AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #61 Skrevet 12. november 2014 Har du og kompisene dine alle "gode ordentlige verdier" og ligger ikke rundt, eller gjelder dette kun kvinner? Vi ligger ikke rundt nei. Som jeg sa i ett innlegg, så er jeg ikke fan av tilfeldig sex i det hele tatt. Har skjedd en gang, men da var jeg veldig full og angret dagen etter. Er ikke noe jeg søker etter. Men så er generelt omgangskretsen min friluftsfolk, som liker å trene, jakt/fiske og fjellturer.Anonymous poster hash: ad3ce...0fa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #62 Skrevet 12. november 2014 Jeg reagerer på ditt kvinnesyn da du omtaler kvinner som horer. Sist jeg sjekket representerer ikke du med ditt kvinnesyn resten av den mannlige befolkningen i dette landet. Du skrev nettopp at det var menn som var horer og alltid har vært det. Forklar meg hvorfor en gjennomsnittlig kvinne har flere sexpartnere enn menn? Skrev "horete", og hvis du ikke vet hva det betyr så håper jeg du kan slå det opp i ordboken, så kan du fortelle alle svaret på det.Anonymous poster hash: ad3ce...0fa
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #63 Skrevet 12. november 2014 Ja da vet du nok desverre lite om hva MANGE menn tenker om kvinner. Vi kompiser diskuterer stadig vekk om damer man bør styre unna, som har spredt bena til gud og en hver mann. Når skal damer skjønne at dette er turnoff for de fleste menn i et langvarig forhold? Vi har våre pteferanser og det må vi få lov til. Velger jenter med gode ordentlige verdier SOM ikke ligger rundt.. Sånn er det bare.Anonymous poster hash: ad3ce...0fa Usikre guttunger tenker slik. Menn tenker ikke slik. Det sier egentlig mye om deg og dine kompiser. Hvilke verdier har dere gutter selv forresten? Er du like uskyldig som jentene du ønsker selv, eller ligger du rundt?
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #64 Skrevet 12. november 2014 (endret) Du skrev nettopp at det var menn som var horer og alltid har vært det. Forklar meg hvorfor en gjennomsnittlig kvinne har flere sexpartnere enn menn? Skrev "horete", og hvis du ikke vet hva det betyr så håper jeg du kan slå det opp i ordboken, så kan du fortelle alle svaret på det. Anonymous poster hash: ad3ce...0fa Om du skal sitere noen, må du gjøre det ordentlig! Hvilket innlegg siterte jeg og hvorfor skrev jeg at menn har vært alltid har vært like "horete" Jeg er lei av guttunger som slenger med leppa og kaller jenter/kvinner for horer, mens de er like "horete" selv! - DOBBELTMORALEN er jeg dritt lei av. Greit at folk har preferanser. Det har jeg også det. Men ikke gå rundt å kall andre for horer, tøser, billige eller andre skjellsord på bakgrunn av at de har et seksualliv. Endret 12. november 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #65 Skrevet 12. november 2014 Om du skal sitere noen, må du gjøre det ordentlig! Hvilket innlegg siterte jeg og hvorfor skrev jeg at menn har vært alltid har vært like "horete" Jeg er lei av guttunger som slenger med leppa og kaller jenter/kvinner for horer, mens de er like "horete" selv! - DOBBELTMORALEN er jeg dritt lei av. Greit at folk har preferanser. Det har jeg også det. Men ikke gå rundt å kall andre for horer, tøser, billige eller andre skjellsord på bakgrunn av at de har et seksualliv. Kan du lese det du selv skrev litt lengre opp, eller er det vanskelig? Du skrev at menn er de som er mere horete. Dobbeltmoral?? Slår like hardt ned på meg selv angående å ligge rundt. Det er fy fy, og da hadde jev vært en horebukk, noe jeg er glad jeg ikke er.Anonymous poster hash: ad3ce...0fa
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #66 Skrevet 12. november 2014 Kan du lese det du selv skrev litt lengre opp, eller er det vanskelig? Du skrev at menn er de som er mere horete. Dobbeltmoral?? Slår like hardt ned på meg selv angående å ligge rundt. Det er fy fy, og da hadde jev vært en horebukk, noe jeg er glad jeg ikke er. Anonymous poster hash: ad3ce...0fa Det nytter ikke å ha en debatt med noen som ikke klarer å forholde seg til det som blir skrevet. Du må nesten vise til der jeg skriver helt ut av det blå at menn er horete.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #67 Skrevet 12. november 2014 Det nytter ikke å ha en debatt med noen som ikke klarer å forholde seg til det som blir skrevet. Du må nesten vise til der jeg skriver helt ut av det blå at menn er horete. Du skrev at menn har da alltid vært horete kl 11.23.Anonymous poster hash: ad3ce...0fa
