Gå til innhold

Gratis fitte kontra kjøpefitte


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan ons være like dyrt som noen timer hos en hore? Svir dere virkelig av 3000-5000 kr på en kveld ute på byen? Da ser jeg for meg at dere sitter på superekslusive barer på Ibiza der kun inngang koster 600 kr...

Det er ikke alle som har suksess hver kveld vel, så får man snøret i bånn hver 5 kveld ute så må man legge sammen alle 5 regningene. Pluss at "tid er penger".

Dessuten så vil de aller fleste menn få en mye finere prostituert enn de vil få på byen. Og fyllesex er dårligere enn delvis eller helt edru sex.

Anonymous poster hash: 0ddaa...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagfolk er nå fagfolk ;) har ingen erfaring med det og kommer heller aldri til å få det. Men det er jo fake sex, et dårlig skuespill. Kan vel aldri bli bra.

Anonymous poster hash: f1753...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som mest bekymrer meg er egentlig åssen det er når du vet at denne personen har hatt sex med mange folk som * egentlig ikke liker. Altså frivillig men ufrivillig... jeg ville følt det var litt ekkelt å ha sex med en som jeg vet kanskje ikke har lyst i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 27456...351
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et motbydelig kvinnesyn det er på mange mannfolk her inne. Fysj!

Menn og kvinner er jo blitt forbruksvare i dagens samfunn. På tide å innføre straff for sex utenfor ekteskap og utroskap?:P

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et motbydelig kvinnesyn det er på mange mannfolk her inne. Fysj!

Dette tenker jeg også.

Er bare å fortsette å være ekstra kritisk. Jeg holder meg i alle fall langt unna menn som ikke klarer å se kvinner for mer enn bare "fitter".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tenker jeg også.

Er bare å fortsette å være ekstra kritisk. Jeg holder meg i alle fall langt unna menn som ikke klarer å se kvinner for mer enn bare "fitter".

Bare synd det ikke alltid er like lett å vite hvem som kun er ute etter fitte, og hvem som ikke er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tenker jeg også.

Er bare å fortsette å være ekstra kritisk. Jeg holder meg i alle fall langt unna menn som ikke klarer å se kvinner for mer enn bare "fitter".

En kan i grunnen ikke annet enn synes synd på menn som reduserer kvinner til et hull de kan tømme seg i. De må jo ha svekkede sjelsevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er store variasjoner hos både prostituerte og ONS. Men generelt hvis du finner en prostituert som kan sakene sine så tror jeg du f.eks får bedre BJ hos en prostituert enn hos ONS. Ulempen med prostituert er jo kjønnssykdommer.

Kjipt å få seg kjæreste så smitter du henne med noe sjelden dritt som bare horer har. Noe du ikke får fra ONS med en vanlig norsk jente for å si det sånn. Da har du litt å forklare.

Herregud, nå må dere slutte med dette tøvet. Sjansen for å pådra seg kjønnssykdom hos en ONS er det mangedoblede enn hos en eskorte. ONS er nesten uten unntak i fylla, til dels dritings. Ikke så mange tanker rundt prevensjon da....

Drar man til en eskortejente, med unntak av disse nigeriadamene på KJ, så er det et absolutt krav med kondom uansett.

Anonymous poster hash: d8068...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kan i grunnen ikke annet enn synes synd på menn som reduserer kvinner til et hull de kan tømme seg i. De må jo ha svekkede sjelsevner.

Enig. Det samme kan sies om kvinner som ser på menn som hingster som skal fylle hullet deres.

Det sagt, så er det jo mange, både kvinner og menn, som drar på byen en lørdagskveld med ett mål for øyet: Få seg et heftig knull med en vilt fremmed. Så da er man jo ikke så langt unna å redusere hverandre til sexobjekter.

Anonymous poster hash: d8068...308

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Du må undersøke og finne ut av dette selv.

Ha sex med 10 prostituerte, før logg.

Det kan gjerne være lurt å føre en videologg.

Kommentere underveis!

Gjenta samme prosedyre med 10 gratis "varer"

Sammenlign og post din konklusjon på sosiale medier.

Lykke til og husk kondom!

Det er nok av uønskede farskapssaker på dette forumet.

Haha, tror jeg dauer

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Menn og kvinner er jo blitt forbruksvare i dagens samfunn. På tide å innføre straff for sex utenfor ekteskap og utroskap? :P

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Nei, folk får pule rundt som de vil. Jeg må si jeg er glad for at jeg har hatt andre ting å ta meg til i livet enn å løpe på byen for å pule en random person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste i livet er gratis, men det er jo alltid ett regnskap som må gjøres opp. Enten betaler man direkte for en prostituert eller indirekte for å 'imponere og sjarmere' en ONS. Eller man går veien via tid og følelser, som heldigvis de fleste interessante jentene foretrekker.

Personlig er jakten og utvelgelsen det som er mest interessant for meg. Betal-sex eller ONS har igrunn vært særs lite fristende, hadde det stått om livet så kunne jeg dog i ytterste tilfelle tatt en ONS. Har du 10 ONS med fremmede fra byen kan du ta deg faen på att du i det minste har dratt på deg herpes etter morroa, ikke en lek jeg vil ta del i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et motbydelig kvinnesyn det er på mange mannfolk her inne. Fysj!

Og det har selvsagt kvinner ikke bidratt til på noen måte.

Anonymous poster hash: baf4a...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det har selvsagt kvinner ikke bidratt til på noen måte.

Anonymous poster hash: baf4a...402

Hva mener du med det?

Er ikke du, som alle andre ansvarlig for dine egne meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...