Gå til innhold

Sukkerfesten i september


Gjest Jessica-Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Mulig jeg blir det hvis de finner ut hvem jeg er også. Vi får se! Har du vært på sukkerfest før?

He he, nei. Det er jo på andre siden av landet ;) Pluss at det virker veldig påtatt og desperat hele konseptet. Av de jeg har snakket med så har det aldri vært en høydare å være på sukkerfest, mer en annerledes greie som en går på for å ha prøvd det.

De må da vite hvem du er? Til og med jeg husker sukker-profilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, nei. Det er jo på andre siden av landet ;) Pluss at det virker veldig påtatt og desperat hele konseptet. Av de jeg har snakket med så har det aldri vært en høydare å være på sukkerfest, mer en annerledes greie som en går på for å ha prøvd det.

De må da vite hvem du er? Til og med jeg husker sukker-profilen din!

Kanskje de bare har så mange bruker at de ikke har lagt merke til at jeg er der, eller i det hele tatt har fått med seg hva jeg driver med. Tenker nok litt som deg jeg også, men hvis jeg skal uttale meg om disse sukkerfestene bør jeg ha vært på en og sett hvordan det fungerer. Så får vi se hva jeg synes etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på sukkerfest før, eller er dette bare tanker du har om hvordan det mest sannynlig vil være? Jeg skal selvfølgelig gi tilbakemelding om hvordan det var ( ut i fra mitt synspunkt) hvis jeg får til å dra :)

Nei, har ikke vært på noe sånt, men kjenner jeg får helt klaustrofobi bare av tanken. Og jeg er vanligvis en svært sosial person. Blir litt krampaktig, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 569d3...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke vært på noe sånt, men kjenner jeg får helt klaustrofobi bare av tanken. Og jeg er vanligvis en svært sosial person. Blir litt krampaktig, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 569d3...2d1

Ja, men så lenge du ikke har vært der, så er jo dette bare dine tanker. :) Vi får se hva jeg synes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så lenge du ikke har vært der, så er jo dette bare dine tanker. :) Vi får se hva jeg synes da.

Joda, det er jo det. Men så lenge det ikke frister så er det jo ikke noe poeng å dra heller. Men hadde vært moro å høre hvordan det er der da. :)

Anonymous poster hash: 569d3...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er jo det. Men så lenge det ikke frister så er det jo ikke noe poeng å dra heller. Men hadde vært moro å høre hvordan det er der da. :)

Anonymous poster hash: 569d3...2d1

Ja ser den :) Og jeg skal iallefall gjøre mitt for å komme meg dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå folkens? Hvordan var festen?

Det lurer jeg også på, for jeg valgte Kongeparken med sønnen min istedenfor. Angrer ikke, men bør komme meg på en sukkerfest en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det lurer jeg også på, for jeg valgte Kongeparken med sønnen min istedenfor. Angrer ikke, men bør komme meg på en sukkerfest en gang.

Kongeparken må ha historiens lengste og beste sesong. Tror jeg må finne meg noen med småunger for å kunne gå dit igjen :nigo: Eller date en russ eller noe...

Det er jo DER Sukker skulle hatt fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeparken må ha historiens lengste og beste sesong. Tror jeg må finne meg noen med småunger for å kunne gå dit igjen :nigo: Eller date en russ eller noe...

Det er jo DER Sukker skulle hatt fest!

hahaha ja det er det absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...