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #68 Skrevet 12. november 2014 (endret) Du skrev at menn har da alltid vært horete kl 11.23.Anonymous poster hash: ad3ce...0fa Er du ferdig med flisespikkeriet ditt? Innlegget mitt er en ren respons på ditt innlegg! AnonymBruker, on 12 Nov 2014 - 10:34, said: Hadde ikke kvinner vært så "horete" så hadde nok menn respektert de mer. Men siden jenter fortsatt spiller på det søte og dum/deilig- greiene, så hadde kanskje menn hatt et bedre kvinnesyn. Dere kan jo heller dra til de arabiske emirater å finne en flott mann. Mye fine folk der med gode verdier. Anonymous poster hash: ad3ce...0fa Menn har da vært "horete" i alle år. Ellers henger ikke resten av innlegget ditt på greip i det hele tatt! Se heller til at du feier for din egen dør og ikke kall kvinner for horer. Det er innlysende at slike kommentarer kommer fra usikre menn, som er bitre da de ikke får dyppet tissen sin- At du er en av de som blir valgt bort er ikke akkurat vanskelig å se. Reise ned til midtøsten kan du gjøre selv. Holdningene dine samt kvinnesynet ditt vil gli rett inn med lokalbefolkningen! La oss andre mennesker sleppe å bli et offer for ditt elendige kvinnesyn. Endret 12. november 2014 av Snuppi
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #70 Skrevet 12. november 2014 (endret) Horete pga man har et sexliv? Ja, tydeligvis ifølge mindre oppvakte menn som ikke vet hva det vil si å være en hore, eller horete som guttungene sier.... Endret 12. november 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #71 Skrevet 12. november 2014 Er du ferdig med flisespikkeriet ditt?Innlegget mitt er en ren respons på dette innlegget!Ditt innelgg faktisk! AnonymBruker, on 12 Nov 2014 - 10:34, said: Menn har da vært "horete" i alle år. Ellers henger ikke resten av innlegget ditt på greip i det hele tatt! Se heller til at du feier for din egen dør og ikke kall kvinner for horer. Det er innlysende at slike kommentarer kommer fra usikre menn, som er bitre da de ikke får dyppet tissen sin- At du er en av de som blir valgt bort er ikke akkurat vanskelig å se. Reise ned til midtøsten kan du gjøre selv. Holdningene dine samt kvinnesynet ditt vil gli rett inn med lokalbefolkningen! La oss andre mennesker sleppe å bli et offer for ditt elendige kvinnesyn. Hehe du kritiserte meg for å si at mange jenter er "horete". Jeg spør igjen, vet du hva det ordet betyr? Det betyr IKKE at du er hore, eller at du selger sex. "Horete" betyr at du er lett å få til sengs. Du burde søke det opp i ordboken. Er et helt vanlig brukt ord når man skal beskrive folk som ligger veeldig mye rundt. Du hisser deg opp over at jeg virkelig presterer å si "horete", så vet du ikke hva det innebærer. Du leste vel bare de 4 første bokstavene. Go natt:)Anonymous poster hash: ad3ce...0fa
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2014 #72 Skrevet 12. november 2014 Ja, tydeligvis ifølge mindre oppvakte menn som ikke vet hva det vil si å være hore. Sånn kann det gå med menn som ikke har et sexliv, men må kjøpe seg onanering inn i en damekropp.
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #73 Skrevet 12. november 2014 Hehe du kritiserte meg for å si at mange jenter er "horete". Jeg spør igjen, vet du hva det ordet betyr? Det betyr IKKE at du er hore, eller at du selger sex. "Horete" betyr at du er lett å få til sengs. Du burde søke det opp i ordboken. Er et helt vanlig brukt ord når man skal beskrive folk som ligger veeldig mye rundt. Du hisser deg opp over at jeg virkelig presterer å si "horete", så vet du ikke hva det innebærer. Du leste vel bare de 4 første bokstavene. Go natt:)Anonymous poster hash: ad3ce...0fa Oppslagsord Ordbokartikkel horethorete horet adj.; el horete a3 som ligner, er typisk for en hore http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=horete&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Hvem er det som trenger en ordbok sier du?? Ellers er det lite godt å si om måten du velger å debattere på. Du klarer jo ikke å holde orden på dine egne innlegg.
