Gå til innhold

Typen oppfører seg veldig merkelig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare påpeke at det ikke har vært noen hysteri rundt disse kvinnene.. Kanskje mer undrende over at så mange kvinner lar seg forføre av en mann som tross alt er i et forhold. Jeg hadde satt veldig pris på om en av dem hadde sakt meg til enn at man skal lese om det selv.

Det som er så synd er jo at dem ikke forstår hvilken konsekvenser det medfølger et "forhold".. Dermed blir nok en familie splittet. Men jeg har nok tatt det helle utover "min" mann.. Han må forklare resten hvorfor det gikk te helvete.

Hvordan det går.. Tja.. Hva skal man si..

Med tiden leger det mange sår men desverre vil nok dette sitte ganske dypt i langt tid.

Jeg hater slike ting, syntes det er egoistisk av en mann som har ført meg så jævelig bak lyset.

Jeg har fremdeles ikke kommet meg opp.. Føler jeg er en idiot som faktisk har vært sammen med en slik dust i så mange år.. Tilitten jeg har gitt skulle han aldri fått!

Sårt og vondt tema som jeg aldri vil unne min værste fiende..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Jeg tror de færreste "elskerinner" bryr seg om resten av familien til den utro mannen. Vi ser det gang på gang, elskerinnen ser kun mannen, og i de fleste tilfellene (som er jævlig klisjé) så klager mannen om hvor kjipt det er hjemme.

Det er den mest klassiske historien noensinne. Og jeg føler en viss avsky for kvinner som er så naive og mangel på selvrespekt at de ikke kan heve hodet og finne en mann som er singel.

Allikevel skal ikke skylda legges over på henne. Den skal legges på mannen din. Elskerinner tvinger aldri en mann til å være utro, det er det mannen som velger selv uansett hvor dum i hodet han er. Menn tenker med pikken i mange tilfeller, dessverre.

Jeg unner virkelig ingen å oppleve utroskap. Jeg har selv opplevd det, og jeg slet lenge med det i ettertid. Det er et svik som kan ha ganske store konsekvenser for livet etterpå. Jeg slet med tillit til menn pga det, men nå er det så lenge siden at jeg ikke tenker så mye over det. Men jeg kjenner tvilen ligge der... det er en forferdelig følelse, så nei - jeg unner virkelig ingen å oppleve dette.

Anonymous poster hash: 53395...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, føler med deg ts. Historier som dette får meg til og ikke ønske å få barn. Kvinner er mer stuck enn menn i en sånn situasjon. Må føles så uendelig vondt, når han har gjort dette mens du bærer på deres barn!

Har du bestemt deg for å gå ifra han? Bor dere sammen ennå?



Anonymous poster hash: 6516c...533
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de færreste "elskerinner" bryr seg om resten av familien til den utro mannen. Vi ser det gang på gang, elskerinnen ser kun mannen, og i de fleste tilfellene (som er jævlig klisjé) så klager mannen om hvor kjipt det er hjemme.

Det er den mest klassiske historien noensinne. Og jeg føler en viss avsky for kvinner som er så naive og mangel på selvrespekt at de ikke kan heve hodet og finne en mann som er singel.

Allikevel skal ikke skylda legges over på henne. Den skal legges på mannen din. Elskerinner tvinger aldri en mann til å være utro, det er det mannen som velger selv uansett hvor dum i hodet han er. Menn tenker med pikken i mange tilfeller, dessverre.

Jeg unner virkelig ingen å oppleve utroskap. Jeg har selv opplevd det, og jeg slet lenge med det i ettertid. Det er et svik som kan ha ganske store konsekvenser for livet etterpå. Jeg slet med tillit til menn pga det, men nå er det så lenge siden at jeg ikke tenker så mye over det. Men jeg kjenner tvilen ligge der... det er en forferdelig følelse, så nei - jeg unner virkelig ingen å oppleve dette.

Anonymous poster hash: 53395...9e5

Det er tydelig at mange kvinner ikke bryr seg om familien. Enn opptatt mann kunne aldri ha tent meg og jeg forstår ikke hvorfor mange gjør det ei heller ikke har baller til å si fra..

