Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en date på søndag :) Første på fire år, så det kan bli interessant. Han virker som en grei mann, men jeg tar det med ro :P

Anonymous poster hash: 522b3...d2d

Så koselig! :blomst:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så har jeg vært på 2 dater med en fyr og jeg syntes det har gått veeldig bra og er en smule betatt.. Pga jobb har vi bare mulighet til å sees i helgene, og jeg som er helt i skyene (allerede....) gikk litt utifra at vi skulle sees i helgen.. og kunne nesten ikke vente! Men igår fortalte han at han har planer i helgen, men at vi kunne sees neste helg der igjen... Kjente jeg ble kjempeskuffa, men viste det ikke for han da. Hvordan hadde dere tolket dette? Vi hadde jo ingen konkret avtale, så jeg har ingen grunn til å være skuffa selvsagt, er bare jeg som tenker at hvis man er veldig interessert så vil man se hverandre så ofte som mulig..:(Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Herregud. Man har da et liv utenom den man dater og. Jeg prioriterer ikke den jeg holder på men til en hver tid. Jeg har venner og andre ting jeg vil gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg råd/tanker:( Har datet en fyr 4-5 ganger. Lange dater, overnattet, hatt sex, møtt venner osv.I går da jeg skulle pusse tennene og låne tannkrem i skapet så jeg at det lå en rosa tannbørste og en rosa høvel der. Er rimelig sikker på at det ikke har ligget der før, da hadde jeg lagt merke til det. Tenkte så klart at han sjonglerer mellom flere damer, og tydeligvis har hyppig overnatting av ei annen:( Var sent på natta dette, hvis ikke hadde jeg gått hjem. Kjente jeg ble sint og skuffet. Vi skulle akkurat til å sove. Er veldig konfliktsky av meg + at dersom han hadde innrømt at han hadde ei annen hadde jeg hatt et problem; da måtte jeg gått hjem midt på natta. Prøvde å ignorere det, men kjenner det gnager litt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: d15c9...5a7

Ja ta nåsorgene påforskudd.

Jeg har mannlig barberskum og deo i skapet mitt. Det tilhører en venn som overnattet på sofaen siden jeg bor mer sentralt og han skulle til flyplassen tidlig neste dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Så koselig! :blomst:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Takk! (gidder ikke være anonym lenger)

Tror det blir greit. Litt skummelt å skulle treffe noen på den måten igjen. Det er skummelt om det ikke er noe kjemi også må man sitte der og være høflig og hyggelig likevel. Jeg er generelt ikke så flink til å sosialisere når de jeg snakker med er veldig forskjellige fra meg, men dette får egentlig bare briste eller bære. Jeg er ikke desperat etter ny kjæreste helt enda, men det er hyggelig å date, og plutselig treffer man en det virkelig klikker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ble det ingenting av! :(

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok der nå vil jeg tro. Håper du koser deg og har det kjempegøy! :danse:

Tusen takk! Jeg hadde en kjempefin kveld! Begynner å føle meg litt mer sikker på han nå (tror jeg). Det virker som at det er litt mer følelser fra hans side nå. Vi har snakket om å treffe hverandres venner. Vi har jo datet i noen mnd nå, men det virker som at det å møte vennene hans ikke er noe han tar lett på. At det kanskje er et steg i den mer seriøse retningen.

Og da ble det ingenting av! :(

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Uff, det var veldig trist! Kjenner til følelsen man sitter igjen med når man har gledet seg masse til en date også blir det avlyst :( Hvorfor ble det ikke noe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var veldig trist! Kjenner til følelsen man sitter igjen med når man har gledet seg masse til en date også blir det avlyst :( Hvorfor ble det ikke noe av?

Han måtte jobbe. :sur: så jeg har ingen rett til å være sur, men ja. :frown:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han måtte jobbe. :sur: så jeg har ingen rett til å være sur, men ja. :frown:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Men du har rett til å være skuffet, og det er veldig forståelig! Håper det ikke blir lenge til dere får møtt hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har rett til å være skuffet, og det er veldig forståelig! Håper det ikke blir lenge til dere får møtt hverandre :)

Men jeg er ikke skuffet. Jeg er rett og slett rimelig forbanna på hele fyren! Litt usikker på hvorfor. Det har vært en lang uke for min del, så kan være det tippet det litt over! :vetikke: Har heldigvis ikke sagt ett pip til han fordi det er jo ikke hans skyld, men likevel. :jolie:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vært på sukker en stund, og har nå kommet i kontakt med en spennende fyr. God følelse så langt, småforventningsfull og litt ekstra glad om dagen.

