Gå til innhold

Hvem var du på kino med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet i 6 mndr.. Vi så på kinoer, og jeg foreslo Ted 2 .. Hvor han svarte at han hadde sett den.. Jeg ble litt paff, for vi to bruker jo å gå sammen.. Jeg hadde så lyst å spørre med hvem... Men våget ikke.. Istede bør det masse andre spørsmål ..

Det viste seg åvære i en by han ikke har fortalt meg at han har vært i .. Og på spørsmålet om hvorfor han var der svarte han svada/unnvikende ...

Jeg opplevde utroskap i forrige forhold, og hver gang jeg følte ting skurret -så var det jeg fryktet..

Vil ikke virke kontrollerende-sjalu osv men... Det gnager helt inn til benet.. MED HVEM OG HVORFOR..

hvordan håndtere dette??

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo hende han har sett den med en kompis eller på nett? At han allerede har sett den behøver ikke si at han har sett den med en annen jente. Dere dater jo bare, dere er ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han har sett den med en kompis eller på nett? At han allerede har sett den behøver ikke si at han har sett den med en annen jente. Dere dater jo bare, dere er ikke sammen.

Han så den i en by i et annet fylke...

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så den i en by i et annet fylke...

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Han kan jo ha kompiser i andre fylker også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så den i en by i et annet fylke...

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Jaha, men det kan fortsatt ha vært med en kompis. Spør han igjen om hvem han så den med. Merker vel hvis han lyver til deg. Håper du finner ut av det, og at han ikke gjør noe dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje med nevøen sin i den andre byen da. Lite trolig at han reiser til en annen by for å gå på kino med en annen jente når dere har holdt på i 6 mnd. Og hvis han har det, så er dere jo uansett ikke offisielt kjærester, så han gjør ikke noe ulovlig, selvom det gjør vondt for deg.
Prøv å slå deg til ro med tanken om at han virkelig liker deg (hvis ikke hadde han ikke holdt på med deg i 6 mnd) og ikke la dine egne tanker og tankespinn tære på usikkerhetene dine så mye, det går bare vondt utover deg selv og ødelegger!



Anonymous poster hash: 5f44d...423
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skurrer det fordi at du ikke har enerett til å gå på kino med han? Jaja.

Anonymous poster hash: d8ca2...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så den i en by i et annet fylke...

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Og hva er problemet med det? De fleste har venner i annet fylke som for eksempel har flyttet på grunn av studier og bosatt seg, venner gjennom familien, venner gjennom folkehøyskole, venner gjennom sommerleir osv. Eller kanskje han har noe slekt i denne byen.

Anonymous poster hash: d8ca2...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt enig med de andre her om at det er lov å gå på kino med andre enn kjæresten, men jeg synes faktisk det skurrer litt hvis han plutselig hadde vært på en reise til en annen by imens vi datet uten at jeg hadde hørt om det, og i tillegg svarte unnvikende på hva han gjorde der.

 

Det normale ville jo for det første vært at det at han var i en annen by og besøkte noen/i jobbsammenheng hadde kommet opp i en eller annen samtale, og for det andre er det vel faktisk litt naturlig å fortelle hvorfor han var der og hvem han så filmen med når man først er inne på hvilken by man så den i. Synes jeg i hvert fall.

 

På den andre siden så kan sjalu kjærester (hvis du er det, TS) ofte gjøre at menn må lyve litt mer enn nødvendig, kanskje han har sett den med en helt platonisk venninne f.eks., men tør ikke si det til deg fordi du kunne blitt sår. 

 

Blir jo så subjektivt å bare få en side av saken, men jeg er faktisk enig med TS i at det virker noe rart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på kino med både jentevenner og guttevenner. Ser også på nett. Må ikke alltid ha med kjæresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på kino med både jentevenner og guttevenner. Ser også på nett. Må ikke alltid ha med kjæresten...

Det er vel ikke det det går på her, og ts virker ikke som om hun har problemer med det. Er vel heller at kjæresten svarer såpass unnvikende at det får henne til å spekulere på hvorfor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det det går på her, og ts virker ikke som om hun har problemer med det. Er vel heller at kjæresten svarer såpass unnvikende at det får henne til å spekulere på hvorfor.

