Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Har du ikkje ein mann som klarer å kasta foreldra sine ut? Mannen her er (etter mi meining) flaut flink til å be svigerfamilien om å dra snart om han syns dei blir for lenge. :rodme:

Så herlig med ei lita jente som fortel kosedyra sine om det spennande ho opplever! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heldigvis ikke det problemet så langt..spørs om et par dager er nok for dem sammen med familien turbo! :fnise: Lita høres helt fantastisk ut - utrolig koselig at hun snakker med kosedyrene sine! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, kjære kaster ikke ut foreldrene sine dreia, skal ta meg en prat med han før nr to kommer. Da orker jeg nemlig ikke at de skal være her et sekund etter 18.00 hvis ikke jeg synes det er greit. Vi skal bruke tid sammen bare oss fire da for å bli kjent med babyen.

Mayami, jeg er lykkelig for at svigers aldri trenger å overnatte hos oss/være hos oss konstant over flere dager. Da hadde jeg neppe vært tilregnelig :ler:

Sommer, sol og ferie? To av tre er ikke så aller verst når det er fint vær når vi ikke jobber. Hadde en herlig alenedag med lita på sykkeltur og fjæretur i går, i dag var det siste rest av bursdagsfeiringen og Dora-effekter, såpebobleblåsing og utelunsj var toppen av lykke for alle de tre små.

Jeg har endelig tatt med litt sammen og heller videre på sengeteppet til ei av niesene mine, så håper jeg bare jeg klarer å holde oppe motivasjonen slik at jeg blir ferdig i tide... Heldigvis har jeg noen vognpledd som lita ikke har brukt av de jeg har laget som bare blir lillesøster sine så noe slikt har jeg ikke hengende over meg. Det eneste er at jeg vil ha babynest til minsten, får se hvordan jeg kommer til å løse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at jeg skulle sy babynest selv, for det ser jo ganske greit ut! Også er det jo sååå mye fint stoff som jeg kan bruke! Også kan man lage gulpekluter i samme mønster! :hoppe: Kreativ på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får til babynest, får du til babynest :tommelopp:

Svigerser som blir lenge er sååååå irriterende. Min overnatter jo alltid. Men kun om de trenger å sove hos oss istedenfor hotell liksom. Så de sitter og venter på full oppvartning og bryr seg lite og ingenting om barna som har gledet seg. Min mann kan heller ikke si noe. Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det nok til bare jeg orker å sette i gang ;) , har bare litt lite erfaring på symaskinen. Foreldrene mine kommer om en drøy uke og nå har min mor kjøpt inn utstyr så vi skal nok klare å få det til sammen ;)

By the way, hater onsdagslegginger fremdeles... Bare krøll med lita etter hun har sovet borte hos farmor og fafar, de må bli litt hardhudet der altså. Svigermor: "Menne,,at hun skriker og er lei seg, hun skjelver på haken" Jeg: "det er noe hun gjør når hun gjør når ting ikke blir som hun vil" Og hva gjør svigermor? Joda, legger seg vedsiden av henne til hun sovnet :roll:

Det er ikke grining, det er bare sinnaskriking, men der i mot når vi skal legge henne dagen etter som i dag er det hysterisk gråt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi begynte med det da vi måtte ut av huset kl 7 alle mann, for at morgenen hennes skulle bli litt roligere. Men nå som jeg har 6 min til jobb i stedet for 45 i sommer kunne hun godt sovet hjemme. Nå blir det ikke overnatting hos farmor og farfar på en stund siden mine foreldre kommer til uken ;) så problemet er løst.

I kveld har jeg tatt meg litt av "sommerhuset", ryddet og vasket etter lita sovnet, det trengtes virkelig. Forsømmer alt husarbeid når det er finvær og det har vistes :flau: Heødigvis så er det ikke bare hos oss det skjer.

Skrev i belle sin bok at jeg skulle ta fatt på litt styrketrening i går; FAILED :( , men jeg fikk heklet litt på pledd til niesen min :)

Gjør et nytt forsøk i morgen på både styrke og mer hekling.

Nå kaller sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid er nesten ikke-eksisterende her i huset når det er fint vær, så det er ikke bare hos deg nei ;) Jeg gjør ikke mer enn jeg må, og må ta noen få skippertak innimellom så det skal være mulig å gå i gangen f.eks. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det var på tide med gulvvask, kjipt med sokker som sitter fast i kjøkkengulvet og videre samler sand og matrester :sprettoy:

Nå har vi en kunstpause med tengnefilm og hekling før vi skal ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Hvis det begynner å bli trasig å krysse kjøkkengolvet er det nok på tide med litt inneliv ja! :fnise: Men det er helt klart lov til å forsømme huset og nyte solværet! Det er tross alt ikke plagsomt ofte det er så fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjenner meg veldig godt igjen dette med at huset forsømmen når det er finvær! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke plagsomt ofte man har så fint vær nei ;) Huset og rotet drar ikke noen vei heller for den saks skyld.

I dag ble det styrketrening på altanen, littegranne varmt 18.30 men jeg fikk meg et lite kvarter :) I går ble det litt ballett, og det var til å grine av. Kjenner godt at de musklene ikke har vært i bruk på lenge, har lyst å danse fast igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på spekemat nå!! Og et bitte lite glass kaldt hvitvin hadde ikke vært feil på en finværsdag som denne det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på spekemat nå!! Og et bitte lite glass kaldt hvitvin hadde ikke vært feil på en finværsdag som denne det heller.

Lag en hvit pizza med spekeskinke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lag en hvit pizza med spekeskinke :)

.

Har tenkt tanken, må bli lenger ut i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er da vel så langt ut k uken man kommer! ;) Har hatt lyst til å prøve meg på hvit pizza jeg også, og om det er en unnskyldning for å spise spekeskinke så hiver jeg meg på trenden! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvit pizza EEEER så godt! :sikle: Jeg pleier å ha creme fraiche/kesam e.l., kokt potet, bacon/skine e.l. og ost. Omnom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi det klart, lita har bestemt at lillesøster skal hete "storebror" :fnise: Spurte henne i dag og svaret kom kontant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...