Gå til innhold

Illuminati - bare tull?


Gjest Pink.Pearls

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke hørt om dette før, så jeg spør rett og slett hva det er å tro på? Du skriver "selger sjelen sin til Djevelen" for å få rikdom og berømmelse.

Hvem er det de selger sjelen sin til, eller mener man at det bokstavelig talt er Djevelen? Hvem gir deg godene for at du gjør dette, samarbeider alle i gruppa som har makt om dette, eller har denne djevelen personlig fingeren med i spillet?

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, skjønner. Jaja enda godt jeg striper håret såpass ofte at jeg som regel har folie på hue!

Anonymous poster hash: 4fd5d...094

:fnise::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Åja klart, snowden. Det var navnet nsa jeg ikke husket. Noen som vet hvordan det går med han nå?

Anonymous poster hash: 4fd5d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er så rart at så mange promoterer dem dersom det bare er tull?

Veldig lenge siden dette innlegget, men dette var hsyterisk morsomt.

"Hvis det finnes en veldig hemmelig verdensorden som i skjul trekker i alle tråder i verden og styrer alt og alle - HVORFOR GÅR DE DA MED LOGOEN SIN PÅ JAKKA?!".

Assa, jeg har hørt mange logiske tankefeil opp gjennom, men dette tok kaka. Haha, herregud. Den ytterst hemmelige gruppa som reklamerer hele tiden.

Anonymous poster hash: fd9bd...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lenge siden dette innlegget, men dette var hsyterisk morsomt.

"Hvis det finnes en veldig hemmelig verdensorden som i skjul trekker i alle tråder i verden og styrer alt og alle - HVORFOR GÅR DE DA MED LOGOEN SIN PÅ JAKKA?!".

Assa, jeg har hørt mange logiske tankefeil opp gjennom, men dette tok kaka. Haha, herregud. Den ytterst hemmelige gruppa som reklamerer hele tiden.

Anonymous poster hash: fd9bd...38c

poenget var jo at det nettopp er så hemmelig og de da IKKE ønsker oppmerksomhet sånn at andre skal finne ut hva de driver med. Men så er det jo heller andre organisasjoner som faktisk er hemmelige som ønsker oppmerksomhet rettet mot dem slik at de selv kan operere videre i stillhet =) Sett i sammenheng var det egentlig ingen dum tanke

Anonymous poster hash: 4fd5d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...