Selv har jeg vel hørt mange klassiske historier bare for og få seg litt fitte men det tenner meg bare ikke! Er kvinner så lettlurte?

overasket over at så mange svake naive kvinner velger dette likevel.

Vell han har klart og ødlegge dette på egen hånd.. Nå må han forklare seg selv til resten av familien. Familien er kristen, og dette blir nok ikke tatt så godt imot da jeg veit hvilket syn dem har på slikt... Dette blir han merket med og minnet på resten av livet.

Jeg gjør som hunden: spark litt gress over driten å går videre :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg ts. Historier som dette får meg til og ikke ønske å få barn. Kvinner er mer stuck enn menn i en sånn situasjon. Må føles så uendelig vondt, når han har gjort dette mens du bærer på deres barn!

Har du bestemt deg for å gå ifra han? Bor dere sammen ennå?

Anonymous poster hash: 6516c...533

Enn kan ikke forutse alt, barn ville jeg nå hatt unasett hva som skjedde i fremtiden.

Det kunne jo ha vært værre, jeg kunne eks. Aldri ha fått greie på hva som skjedde bak min rygg, så jeg er vel mer lettet over at jeg nå veit.

Vi bor ikke sammen og er ikke sammen.. Kommer aldri til å fungere uansett.. Mitt livssyn blir og er at utroskap kan man aldri tilgi ei leve med... Men man kan gå vidree og få er godt liv :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts!

Jeg ble sittende og lese hele tråden i dag, og fikk bare lyst til å sende en klem til ei sterk kvinne! :hug:

For meg virker det helt tydelig som om eksen din bare er lei seg for at han ble tatt - og ikke egentlig lei seg for det han har gjort mot deg. Jeg tror ikke mennesker som gjør sånne ting har det i seg å kunne sette seg inn i hvordan det må føles for den parten de bedrar! Dette må vel gjelde de damene som legger seg etter opptatte menn også. Nesten så man håper at de en dag sitter der selv og tror de har funnet drømmemannen, for så å oppdage at han driver på med andre på si...

Jeg har selv opplevd samme type svik, dog ikke av samme kaliber. Men det stemmer vel som regel at om man ikke har noe å skjule, så prøver man ikke å skjule noe heller. Og magefølelsen har som regel rett!

Du virker i alle fall som ei sterk og flott kvinne, med verdiene i behold tross dårlig behandling fra eksen. Jeg ønsker deg lykke til med tida fremover, og er sikker på at du kommer styrket ut av det. Rakrygget og stolt av deg selv har du i alle fall all grunn til å være! :)



Anonymous poster hash: 5656a...544
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med alt sammen, TS.

En ting jeg bet meg merke i.

Du sier at han må forklare for sin familie hvorfor du ikke vil mer.

Siden han alt har vist at han kan være utro, så kan han jo også lyve.

Tror ikke du skal ta det for gitt at han påtar seg noen skyld.

Mer trolig at han lyver sammen noe for å skylde på deg.

Om du har en OK relasjon til hans foreldre, så inviter de på kaffe og forklar din side.

Si at du ikke legger noen skyld på dem, og håper de vil ha et nært forhold til barnebarna.

Men at du ikke er villig til å la han skylde på deg for at dere ikke lenger er et par.

Eller bare skriv et brev.

Å ha et godt og ryddig forhold til hans foreldre er forøvrig gull verdt, så ikke syt og klag over eksen, han er sønnen deres, vær kort og konkret, og så snakker dere om noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med deg ts?



Anonymous poster hash: 6516c...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Har ikke vært så mye på kg nå i det siste, enn leser om så mye trist her samt. Mange som også faller for disse mannfolka som er i forhold.

Jeg har hatt et merkbart behov for å koble litt av... Enn må først klare komme seg gjennom først før enn kan klare å sitte og skrive og lese her.. Syntes bare alt er trist med tanke på barn som er innvolert.

Jeg er nok ganske forbanna enda, enn blir hard på utsiden og lar seg ikke forføre.

Det hender at man faller for fristelsen ved å prøve, men jeg har ikke tenkt til det.. Jeg har kommet ditt der jeg føler jeg driter i hele den jævla gubben... Han skal få seile sin egen sjø.

Kan man holde på slikt så er nok dette noe som også vil gjenta seg i neste.

Han står enda på sitt med at han enda ikke vil slippe taket, merker vel at han har det litt vondt.. Men han skulle virkelig kjent på det jeg har vært mellom.

Vi har det i grunn kjempe bra meg og barna :) vi koser oss, nyter dager når vi kan :)

Samarbeidet mellom oss blir så som så.. Jeg har litt problemer med og prøve holde meg lavt, slik at jeg ikke hele tiden forteller han hvilken dust han er... Jeg blir bare forbanna når jeg ser han.. Huff!!

Det går nok over det også en dag :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ikke vært så mye på kg nå i det siste, enn leser om så mye trist her samt. Mange som også faller for disse mannfolka som er i forhold.

Jeg har hatt et merkbart behov for å koble litt av... Enn må først klare komme seg gjennom først før enn kan klare å sitte og skrive og lese her.. Syntes bare alt er trist med tanke på barn som er innvolert.

Jeg er nok ganske forbanna enda, enn blir hard på utsiden og lar seg ikke forføre.

Det hender at man faller for fristelsen ved å prøve, men jeg har ikke tenkt til det.. Jeg har kommet ditt der jeg føler jeg driter i hele den jævla gubben... Han skal få seile sin egen sjø.

Kan man holde på slikt så er nok dette noe som også vil gjenta seg i neste.

Han står enda på sitt med at han enda ikke vil slippe taket, merker vel at han har det litt vondt.. Men han skulle virkelig kjent på det jeg har vært mellom.

Vi har det i grunn kjempe bra meg og barna :) vi koser oss, nyter dager når vi kan :)

Samarbeidet mellom oss blir så som så.. Jeg har litt problemer med og prøve holde meg lavt, slik at jeg ikke hele tiden forteller han hvilken dust han er... Jeg blir bare forbanna når jeg ser han.. Huff!!

Det går nok over det også en dag :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Du gjør det riktige ts :) han fortjener å ha det vondt og kjenne på ørlite av det du har kjent på så jeg synes det er veldig bra at du ikke lar deg "lure" igjen.

Bare prøv å ikke la barna dine få kjenne så mye på smerte av dette de og. Forstår VELDIG godt hvordan du føler det og at du blir forbanna når du ser han! Men bare prøv å holde det inni deg, ha noen å snakke med om det men ikke la barna dine se det for det har de ikke godt av (prøver ikke å være belærende altså, du er sikkert klar over det :/ ) Men utover det synes jeg det virker som du gjør en god jobb, og gjør det riktige :hug: Han fortjener deg ikke! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette hørtes veldig tøft ut... Likevel fremstår du som en klok, sterk og fornuftig kvinne! Historien din er hjerteskjærende og jeg kan forstå at dette er innmari tøft. Det er lett for alle oss andre som ikke kjenner deg å være "eksperter" på hva som er best eller ikke. Vi er som oftest eksperter på andres liv, men ikke våre egne.

Jeg synes isåfall du gjør det rette ut i fra det jeg har lest. Det gjør sikkert innmari vondt, men tror du kommer best ut av det slik. Du fortjener ikke en mann som holder på slik. Umodent! Hadde dere blitt sammen igjen, hadde du kanskje gått rundt å bekrymret deg hver gang han trykket på mobilen. Tilliten blir ikke den samme igjen. Samleie eller ei, man kjenner selv grensene på hva man karakteriserer som utroskap. Noen mannfolk har sex og angrer med en gang. Jeg synes nesten det din mann gjør er verre. Han bruker tid på andre kvinner og flørter. Han lyver i tillegg om det. En slik mann tror jeg alltid vil bli sånn uansett hvor bra han har det. Når ting blir kjedelig eller vanskelig, søker han oppmerksom hos noen andre.

Det at du greier å bryte ut og være bestemt er beundringsverdig! Mange av oss greier kanskje ikke det på grunn av konflikt mellom følelser og fornuft. Jeg er helt sikker på at du kommer til å finne deg en ny fantastisk mann, som ikke behandler deg slik. Jeg er også sikker på at din eks kommer til angre seg som en idiot.

Masse lykke til :)



Anonymous poster hash: 55167...714
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det riktige ts :) han fortjener å ha det vondt og kjenne på ørlite av det du har kjent på så jeg synes det er veldig bra at du ikke lar deg "lure" igjen.

Bare prøv å ikke la barna dine få kjenne så mye på smerte av dette de og. Forstår VELDIG godt hvordan du føler det og at du blir forbanna når du ser han! Men bare prøv å holde det inni deg, ha noen å snakke med om det men ikke la barna dine se det for det har de ikke godt av (prøver ikke å være belærende altså, du er sikkert klar over det :/ ) Men utover det synes jeg det virker som du gjør en god jobb, og gjør det riktige :hug: Han fortjener deg ikke! :blomst:

Jeg snakker nok litt mer om mine begrensinger og hva jeg tåler fra han. Det er ikke slik at jeg står med barna og prater. Men det hender han kan være forsinket i jobben som gjør at jeg da kommer med mine gloser.. Jeg stoler jo ikke på han. Alt hva han sier går på en måte inn det ene øret og ut det andre!

Han var mye forsinket når vi var sammen og det henger nok i med at han holdt på med andre... Derfor får han kritikk når han blir forsinket.. Slikt sitter i hodet enda.

Enn skal faktisk opparbeide enn viss tilitt selv om vi ikke er sammen. Han har sveket både meg og barna og da må slikt jobbes med.

Jeg er nok ganske reflektert over det som har vært, og jeg kunne aldri latt meg sunket så dypt og gått til bake. Noen vil klare det andre ikke, jeg er ikke av typen som lar meg bli brukt på den måten.. Da er det bare bremse hardt i bremseklossene og fortelle hvor man står :)

Føler meg i grunn ganske sterk nå, enn hva som har vært... Ser lyset på den andre siden :)

Jeg vil nok ha en ganske klar tone med nestemann (om det noen gang blir), slik at jeg kan bygge nytt med åpenhet rundt dette.

Jeg forstår virkelig ikke hva det er med mennesker som påfører familien sin så mye dritt pga sine egen behov..!!

Jeg fatter det faktisk ikke...!

Jeg forstår at det går mye opp og ned, men slik er jo livet.. Det er hva du selv gjør som kan gjøre ting bedre. Så hvorfor være utro når man i første omgang kunne gjort det helt annerledes.. Enn har jo selv ansvaret for hvor mye spenning enn vil ha i forholdet sitt.

Jeg fikk aldri den muligheten til og vite før jeg leste :/ så alt kunne vært gjort på enn annen måte om han hadde vært åpen.

Hver sine behov, jeg kunne ikke spilt den lille stakkarslige jenta som ikke ville svelge eller likte og ha den i munn..

Jeg ler litt av det nå, for meg leste jeg han som en liten gutt som aldri hadde fått pult før.. Det var hvertfall ingen mann!!

Og slike mennesker kler jeg nok ikke og være med uansett.. Ny side ved han som jeg aldri har sett før.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette hørtes veldig tøft ut... Likevel fremstår du som en klok, sterk og fornuftig kvinne! Historien din er hjerteskjærende og jeg kan forstå at dette er innmari tøft. Det er lett for alle oss andre som ikke kjenner deg å være "eksperter" på hva som er best eller ikke. Vi er som oftest eksperter på andres liv, men ikke våre egne.

Jeg synes isåfall du gjør det rette ut i fra det jeg har lest. Det gjør sikkert innmari vondt, men tror du kommer best ut av det slik. Du fortjener ikke en mann som holder på slik. Umodent! Hadde dere blitt sammen igjen, hadde du kanskje gått rundt å bekrymret deg hver gang han trykket på mobilen. Tilliten blir ikke den samme igjen. Samleie eller ei, man kjenner selv grensene på hva man karakteriserer som utroskap. Noen mannfolk har sex og angrer med en gang. Jeg synes nesten det din mann gjør er verre. Han bruker tid på andre kvinner og flørter. Han lyver i tillegg om det. En slik mann tror jeg alltid vil bli sånn uansett hvor bra han har det. Når ting blir kjedelig eller vanskelig, søker han oppmerksom hos noen andre.

Det at du greier å bryte ut og være bestemt er beundringsverdig! Mange av oss greier kanskje ikke det på grunn av konflikt mellom følelser og fornuft. Jeg er helt sikker på at du kommer til å finne deg en ny fantastisk mann, som ikke behandler deg slik. Jeg er også sikker på at din eks kommer til angre seg som en idiot.

Masse lykke til :)

Anonymous poster hash: 55167...714

Klare og bestemte grenser er viktig og stå med uansett hvem som prøver å bryte ved disse!

Han angrer, jeg har ingenting og angre for.. Det må han ta med seg :)

Godt formulert av deg dette her :)

Jeg nyter dette :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære ts,

kom til å tenke på deg plutselig. Hvordan går det med deg?



Anonymous poster hash: 6516c...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts,

kom til å tenke på deg plutselig. Hvordan går det med deg?

Anonymous poster hash: 6516c...533

Koselig at du sjekker opp :)

Mange tanker er lagt i esken med lokk på.. Livet går videre. Likevel blir det noen triste dager da du sitter der å lurer på hva faen skjedde her!

Hvorfor kunne jeg ikke se hva som foregikk før jeg ble gravid igjen? Kunne ønsket at noen var ærlig, slik at man slapp å måtte gå gjennom mnd med masse ekstra følelser.

Jeg satt en stund å ønsket at det ikke var sant, jeg ønsket en stund at jeg skulle vist dette føre slik at jeg kunne starte livet mitt alene uten han føre.

Men slik ble det altså ikke.. Det ble bare masse belastninger som jeg skulle vært foruten. Jeg klarte vel og gulpe opp hvilken dårlig far han var til tross at han har ført familien sin bak lyset. Jeg angrer faktisk ikke på at jeg sa det selv om jeg ikke mente dette (senere beklaget meg).

Han går nå rundt med store rosa tøfler i håp om at vi kan komme sammen igjen.

Jeg veit virkelig ikke om jeg tørr å satse..!

Det er tøft å måtte gjennomgå noe slikt, det tar kjempe lang tid. Jeg trodde ikke slikt skulle stikke så jævelig i hjertet..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, klem til deg!

Jeg har vært igjennom noe av det samme, samboer holdt mye skjult bak min rygg. Kort fortalt så var det i mine øyne utroskap. Jeg tok et par uker for meg selv for å sortere tanker, la alt som skjedde synke inn og finne ut hva jeg ville.

Jeg valgte å tillgi han tiltross for det store sviket, og han viste han måtte bygge opp tilliten fra bunn av! Nå et år etterpå har vi det bedre enn aldri før og vi har en åpenhet om alt!

Anonymous poster hash: 55cf2...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal spørre han rett ut at du er livredd for at han holder på med en annen også ber du han gi deg tlf hans med en gang. Nekter han eller lager han en stor scene "stoler du ikke på meg???!!" uten å gi deg tlf, ja da har du svaret der.

Evt. så kan du også følge etter han, hvor han drar hen. Få en venn eller familie til å skygge han utenfor huset.

Det er instinktene dine som forteller deg at noe er galt, stol på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig at du sjekker opp :)

Mange tanker er lagt i esken med lokk på.. Livet går videre. Likevel blir det noen triste dager da du sitter der å lurer på hva faen skjedde her!

Hvorfor kunne jeg ikke se hva som foregikk før jeg ble gravid igjen? Kunne ønsket at noen var ærlig, slik at man slapp å måtte gå gjennom mnd med masse ekstra følelser.

Jeg satt en stund å ønsket at det ikke var sant, jeg ønsket en stund at jeg skulle vist dette føre slik at jeg kunne starte livet mitt alene uten han føre.

