Gå til innhold

Er så utrolig kåt nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner hvordan det rykker der nede og klarer ikke få tanken bort fra sex.. Flere som har det sånn her ?



Anonymous poster hash: 86884...f64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Er disse trådene seriøse, eller er det bare for å få oppmerksomhet? Hvorfor ikke heller gjøre noe med det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er...og følelsen av den harde kuken i buksa,kukhodet som presser mot boxeren..er faktisk ganske god

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør som vi alle må gjøre når vi er kåt og ikke har tilgang på sex akkurat der og da. Runk eller kos deg med noe leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, det er derfor jeg henger her inne. Elsker å lese diskusjonene og historiene som dukker opp.

Begynner å bli desperat etter en mann kjenner jeg. Savner nærheten, mannekroppen og sex.

Kvinne i begynnelsen av de 30..

Anonymous poster hash: f3653...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, det er derfor jeg henger her inne. Elsker å lese diskusjonene og historiene som dukker opp.

Begynner å bli desperat etter en mann kjenner jeg. Savner nærheten, mannekroppen og sex.

Kvinne i begynnelsen av de 30..

Anonymous poster hash: f3653...d47

Kjenner meg igjen der...men savner ikke en mann jeg da haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Hjalp det å skrive det på nett?

Jepp :P

Anonymous poster hash: 86884...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! Lengter sånn etter han jeg dater akkurat nå! Tenker konstant på han, klarer ikke konsentrere meg på jobb...



Anonymous poster hash: 1f598...4c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Lengter sånn etter han jeg dater akkurat nå! Tenker konstant på han, klarer ikke konsentrere meg på jobb...

Anonymous poster hash: 1f598...4c0

Ta deg en tur på toalettet og kos deg litt ;)

Anonymous poster hash: 86884...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ågud, jeg også! Er så forbaska seksuelt frustrert at jeg virkelig sliter med å konsentrere meg med studier. Vil kjenne en hard pikk trenge seg inn i meg. Satan, faen, dritt altså...



Anonymous poster hash: f2c80...188
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågud, jeg også! Er så forbaska seksuelt frustrert at jeg virkelig sliter med å konsentrere meg med studier. Vil kjenne en hard pikk trenge seg inn i meg. Satan, faen, dritt altså...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Seksuelt frustrert sier du.. Da er vi to !! Er hard her jeg sitter..og det er ikke sjeldent akkurat..Trenger så vanvittig ei å tilfredsstille !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt frustrert sier du.. Da er vi to !! Er hard her jeg sitter..og det er ikke sjeldent akkurat..Trenger så vanvittig ei å tilfredsstille !!!!!

Trenger du ikke bli tilfredsstilt selv da? Jeg hadde gjort mye for mannen, men hadde trengt litt tilbake, så frustrert som jeg er!

Anonymous poster hash: f2c80...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...