Gå til innhold

Menn: hvis dere var kvinne for en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg er en enkel Fetish mann (ikke x dresser) så tenker jeg å vandre rundt i Oslo med dette: http://www.dress-4-you.de/images/product_images/info_images/vj-0109-b_5.jpg

Eller slik: http://thumbs.newschoolers.com/index.php?src=http://img20.imageshack.us/img20/928/fvrgrl.jpg&size=400x1000

Til jeg hadde blitt våt nok i musa til å ta imot litt pikk før klokken sa ding dong.

Misunnelig på dere damer som kan bare dra på dere en skinntights og gå ut og nyte det.

Endret av Fhashion King
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri tenkt over at det kanskjer er PMS som gjør meg gal i perioder. Men mulig det er det. Nå vet jeg ikke om jeg kan ha PMS når p-pillene stopper mensen da...?

Anonymous poster hash: 00007...545

Jeg har p-stav og ingen mens overhodet, men jeg blir likevel skikkelig ustabil når jeg "egentlig" skulle fått mensen.

Anonymous poster hash: c4f8d...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...er det bare jeg som ikke blir crazy psycho bitch under PMS? Jeg får bare lyst til å onanere oftere og spise søtsaker...

Masturberende, sjokoladespisende, mer følsom, på tuppa og overanalyserende- det er meg de to dagene jeg har PMS ;).

PMS er svært individuelt, noen merker det tydelig, andre ikke.

På 80- tallet ble en kvinne faktisk frikjent for mord i USA, siden hun led av svært sterk PMS og ble regnet som utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Det er ingen spøk, men faktisk sant.... :omg:

Anonymous poster hash: 5424d...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kledd meg skikkelig sexy, gått på byen og sett hva som hadde skjedd.

- Blitt tafset på og overøst med dårlige sjekketriks fra stupfulle menn som tror de er guds gave til kvinnen

- Blitt overfalt av en diger gorilla på vei hjem gjennom parken og blitt voldtatt

- Fått slengt dritt etter deg av misunnelige bimboer, kanskje fått ei hore på nakken fordi du beveger deg i hennes territorie

- Blitt stupfull, eventuelt fått noe "spennende" i en drink og våknet i en fremmed seng med en fyr du ikke ville tatt i med ildtang ellers og vært sår og øm i alle hull

.. mange alternativer som kanskje ikke svarer helt til idèen om kvinnetilværelsen! :fnise:

Anonymous poster hash: 5b9bb...517

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar aldri pms-kortet. Det er typen min som merker først at jeg har pms. Jeg synes det jeg gjør er fullstendig fornuftig. Han tenker at siden det har rablet for meg så har jeg pms og trenger litt ekstra kos, støtte og forståelse. Selv om du er heldig og ikke kommer i mental ubalanse før mensen, så trenger du ikke si at vi som gjør det "drar pms-kortet".

Haha, dette kjenner jeg også veldig igjen Pompom ;).

Min reaksjon virker helt rasjonell på meg selv, men i blant husker jeg på å sjekke kalenderen for å se om menstruasjonen nærmer seg, og gjør den det så må jeg si til meg selv at jeg bør ta mine egne tanker og følelser omkring noe de neste dagene litt mindre seriøst enn til vanlig ;)

Anonymous poster hash: 5424d...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masturberende, sjokoladespisende, mer følsom, på tuppa og overanalyserende- det er meg de to dagene jeg har PMS ;). PMS er svært individuelt, noen merker det tydelig, andre ikke. På 80- tallet ble en kvinne faktisk frikjent for mord i USA, siden hun led av svært sterk PMS og ble regnet som utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Det er ingen spøk, men faktisk sant.... :omg: Anonymous poster hash: 5424d...2f3

Jeg sier som Gjest: hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminket meg, sett hvor mye oppmerksomhet jeg fikk uten å trenge å investere noe selv i det hele tatt.

Latt alle underholde meg og avvist alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En heftogo onanisession hadde det blitt. Og dersom jeg fremdeles hadde tent på det motsatte kjønn så hadde jeg utnyttet at jeg som jente kan ha sex når som helst.



Anonymous poster hash: eab00...ed7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 41f16...661

Sutret og vært indignert over et eller annet ubetydelig, antageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ville kogget inn på Kvinneguiden og lurt på om jdet var normalt å være slik.



Anonymous poster hash: 7e987...093
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den omvendte tråden ville nesten alle prøve å ha sex med en dame for å finne ut hvordan det føles for en mann. Ingen menn her som ville prøvd å ha sex med en mann for å finne ut hvordan det føles for en dame da?

Jo jo, hadde jeg vært dame for en stund så hadde rundpult alt som var av sexy hunks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, spurte sambo hva han ville ha gjort om han hadde fått en dag som kvinne og han svarer: "Hmm, jeg ville ha prøvd og føde, så ville jeg ha tatt på boobsa mine...Hmm og brukt den lilla kjolen du har, den med de diamantene på vettu, den hadde jeg sikkert blitt dritdigg i!"

Skeeeeptiisk! :fnise:

Det er MANGE av oss menn som er sånn..... ha ha :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kledd meg skikkelig sexy, gått på byen og sett hva som hadde skjedd.

Det er faktisk veldig opphisende og deilig når menn jeg har et godt øye til...sikler og gir meg kåte blikk.Veldig opphissende.

Elsker å kle meg litt sexy,særlig i perioder hvor jeg er kåt....og ønsker den oppmerksomheten.

Så ja-tipper dere menn hadde nytet akkurat det-å kle dere sexy : )

Dessverre er det liksom ikke lov i "jante-Norge" å kle seg så veldig sexy -eller føle seg sexy-uten å få en moralske pekefingeren hevet,eller bli sladdret om,og få noen stygge blikk.....NB!Bli sett på som en trussel...særlig av andre jenter.

Synd.

Anonymous poster hash: 4f3b4...6b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nyleg vert kledd som jente 2 dager og kvelder. Er bare så deilig. Flere menn som ønsker burde legge vekk fobiene sine og prøve jenteklær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil "gangbanges" - fylles opp i alle hull. jeg tror jeg hadde nytt det - og kanskje hadde det ikke vært noe. homsesex interesserer meg ikke og er for dominant til å suge kuk. men i kvinneform hadde jeg kanskje tillat meg selv det.

I den omvendte tråden ville nesten alle prøve å ha sex med en dame for å finne ut hvordan det føles for en mann. Ingen menn her som ville prøvd å ha sex med en mann for å finne ut hvordan det føles for en dame da?



Anonymous poster hash: 43587...e1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...