Nope. Hun sier at hun blir paff allerede når hun får vite at han allerede har sett den, fordi det er jo bare de to som pleier å se kino sammen. Tolker det som at hun har problemer med det da.

Endret av Mendoza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Hun sier at hun blir paff allerede når hun får vite at han allerede har sett den, fordi det er jo bare de to som pleier å se kino sammen. Tolker det som at hun har problemer med det da.

Jeg så det i forbindelse med svarene, men mulig du har rett. 

 

Håper de finner ut av det, og at han kun var på en hyggelig kinotur med en venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skurrer det fordi at du ikke har enerett til å gå på kino med han? Jaja.

Anonymous poster hash: d8ca2...3d0

Er vel mer det at han ikke har fortalt det.. Bruker å fortelle ting vi gjør når vi er borte fra hverandre..og ville vært naturlig å si mrd hvem.. Får vite at han klipper håret på snuten til hunden, flytter en sten i Hagen, støvsuger, er på båttur etc..

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet i 6 mndr.. Vi så på kinoer, og jeg foreslo Ted 2 .. Hvor han svarte at han hadde sett den.. Jeg ble litt paff, for vi to bruker jo å gå sammen.. Jeg hadde så lyst å spørre med hvem... Men våget ikke.. Istede bør det masse andre spørsmål ..

Det viste seg åvære i en by han ikke har fortalt meg at han har vært i .. Og på spørsmålet om hvorfor han var der svarte han svada/unnvikende ...

Jeg opplevde utroskap i forrige forhold, og hver gang jeg følte ting skurret -så var det jeg fryktet..

Vil ikke virke kontrollerende-sjalu osv men... Det gnager helt inn til benet.. MED HVEM OG HVORFOR..

hvordan håndtere dette??

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

 

Her er et tips til deg, og alle andre mennesker som tolker og synser og tenker om hvordan ting kan være.

 

I stedet for å spørre masse spørsmål som toucher innom det du egentlig lure på, og så prøve å tolke disse svarene i forhold til det du egentlig lurer på, så spør du om det du lurer på. Så kan du etterpå ta en vurdering på om du tror på svaret eller ei basert på det han faktisk svarer, og ikke hva du tror han svarer når han svarer på en hel haug med andre spørsmål.

 

 

Anonymous poster hash: 175b0...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den på nett alt...

Anonymous poster hash: 3d54e...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan da gå på kino med mange forskjellige folk. Har selv gått med venner (jenter og gutter), familie, studievenner, ekser (kanskje den du er redd for?), kjærester. Skjønner ikke at dette er noe big deal. 



Anonymous poster hash: 40ef3...bb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med å bare spørre 

åja,hvem var du med?Så sier han Arne,så koselig da. . Jeg spør alltid om sånt, ikke for at jeg tror han er utro men jeg trodde det var helt vanlig å spørre om.



Anonymous poster hash: 0bb7a...5fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det det går på her, og ts virker ikke som om hun har problemer med det. Er vel heller at kjæresten svarer såpass unnvikende at det får henne til å spekulere på hvorfor.

Unnvikende? Hun turte jo ikke å stille utdypende spørsmål. Det er urimelig å mene at han svarer unnvikende når han ikke får noen spørsmål å svare på engang. 

 

Dersom han så denne filmen med en jente og hadde ikke helt riktige intensjoner er det tvilsomt at han hadde sagt til deg på denne måten at han hadde sett den. Jeg synes dette er litt urimelig, men det kommer jo selvsagt av TS sin tidligere kjæresteerfaring. Det viktigste her er kommunikasjon. Når kjæresten sier at han har sett en bestemt film på kino, er det jo ganske naturlig å spørre hvem han så den med. Dette dreier seg ikke om å være kontrollerende eller sjalu, men bare å ha en naturlig samtale. 

Anonymous poster hash: 63f08...cfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt sent å spørre hvem han var på kino med. Neste gang du kommer i en lignende situasjon, søster du bare. Det er helt naturlig. Det jeg hadde reagert mest på var at han var så unnvikende med de andre svarene, på hvorfor han var i den andre byen og sånn. At man reiser bort er ganske naturlig å fortelle en date, om dere har datet i 6 mnd. Hvorfor er dere ikke sammen etter så lang tid..?

Anonymous poster hash: 408c5...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...