Gå til innhold

Menn: hvis dere var kvinne for en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er du inne på topp 10 lista mi over bra damer Mjau :fnise: . Vær snill å ikke ta det ille opp.....

Jeg lo høyt når jeg leste denne posten. Du virker da superærlig og selvironien er bare et +

Det du skriver her er så utroooolig frustrerende for oss menn. Spot on!...men veldig fint å lese hva som foregår i hodet deres når du føler det sånn.

Knallpost :tommelopp:

Haha, så gøy å høre! :laugh:

Men helt seriøst; skjønner ikke at dere menn holder ut med oss. Og i det siste har jeg vært kjempeille når det kommer til å være gal, så jeg synes synd på mannen min. (Ikke stolt av det altså) Her om dagen gikk han tidlig fra jobb som en overraskelse fordi jeg også slutta tidlig, så vi kunne ha en kosleig middag sammen også flippa jeg ut for ingenting og bare kjefta og styrte. La meg også klokka 19.00 i protest imens jeg egentlig hadde lyst til å kose meg men mannen min med film og dinner... Jeg vurderte så mange ganger og stå opp igjen, men 'stoltheten' holdt meg tilbake. Hva faen er vitsen med det?

Heldighvis er jeg ikke alltid like gal, jeg er vel heller ei som ligger på 'bra damer lista' ;) *skryt skryt* Så det er vel derfor han holder ut med meg. :P Også er det som regel bare galt en gang i måneden, så det kan vel ikke være så ille? :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om alle damer hadde denne selvinnsikten, det hadde forandret verden til det bedre

Helt til tante rød kommer på besøk og vi blir helt nuts igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha, så gøy å høre! :laugh:

Men helt seriøst; skjønner ikke at dere menn holder ut med oss. Og i det siste har jeg vært kjempeille når det kommer til å være gal, så jeg synes synd på mannen min. (Ikke stolt av det altså) Her om dagen gikk han tidlig fra jobb som en overraskelse fordi jeg også slutta tidlig, så vi kunne ha en kosleig middag sammen også flippa jeg ut for ingenting og bare kjefta og styrte. La meg også klokka 19.00 i protest imens jeg egentlig hadde lyst til å kose meg men mannen min med film og dinner... Jeg vurderte så mange ganger og stå opp igjen, men 'stoltheten' holdt meg tilbake. Hva faen er vitsen med det?

Heldighvis er jeg ikke alltid like gal, jeg er vel heller ei som ligger på 'bra damer lista' ;) *skryt skryt* Så det er vel derfor han holder ut med meg. :P Også er det som regel bare galt en gang i måneden, så det kan vel ikke være så ille? :laugh:

Det er jo slik de fleste av oss menn opplever titt og ofte med damene våre vetu....Det er bare så utrolig teit når noen er sånn og ikke innrømmer slike svakheter. Målet for oss alle burde vel være å fokusere på det å forandre seg? ;)

Min erfaring er at damer er mer følsomme og det er litt mer komplisert i hodene deres enn hos oss menn. Det eneste jeg kan bli såret over, når dama er sånn, er vel om jeg har gjort meg flid og vil overaske henne med noe flott (som du skriver her)....også blir hun sur på et eller annet. Det er vondt.

Bra du er ærlig! Man kan ikke løse et problem dersom man ikke innser at man har ett ;):blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slik de fleste av oss menn opplever titt og ofte med damene våre vetu....Det er bare så utrolig teit når noen er sånn og ikke innrømmer slike svakheter. Målet for oss alle burde vel være å fokusere på det å forandre seg? ;)

Min erfaring er at damer er mer følsomme og det er litt mer komplisert i hodene deres enn hos oss menn. Det eneste jeg kan bli såret over, når dama er sånn, er vel om jeg har gjort meg flid og vil overaske henne med noe flott (som du skriver her)....også blir hun sur på et eller annet. Det er vondt.