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #74 Skrevet 12. november 2014 Sånn kann det gå med menn som ikke har et sexliv, men må kjøpe seg onanering inn i en damekropp. Ja, det ser ikke bra ut
Gjest HarryDotter Skrevet 12. november 2014 #75 Skrevet 12. november 2014 Jeg tipper menn, som kaller kvinner som har mange partnere for horer, er grådig misunnelige jeg ...altså de misunner de heldige mennene som får ligge med de jentene de selv har så lyst på, men ikke får, så de legger "skylda" på damene siden de er så "slemme" og ikke vil ligge med dem. Bryt ned konseptet sex og puling og du vil finne ut at det dreier seg om at en kroppsdel på mannen dyttes inn i en kroppsdel hos kvinnen....hvorfor skal dette skjelles ut og kalles for horete og løseaktig adferd bare fordi noen har et stort behov for det? Det er jo jævla godt for begge parter og dersom begge syntes det er gøy og deilig, så pul ivei. Jeg ville aldri pult tilfeldige fremmede på fest, for jeg vil bare ha det med en jeg stoler på og som jeg kjenner godt....men jeg kan da ikke kalle andre for horer og tøser bare fordi de nyter noe jeg ikke vil ha selv. Jeg skjønner ikke logikken.
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #76 Skrevet 12. november 2014 Jeg tipper menn, som kaller kvinner som har mange partnere for horer, er grådig misunnelige jeg ...altså de misunner de heldige mennene som får ligge med de jentene de selv har så lyst på, men ikke får, så de legger "skylda" på damene siden de er så "slemme" og ikke vil ligge med dem. Bryt ned konseptet sex og puling og du vil finne ut at det dreier seg om at en kroppsdel på mannen dyttes inn i en kroppsdel hos kvinnen....hvorfor skal dette skjelles ut og kalles for horete og løseaktig adferd bare fordi noen har et stort behov for det? Det er jo jævla godt for begge parter og dersom begge syntes det er gøy og deilig, så pul ivei. Jeg ville aldri pult tilfeldige fremmede på fest, for jeg vil bare ha det med en jeg stoler på og som jeg kjenner godt....men jeg kan da ikke kalle andre for horer og tøser bare fordi de nyter noe jeg ikke vil ha selv. Jeg skjønner ikke logikken. Nei, den "logikken" der er ikke for oss som tenker logisk.... (eller noe sånn)
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #77 Skrevet 12. november 2014 Sånn kann det gå med menn som ikke har et sexliv, men må kjøpe seg onanering inn i en damekropp. Jeg har aldri hatt sex men du ser ikke meg snakke ned på damer for den del gjør du? Ja, det ser ikke bra ut
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2014 #78 Skrevet 12. november 2014 Jeg har aldri hatt sex men du ser ikke meg snakke ned på damer for den del gjør du? Det har jeg ikke sett
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #79 Skrevet 12. november 2014 Oppslagsord Ordbokartikkel horet horete horet adj.; el horete a3 som ligner, er typisk for en hore http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=horete&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Hvem er det som trenger en ordbok sier du?? Ellers er det lite godt å si om måten du velger å debattere på. Du klarer jo ikke å holde orden på dine egne innlegg. Du skjønner ikke hva jeg mener, gjør du ikke?? Horete betyr at man er løs/tøytete/ligger rundt osv osv.. Fin ordbok du fant. Beskrev jo ikke ordet i det hele tatt. Men fakta er at hvorfor skal jeg like ting som går mot min moral og holdninger. Hvorfor skal jeg ta til takke med en person som OVERHODET ikke passer min preferanse. Jeg sa tidligere at jeg ligger ikke rundt selv. Syns det et desperat og litt skittent i min hjerne. God sex har jeg med ei jente jeg elsker og forguder. Er dette så himla vanskelig å forstå? La de som liker dette, få styre på, men ikke prøv å overbevise meg om at jeg MÅ like det. Er de som syns det er helt greit å være utro, skal jeg like de også??Anonymous poster hash: ad3ce...0fa
Gjest Winza Skrevet 12. november 2014 #80 Skrevet 12. november 2014 Det har jeg ikke sett Minner meg om en viss bruker som ville finne en jomfru dame og sa at alle damer var horer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå