Gå til innhold

Er denne oldingen på 40 vakker ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vakker som 50 åring. Ikke 40, så gammel ut.

Anonymous poster hash: 757c6...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Vi kan ikke gå gjennom livet uten å ha en eller flere sterke kvinner vi ser opp til. Dette kan være mor, en lærer, en sjef etc. Styrke gjør automatisk også en person vakker. Dette utelukker da også automatisk alder

 

For TS å da koble opp alder med skjønnhet henger derfor ikke på greip. 

Det sier seg selv da at tråden er ment å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en først skal dra frem kjendisoldinger, så hva med Jennifer Aniston, Sandra Bullock, Elle McPherson, Helena Christensen, Gwyneth Paltrow, Kate Winslet m.fl? Meget vakre damer, som alle er over 40 - og dermed oldinger. Tipper TS bare kan drømme om å ha draget på damer overhodet, uansett alder :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er for gammel for meg med god margin, men tror hun skulle klart å få meg med opp på hotellrommet, hvis hun av en eller annen merkelig grunn hadde lyst. :P

En attraktiv 40 årig kvinne,klarer også og få partnere som er  15-20 år yngre en seg selv...

Det er ikke bare menn som kan skryte på seg,å ha pult ungjenter når de er 40 år selv...

Det vet jeg av erfaring.At modne attrative kvinner,går aldri ut på dato : )Finnes alltid et marked for en gammel puma...

 

Anonymous poster hash: 1544c...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Eller er hun for gammel til å bli sett på som vakker ?

 

 

 

Anonymous poster hash: 842ac...8a8

 

Brunetter ser alltid eldre ut,enn pene attraktive blondiner  på samme alder.Hadde hun vært blond,attraktiv og 40,så hadde hun sett  langt yngre ut,enn denne brunetten på bilde.

Mange 40 årige kvinner,har mye finere og strammere,glattere hud,en dama på dette bildet.

Så vil ikke si,hun representerer alle 40 årige kvinner.Finnes 40 årige kviner,som er mye hottere,og mye mer sexy,en denne dama,o har finere hudkvalitet,en henne.Selv om jeg kan se,at hun er ei fin dame.

Anonymous poster hash: 1544c...d17

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Brunetter ser alltid eldre ut,enn pene attraktive blondiner  på samme alder.Hadde hun vært blond,attraktiv og 40,så hadde hun sett  langt yngre ut,enn denne brunetten på bilde.

Mange 40 årige kvinner,har mye finere og strammere,glattere hud,en dama på dette bildet.

Så vil ikke si,hun representerer alle 40 årige kvinner.Finnes 40 årige kviner,som er mye hottere,og mye mer sexy,en denne dama,o har finere hudkvalitet,en henne.Selv om jeg kan se,at hun er ei fin dame.

Anonymous poster hash: 1544c...d17

 

 

For noe till. Tipper du er blondine og vil fremheve deg selv med dette tullpratet ditt. Hvor fin hud en har er individuelt og har ingenting med hudfarge å gjøre. Det kommer videre an på hvor godt en tar vare på seg sel, om en røyker, utsetter seg for for mye sol etc. 

Hårfarge. Noe så drøyt.

Anonymous poster hash: 69257...53c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For noe till. Tipper du er blondine og vil fremheve deg selv med dette tullpratet ditt. Hvor fin hud en har er individuelt og har ingenting med hudfarge å gjøre. Det kommer videre an på hvor godt en tar vare på seg sel, om en røyker, utsetter seg for for mye sol etc. 

Hårfarge. Noe så drøyt.

Anonymous poster hash: 69257...53c

 

Hudkvaliteten er genetisk og medfødt.Har sett mange yngre kvinner enn meg selv,med tykk,grovhudet "mannehud" i ansiktet!

Selv om jeg er langt eldre.Har jeg silke-hud i forhold til mange yngre damer...og dette er en arv etter min mor.Hun hadde også silkeglatt hud.Enig i at hårfave ikke har så mye å si.

Men hudkvaliteten er veldig forskjellig på folk.Ei på 40 kan ha mye penere hud enn ei på 30!!!

Mange menn blir fasinert av silkeglatt pen kvinnehud-uansett kvinnens alder...og bryr seg ikke om alderen min : )Selv om jeg egentlig føler meg som en gammel røy av og til...ha ha

Anonymous poster hash: 1544c...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hudkvaliteten er genetisk og medfødt.Har sett mange yngre kvinner enn meg selv,med tykk,grovhudet "mannehud" i ansiktet!

Selv om jeg er langt eldre.Har jeg silke-hud i forhold til mange yngre damer...og dette er en arv etter min mor.Hun hadde også silkeglatt hud.Enig i at hårfave ikke har så mye å si.

Men hudkvaliteten er veldig forskjellig på folk.Ei på 40 kan ha mye penere hud enn ei på 30!!!

Mange menn blir fasinert av silkeglatt pen kvinnehud-uansett kvinnens alder...og bryr seg ikke om alderen min : )Selv om jeg egentlig føler meg som en gammel røy av og til...ha ha

Anonymous poster hash: 1544c...d17

 

 

Pisspreik. Jeg er mørk, 43 og folk tror hele tiden jeg 23.

Mannehud? Du er jammen fantasifull.

Anonymous poster hash: 69257...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ dermed bekreftet ab innlegg #30 at det var seg selv hun ville fremheve gjennom å rakke ned på andre. Trist.

 

Dama er superlekker, veldig pen! Bra ikke alle tar fillers og Botox og opererer seg for å være glatt i ansiktet. Men er naturlige skjønnheter, det slår alt.

 

 

Og jeg ser yngre ut, men ikke halvparten på fin som den dama i startinnlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olding...?

 

Husk at du blir forhåpentligvis olding du også. Tror du kommer til å se litt annerledes på tingene da....  :danse:



Anonymous poster hash: c65fa...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Vakker som 50 åring. Ikke 40, så gammel ut.

Anonymous poster hash: 757c6...633

Hun ser da helt normal ut, ikke alle tar botox og fillers når rynkene kommer, noen velger å være naturlig vakker som henne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hudkvaliteten er genetisk og medfødt.Har sett mange yngre kvinner enn meg selv,med tykk,grovhudet "mannehud" i ansiktet!

Selv om jeg er langt eldre.Har jeg silke-hud i forhold til mange yngre damer...og dette er en arv etter min mor.Hun hadde også silkeglatt hud.Enig i at hårfave ikke har så mye å si.

Men hudkvaliteten er veldig forskjellig på folk.Ei på 40 kan ha mye penere hud enn ei på 30!!!

Mange menn blir fasinert av silkeglatt pen kvinnehud-uansett kvinnens alder...og bryr seg ikke om alderen min : )Selv om jeg egentlig føler meg som en gammel røy av og til...ha ha

Anonymous poster hash: 1544c...d17

Gud bedre. Lær deg korrekt tegnsetting!

Anonymous poster hash: 35f2c...891

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det tid for å endre navn på Kvinneguiden til Barneguiden nå?

Anonymous poster hash: 96e60...706

 

Eller "Barnevakten" :)

Anonymous poster hash: 855fd...ae1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg TS. En dag blir du 40, 50, 60 kanskje? Hva gjør du med din seksualitet da?

Man bør slutte å ha sex før den tid mener jeg.:)

Anonymous poster hash: 74eae...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør slutte å ha sex før den tid mener jeg. :)

Anonymous poster hash: 74eae...7ae

Du sier vel noe helt annet når du blir så gammel selv :)

Anonymous poster hash: 855fd...ae1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...