Bra du er ærlig! Man kan ikke løse et problem dersom man ikke innser at man har ett ;):blomst:

Nawh. Nå fikk du meg til å føle skikkelig synd på mannen min :fnise: Skal kjøpe han blomster i dag tror jeg, og gi han en fotmassasje, det trenger han! Han kan også få velge film i kveld, slev om det sikkert blir lego-batman... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kredittkortet tror jeg også er sant i mange tilfeller :P

Men det er faktisk liksågreit å innrømme det, at vi er gærne.

Det er ikke noe gøy da. Og mye er på grunn av hormoner aka PMS.

Legger ikke skjul på det altså.... Utrolig fortvilende å være helt kake i hodet. Krangler jeg med mannen min så er det pga småting som ikke gir mening, og jeg veit dette, men jeg er så utrolig sur likevel. Også blir jeg lei meg også vil jeg ikke at han skal trøste meg! Men om han ikke trøster meg så blir jeg bare enda mer lei meg. :roll: Jeg vil ha oppmerksomhet samtidig som jeg vil være alene og jeg vil bare gå å be om unnskyldning, men hodet mitt er kjempesint og raseriet sprer seg ut i kroppen. Uten grunn! Det er helt mongo og jeg hater det. Såååå unødvendig... Ikke lett å være dame og heller ikke lett å være mann når damer er slik som dette.... hah...

Når jeg har PMS blir jeg helt mongoklikk. Veldig lik beskrivelsen din her. Har forklart det til kjæresten, så han gir meg store mengder forståelse når jeg blir sånn. I begynnelsen skjønte han ingenting, han trodde en periode at jeg hadde splittet personlighet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har PMS blir jeg helt mongoklikk. Veldig lik beskrivelsen din her. Har forklart det til kjæresten, så han gir meg store mengder forståelse når jeg blir sånn. I begynnelsen skjønte han ingenting, han trodde en periode at jeg hadde splittet personlighet :P

Virker nesten som man har det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Nawh. Nå fikk du meg til å føle skikkelig synd på mannen min :fnise: Skal kjøpe han blomster i dag tror jeg, og gi han en fotmassasje, det trenger han! Han kan også få velge film i kveld, slev om det sikkert blir lego-batman... :fnise:

Er littegran synd på oss sånn en gang i måneden ;)

Når jeg har PMS blir jeg helt mongoklikk. Veldig lik beskrivelsen din her. Har forklart det til kjæresten, så han gir meg store mengder forståelse når jeg blir sånn. I begynnelsen skjønte han ingenting, han trodde en periode at jeg hadde splittet personlighet :P

Veldig mange damer blir sånn og det skal de faktisk få lov til. Bare så veldig fint om hun da forklarer det for meg, så jeg vet hvordan hun tenker. Da er det null problem med litt "sinnafrøken" hos meg iallefall :fnise: . Jeg vil ikke sy puter under armene hennes av den grunn. Uansett humør bør man ikke såre sin kjære da.....men det gjør vel ikke dere? hihi

bare be om unnskyldning om dere gjør noe hakkende galt så blir dere vel tilgitt som regel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er littegran synd på oss sånn en gang i måneden ;)

Veldig mange damer blir sånn og det skal de faktisk få lov til. Bare så veldig fint om hun da forklarer det for meg, så jeg vet hvordan hun tenker. Da er det null problem med litt "sinnafrøken" hos meg iallefall :fnise: . Jeg vil ikke sy puter under armene hennes av den grunn. Uansett humør bør man ikke såre sin kjære da.....men det gjør vel ikke dere? hihi

bare be om unnskyldning om dere gjør noe hakkende galt så blir dere vel tilgitt som regel :)

Nei, det skal de ikke få lov til.

Damer slipper for lett unna med altfor mye!!

