Gå til innhold

Hvilken type truse under trenings-tightsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en bunke med svarte såkalt "invisble" truser fra Lindex. Sømløse og synes ikke. Bruker stort sett 2xu på trening så da er det nødvendig med noe som dekker litt ;-)

Tror du Seamless boxertruse eller Invisible hipstertruse hadde sett best ut? Jeg trener også i 2XU http://www.lindex.com/m/no/undertoey/truser/#item14

Jeg var på gruppetime idag, og jenta foran meg hadde svart tights og svart blondetruse, men trusen var veldig synlig. Endte med at jeg ikke turte å se fremover i frykt for at jeg kom til å se trusen hennes igjen. Jeg har trent i g-streng i alle år og har nok blottet rumpa mi for veldig mange. Så må gjøre innkjøp av dekkende truser som helst ikke vises på tightsen. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Bruker rett og slett vanlige stringtruser, men unngår de ned "pynt", så mønsteret ikke synes så veldig godt.

Ellers som mjau foreslår, de sømløse stringtrusene fra Cubus.

Har par av de selv, kjempe behagelige :)

Edit: Legger til at jeg trener i 2xu, har heller ingen problemer trusene synes.

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker rett og slett vanlige stringtruser, men unngår de ned "pynt", såmønsteret ikke synes så veldig godt.

Ellers så mjau foreslår, de sømløse stringtrusene fra Cubus.

Har par av de selv, kjempe behagelige :)

Edit: Legger til at jeg trener i 2xu, har heller ingen problemer trusene synes.

Jeg er en mann og bruker string under treningstightsen, men bruker jo stringtruser til hverdags også. Mye mer behagelig å ha på, og man slipper kanter som synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...