri vært på en sukkerfest, så hvordan de er aner jeg ikke. Kan jo hende at de er bra for alt jeg vet. :)

Mann 28



Anonymous poster hash: 0f942...bb7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å dra dit i alle fall. Har hatt så dårlig erfaringer med sukker og de jentene som vanker der, så tror jeg har bedre sjanse for å finne noen ålreite på et helt vanlig utested. Dog har jeg aldri vært på en sukkerfest, så hvordan de er aner jeg ikke. Kan jo hende at de er bra for alt jeg vet. :)

Mann 28

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

Jeg ville heller dratt på sukkerfest enn å dra på byen hvis du bor i Oslo og har mulighet til å dra. Husk at det er veeeldig mange damer på sukker, og de du har dårlig erfaring med er jo også de du har fått kontakt med via nettet. Nå har du muligheten til å treffe på de damene som kanskje ikke har lagt merke til deg på nettet, men som nå vil se deg i virkeligheten.

Mange som opplever at de lykkes bedre når de får vist sjarm og kjent på kjemi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller dratt på sukkerfest enn å dra på byen hvis du bor i Oslo og har mulighet til å dra. Husk at det er veeeldig mange damer på sukker, og de du har dårlig erfaring med er jo også de du har fått kontakt med via nettet. Nå har du muligheten til å treffe på de damene som kanskje ikke har lagt merke til deg på nettet, men som nå vil se deg i virkeligheten.

Mange som opplever at de lykkes bedre når de får vist sjarm og kjent på kjemi.

Nå må man vel være medlem av sukker for å dra på festen, så da er det nok uaktuelt uansett. Ja, jeg er klar over at det er veldig mange damer på sukker, men når jeg assosierer sukker med depresjon og fortvilelse så tenker jeg at det er greit å holde seg unna. Hvis disse assosiasjonene kommer opp på sukkerfesten så har jeg bedre lykke ute på byen hvor jeg er glad og bekymringsløs. :)Sukker klarte å ødelegge selvtilliten og selvfølelsen min helt en gang i tiden, så dit skal jeg ikke tilbake. Nå skal det sies at jeg har jobbet med selvutvikling omtrent hele året, og er en helt annen person nå enn da jeg ble medlem, så mulig det ville gått helt fint.

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man vel være medlem av sukker for å dra på festen, så da er det nok uaktuelt uansett. Ja, jeg er klar over at det er veldig mange damer på sukker, men når jeg assosierer sukker med depresjon og fortvilelse så tenker jeg at det er greit å holde seg unna. Hvis disse assosiasjonene kommer opp på sukkerfesten så har jeg bedre lykke ute på byen hvor jeg er glad og bekymringsløs. :)Sukker klarte å ødelegge selvtilliten og selvfølelsen min helt en gang i tiden, så dit skal jeg ikke tilbake. Nå skal det sies at jeg har jobbet med selvutvikling omtrent hele året, og er en helt annen person nå enn da jeg ble medlem, så mulig det ville gått helt fint.

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

Først så synes jeg det er flott at du tar tak i ting og jobber med deg selv! Det står det stor respekt av. Samtidig tenker jeg også at de assosiasjonene du har, kan være det største hinderet du har når det kommer til å treffe noen. Å kvitte seg med assosiasjoner tar tid, men å kvitte seg med tankene og hindringene man setter seg er lettere enn man tror. Din tanke er at sukker skaper negative følelser i deg, men sannheten er at du fikk negative følelser av å være på sukker fordi du ikke var sterk nok psykisk til å takle negative tilbakemeldinger, manglende svar, manglende kontakt osv. Det har ingenting med sukker å gjøre, det har med deg og dine følelser å gjøre. Negativitet vil vi treffe på uansett hvor vi beveger oss, og å verne oss selv fra dette ved å ikke delta på ting som kan bidra til noe bra, er jo ikke bra!

Jeg tenker at når du er psykisk sterk nok til å forstå at det du tror andre tenker om deg, handler i hovedsak om dine tanker og ikke deres, så vil du takle å gå på en sukkerfest helt fint. Du vil også kunne registrere deg på sukker igjen uten at du føler et tilbakeslag av den grunn. Mest sannsynlig vil du heller bli positivt overrasket fordi du nå vil tiltrekke andre typer damer enn du gjorde før, bare ved å ha tatt kontroll over din psyke og ditt humør. Ja det er en tøff verden der ute når det kommer til nettdating fordi man dømmes pga utseende, men sånn er det for alle. Men sukkerfester gir en fordel til de som ikke kanskje ser så bra ut på bilder, men som har Sosial IQ og sjarm i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så synes jeg det er flott at du tar tak i ting og jobber med deg selv! Det står det stor respekt av. Samtidig tenker jeg også at de assosiasjonene du har, kan være det største hinderet du har når det kommer til å treffe noen. Å kvitte seg med assosiasjoner tar tid, men å kvitte seg med tankene og hindringene man setter seg er lettere enn man tror. Din tanke er at sukker skaper negative følelser i deg, men sannheten er at du fikk negative følelser av å være på sukker fordi du ikke var sterk nok psykisk til å takle negative tilbakemeldinger, manglende svar, manglende kontakt osv. Det har ingenting med sukker å gjøre, det har med deg og dine følelser å gjøre. Negativitet vil vi treffe på uansett hvor vi beveger oss, og å verne oss selv fra dette ved å ikke delta på ting som kan bidra til noe bra, er jo ikke bra!