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I den omvendte tråden ville nesten alle prøve å ha sex med en dame for å finne ut hvordan det føles for en mann. Ingen menn her som ville prøvd å ha sex med en mann for å finne ut hvordan det føles for en dame da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den omvendte tråden ville nesten alle prøve å ha sex med en dame for å finne ut hvordan det føles for en mann. Ingen menn her som ville prøvd å ha sex med en mann for å finne ut hvordan det føles for en dame da?

Nei absolutt ikke. Jeg vil se hvordan det er "å alltid ha rett" og alltid få viljen min. Og faktisk finne ut om man kan begynne å grine for ingenting. Eneste seksuelle jeg hadde gjort var å filme en onaniseanse. Jeg vil aldri ha en kukk i meg......uansett!

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei absolutt ikke. Jeg vil se hvordan det er "å alltid ha rett" og alltid få viljen min. Og faktisk finne ut om man kan begynne å grine for ingenting. Eneste seksuelle jeg hadde gjort var å filme en onaniseanse. Jeg vil aldri ha en kukk i meg......uansett!

Anonymous poster hash: f5626...640

hihi. Tenk om du ble forvandlet til en heterofil kvinne som ville ha pikk? Du må ikke gå ut fra at du blir en kvinne som har lyst på jentesex :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...er det bare jeg som ikke blir crazy psycho bitch under PMS? Jeg får bare lyst til å onanere oftere og spise søtsaker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi. Tenk om du ble forvandlet til en heterofil kvinne som ville ha pikk? Du må ikke gå ut fra at du blir en kvinne som har lyst på jentesex :P

Men det var det jeg ville gjort om jeg var dame for en dag. Nekte sex......uten konsekvenser. Uten å få dumme spørsmål som :elsker du meg ikke lenger, eller har jeg blitt feit? Dumme utsagn som at du helt sikkert puler andre osv osv. Dette er hva vi må finne oss i om vi menn sier nei.

Jeg vil finne ut hvilken følelser jeg hadde sittet med i etterkant av å oppført meg som et hespetre og en jævla primadonna som skal ha alt på min måte hele tiden. Men jeg hadde lekt med fitta da:-)

Anonymous poster hash: f5626...640

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm...er det bare jeg som ikke blir crazy psycho bitch under PMS? Jeg får bare lyst til å onanere oftere og spise søtsaker...

Som om det bare er under pms dere oppfører dere sånn!

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange syke rare menn her inne....



Anonymous poster hash: 7fcac...935
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange syke rare menn her inne....

Anonymous poster hash: 7fcac...935

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange syke rare menn her inne....

Anonymous poster hash: 7fcac...935

Absolutt ikke!

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingret og knadd på puppene mine, hva ellers?

Anonymous poster hash: 4d39c...394

Seconded! Hadde jeg å dama mi byttet kropp for en dag hadde jeg lekt meg rundt å funnet ut mest mulig om den kvinnelige kroppen som overhodet mulig. Rett å slett for å bli en enda bedre elsker! :)

Anonymous poster hash: 6dc9b...635

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om det bare er under pms dere oppfører dere sånn!Anonymous poster hash: f5626...640

Ja ok!! Herregud!

*kaster en tallerken i veggen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

I den omvendte tråden ville nesten alle prøve å ha sex med en dame for å finne ut hvordan det føles for en mann. Ingen menn her som ville prøvd å ha sex med en mann for å finne ut hvordan det føles for en dame da?

Jo..jeg har vel såvidt nevnt at jeg ville bli rundpult. Da skulle jeg prøvd både en liten og en kjempestor pikk, slik at jeg kunne ta stilling til allt dette maset om at "allt under 15 er lite" :fnise: ....Også selvfølgelig prøvd å få 10-15 orgasmer på rad....DET må være en fin greie ;)...penetreringen i en dame er noe av det som føles aller beste for meg som mann, så å føle det å få en inn hadde vært fryktelig spennende.

Men jeg tror alikevel den greia føles bedre for mannen uansett...aner ikke hvorfor :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...