Men slik ble det altså ikke.. Det ble bare masse belastninger som jeg skulle vært foruten. Jeg klarte vel og gulpe opp hvilken dårlig far han var til tross at han har ført familien sin bak lyset. Jeg angrer faktisk ikke på at jeg sa det selv om jeg ikke mente dette (senere beklaget meg).

Han går nå rundt med store rosa tøfler i håp om at vi kan komme sammen igjen.

Jeg veit virkelig ikke om jeg tørr å satse..!

Det er tøft å måtte gjennomgå noe slikt, det tar kjempe lang tid. Jeg trodde ikke slikt skulle stikke så jævelig i hjertet..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Neineineineinei, vær så snill ikke gi sånne en ny sjanse :( Han har jo vist så tydelig at han har ikke bare hatt ett lite sidesprang, men kjørt fullt ut med mange jenter... Skjønner deg utrolig godt, men neiii.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineineineinei, vær så snill ikke gi sånne en ny sjanse :( Han har jo vist så tydelig at han har ikke bare hatt ett lite sidesprang, men kjørt fullt ut med mange jenter... Skjønner deg utrolig godt, men neiii.....

Jeg er enig i dette! Tenk på alt han har gjort mot deg! Vil du leve med en person som er i stand til å gjøre noe slikt? Leve med usikkerheten? Slike mennesker eier ikke empati og er kun glad i seg selv.

Stor klem til deg TS!! Jeg har vært der du er, minus barn.

Anonymous poster hash: bd0cf...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du sjekker opp :)

Mange tanker er lagt i esken med lokk på.. Livet går videre. Likevel blir det noen triste dager da du sitter der å lurer på hva faen skjedde her!

Hvorfor kunne jeg ikke se hva som foregikk før jeg ble gravid igjen? Kunne ønsket at noen var ærlig, slik at man slapp å måtte gå gjennom mnd med masse ekstra følelser.

Jeg satt en stund å ønsket at det ikke var sant, jeg ønsket en stund at jeg skulle vist dette føre slik at jeg kunne starte livet mitt alene uten han føre.

Men slik ble det altså ikke.. Det ble bare masse belastninger som jeg skulle vært foruten. Jeg klarte vel og gulpe opp hvilken dårlig far han var til tross at han har ført familien sin bak lyset. Jeg angrer faktisk ikke på at jeg sa det selv om jeg ikke mente dette (senere beklaget meg).

Han går nå rundt med store rosa tøfler i håp om at vi kan komme sammen igjen.

Jeg veit virkelig ikke om jeg tørr å satse..!

Det er tøft å måtte gjennomgå noe slikt, det tar kjempe lang tid. Jeg trodde ikke slikt skulle stikke så jævelig i hjertet..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Hvordan går det ts?

Har du bestemt deg for å gi han en sjanse eller gå videre uten han?

Håper du tenker deg grundig om!

Anonymous poster hash: 6516c...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ts?

Har du bestemt deg for å gi han en sjanse eller gå videre uten han?

Håper du tenker deg grundig om!

Anonymous poster hash: 6516c...533

Jeg har nok ikke kommet ditt der jeg ønsker han inn i livet mitt igjen.

Jeg er nok mer forundret over det som har foregått bak min rygg, blir mange spørsmål som man må prøve å komme seg over.

Jeg skulle ønske at det ikke skjedde slik at familien kunne vært samlet.

Det er jo som oftes slik at man ønsker seg den trofaste mann.. Og jeg bommet bare helt!

Jeg som alltid har vært åpen, jeg som faktisk har vært glad i god kommunikasjon... Hvordan kunne jeg overse? Blir meg et undrende spørsmål!

Det var han som holdt igjen, endret seg til et menneske jeg faktisk ikke kjenner til.. Jeg kan ikke gå inn med livet med en slik en. Du veit aldri når neste gang blir.

For meg blir alle disse meldingene helt fjernt.. Hvem var denne mannen som skrev alt dette?

Ikke en jeg kjenner, blir bare litt fjernt kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...