Jeg tenker at når du er psykisk sterk nok til å forstå at det du tror andre tenker om deg, handler i hovedsak om dine tanker og ikke deres, så vil du takle å gå på en sukkerfest helt fint. Du vil også kunne registrere deg på sukker igjen uten at du føler et tilbakeslag av den grunn. Mest sannsynlig vil du heller bli positivt overrasket fordi du nå vil tiltrekke andre typer damer enn du gjorde før, bare ved å ha tatt kontroll over din psyke og ditt humør. Ja det er en tøff verden der ute når det kommer til nettdating fordi man dømmes pga utseende, men sånn er det for alle. Men sukkerfester gir en fordel til de som ikke kanskje ser så bra ut på bilder, men som har Sosial IQ og sjarm i virkeligheten.

Det skaper ikke negative følelser kun ved å tenke på det, men det tilhører en periode av livet hvor jeg var helt på bunn. Nå derimot så har jeg en helt annen selvfølelse og selvtillit så jeg ser ikke på det å møte noen som et problem. Jeg har heller ikke noe særlig behov for å hoppe på det første og beste. Nå har jeg jo nylig fått tatt noen gode naturlige portrettbilder, men skal jeg teste noe så blir det vel kanskje tinder. Føler egentlig ikke at jeg har tid til å henge på sukker heller. Da er det mye bedre å komme seg ut å møte folk andre steder. Eventuelt så kan jeg bruke den tiden på selvutvikling, noe jeg anser som en bedre bruk av tiden min. :)

Når du sier at det ikke har noe med sukker å gjøre, så har det jo faktisk også litt med sukker å gjøre. Saken er jo den at det er langt flere menn enn kvinner på nettstedet, og de mest attraktive kvinnene får da naturlig nok haugevis av meldinger. Hvorfor skal jeg gidde å konkurrere med alle disse andre mennene når man kan møte tilsvarende attraktive kvinner andre steder hvor det er færre konkurrenter? Nå sier ikke jeg at det er noe problem at flere er interesserte i dama, men det å prøve å komme gjennom nåløyet når kvinnen får 50 meldinger per dager føles helt unødvendig.

Men det jeg ikke skjønner her, hva vil du si er fordelen med sukkerfester foran å gå på en nattklubb? Det blir jo akkurat samme greia tenker jo jeg...

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal dit? Eventuelt som har erfaringer fra andre slike fester? :)

Beklager at jeg kapret tråden din altså! :)

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Beklager at jeg kapret tråden din altså! :)

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

Det går så fint :) Bare hyggelig å se at flere enn meg kan få gode tips på livets ferd :)

Ønsker deg en kjempefin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det jeg ikke skjønner her, hva vil du si er fordelen med sukkerfester foran å gå på en nattklubb? Det blir jo akkurat samme greia tenker jo jeg...

Anonymous poster hash: 0f942...bb7

Forskjellen er at her VET du at alle er single og klare for å finne noen. Det er mer akseptert at man stiller spørsmål og sjekker enn på et utested hvor man ikke vet ståa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å prøve å få til reise og opphold og være med på denne sukkerfesten. Fordi det er en jubileumsfest og det er vel den perfekte anledningen til å faktisk delta og oppleve en slik sukkerfest.

Noen andre som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Jeg har bestemt meg for å prøve å få til reise og opphold og være med på denne sukkerfesten. Fordi det er en jubileumsfest og det er vel den perfekte anledningen til å faktisk delta og oppleve en slik sukkerfest.

Noen andre som vil være med?

Ja gjerne, men jeg er nektet adgang :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å prøve å få til reise og opphold og være med på denne sukkerfesten. Fordi det er en jubileumsfest og det er vel den perfekte anledningen til å faktisk delta og oppleve en slik sukkerfest.

Noen andre som vil være med?

Fortell litt etterpå da, hvordan det var!

Jeg kommer ikke til å dra, orker ikke sånne kjøttmarked. Dessuten er det en del menn som, når du er singel og på en sånn fest, forventer at du skal være interessert og blir sur om du avviser. Orker ikke.

Anonymous poster hash: 569d3...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne, men jeg er nektet adgang :cool:

Mulig jeg blir det hvis de finner ut hvem jeg er også. Vi får se! Har du vært på sukkerfest før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt etterpå da, hvordan det var!

Jeg kommer ikke til å dra, orker ikke sånne kjøttmarked. Dessuten er det en del menn som, når du er singel og på en sånn fest, forventer at du skal være interessert og blir sur om du avviser. Orker ikke.

Anonymous poster hash: 569d3...2d1

Har du vært på sukkerfest før, eller er dette bare tanker du har om hvordan det mest sannynlig vil være? Jeg skal selvfølgelig gi tilbakemelding om hvordan det var ( ut i fra mitt synspunkt) hvis jeg får til å dra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...