Noen flere som muligens har noe på gang? :)

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

jeg trodde helt fram til idag at jeg hadde men... han mista visst interessen når han ikke kunne få alt på en gang. Eller så pingla han rett og slett ut. Lykke til til deg da. Håper det går bedre for deg og at han ikke blir kylling når det begynner å bli snakk om å møtes.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde helt fram til idag at jeg hadde men... han mista visst interessen når han ikke kunne få alt på en gang. Eller så pingla han rett og slett ut.

Æsj, det er kjedelig når det der skjer... :hug:

Jeg har vært i tenkeboksen siden helgen nå og jeg tror ikke jeg kommer til å date han fyren jeg har vært på et par dater med. Når det så tidlig dukker opp ting som får varsellampene til å blinke så er det ikke nødvendig å pushe på mer.

Så da er jeg klar for neste. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Æsj, det er kjedelig når det der skjer... :hug:

Jeg har vært i tenkeboksen siden helgen nå og jeg tror ikke jeg kommer til å date han fyren jeg har vært på et par dater med. Når det så tidlig dukker opp ting som får varsellampene til å blinke så er det ikke nødvendig å pushe på mer.

Så da er jeg klar for neste. :laugh:

jeg og. Jeg burde skjønt det når han ble så sexfiksert før jeg rakk å møte han engang. Kunne ikke vært så seriøs da tenker jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og. Jeg burde skjønt det når han ble så sexfiksert før jeg rakk å møte han engang. Kunne ikke vært så seriøs da tenker jeg.

Det er rødt flagg det at sex er det viktigste før man i det hele tatt har møtt hverandre.

Da står vi på startstreken igjen begge to da, jo... Hvor er det du finner datene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det kiler i magen fordi jeg håper en jeg lå med skal kontakte meg. Han fikk nr mitt, men jeg har ikke hans. Jeg er ikke interessert i et forhold en gang. Jeg vil bare ligge med ham igjen. Var i et kjedelig forhold med utrolig dårlig sex i fire år. Merker at jeg virkelig trengte å komme ut av det. Jeg er så sulten på litt ordentlig sex.



Anonymous poster hash: 522b3...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er rødt flagg det at sex er det viktigste før man i det hele tatt har møtt hverandre.

Da står vi på startstreken igjen begge to da, jo... Hvor er det du finner datene dine?

flaut å si. Internett... har prøvd litt byen og men det har heller ikke funka..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flaut å si. Internett... har prøvd litt byen og men det har heller ikke funka..

Jeg syns ikke det er flaut med interenettdating lengre, jeg... Jeg hadde et forhold i 5 år med en jeg møtte på nettet for mange år siden og har funnet ut at det er den enkleste måten å komme i kontakt med evt dater.

Jeg vet det er de som møter hverandre på by'n og er sammen bestandig, men jeg har ikke noe tro på den arenaen. Der man møter hverandre når man er fulle er ikke noe for meg.

Det sies at gjennom venner eller på jobben er den beste måten å finne en kjæreste, men det har jeg ennå til gode å oppleve dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har 2-3 stk på sukker nå som føles som bra gutter.. vi får se hva som skjer :)



Anonymous poster hash: 56d1d...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syns ikke det er flaut med interenettdating lengre, jeg... Jeg hadde et forhold i 5 år med en jeg møtte på nettet for mange år siden og har funnet ut at det er den enkleste måten å komme i kontakt med evt dater.

Jeg vet det er de som møter hverandre på by'n og er sammen bestandig, men jeg har ikke noe tro på den arenaen. Der man møter hverandre når man er fulle er ikke noe for meg.

Det sies at gjennom venner eller på jobben er den beste måten å finne en kjæreste, men det har jeg ennå til gode å oppleve dessverre.

jeg har møtt noen via vennee men det har heller ikke fungert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Syns det er vanskelig å deite i norge. Vi nordmenn kan det ikke liksom. Og gutter er alt for tilbakeholdne. I usa ksman man bli bedt ut på bitikken men her skal man ignorere hverandre og bare ta kontakt på nettet eller når man er full eller på fjellet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...