Gå til innhold

Redd for å svare enkelte brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare silfen. Da klikker hun i vinkel. Ikke at jeg er redd henne.

Tøys, du må bare vise henne hvem som er sjefen. Husk at hun sannsynligvis er mye reddere for deg enn du er for henne. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare silfen. Da klikker hun i vinkel. Ikke at jeg er redd henne.

Noen har lavere terskel for bullshit enn andre antar jeg.

Anonymous poster hash: 6c534...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Noen har lavere terskel for bullshit enn andre antar jeg.

Anonymous poster hash: 6c534...f79

Hun kommer ikke med mindre bullshit og personangrep selv. Hun er veldig catty.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger vel noe i da at de ikke kan forholde seg til en person i en debatt. Ikke alle gidder lese hash-taggen og sammenligne disse.

Ellers bærer innlegget ditt preg av litt selvmotsigelser. Kunnskap er nettopp det å vite detaljer, ha kilder for samt kunne begrunne ens synspunkt. Om det er slik at du stort sett skriver under AB fordi du er redd for å bli avslørt som kunnskapsløs bør du kanskje vurdere om kunnskapsnivået ditt kanskje ikke er så godt som du innbiller deg?

Anonymous poster hash: 6c534...f79

kanskje kunnskap var feil ord. Jeg mener at jeg vet mye og har veldig mye erfaring og har sett mye som igjen har lært meg veldig mye om mye forskjellig. men når det kommer til nettopp det du nevner med detaljer og gode begrunnelser skorter det. er det bedre å si at jeg er intelligent, men mangler kunnskap?

Ja, jeg ønsker ikke at brukeren min skal knyttes til 'en som ikke kan/vet noe' ønsker at folk skal svare meg mest mulig nøytralt. Andre ganger kan jeg selv tro at noe er smart og riktig,

Men én ting skal sies, jeg har aldri noe sted, møtt så mange "professorer" som har fordypet seg i det ene eller det andre og virkelig satt seg inn i ting som her på KG..

Anonymous poster hash: 9502c...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke redd for å svare noen, men jeg vet jo at det ikke er alle det er vits i å diskutere med. Og når det gjelder kunnskapsnivå (ikke bare på KG), så er det nå min erfaring at det er de med best og bredest kunnskap og forståelse innen et tema, som oftest viser mest velvilje i tolkning av andres innspill, og som er minst tilbøyelige til å se svart-hvitt på sammensatte ting, gå i vranglås eller stå på sitt uansett. Selvoppnevnte eksperter som har lært seg et par fæncy ord på internett, kan det selvfølgelig stå dårligere til med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si jeg er redd men siden jeg lett går lei av diskusjoner som drar ut i langdrag, holder jeg meg unna brukere som har en tendens til å bombardere tråder med meningene sine og som gjentar omtrent det sammen i annet hvert innlegg. Hvis de da i tillegg bruker en sånn herlig bedrevitende og sarkastisk måte å skrive til andre på eller flyr i fistel for ingenting, gidder jeg ikke rett og slett. Det er ikke SÅ gøy å diskutere på KåGe at jeg gidder å risikere å bli sittende en hel kveld for å diskutere noe som egentlig ikke er så veldig viktig å diskutere.



Anonymous poster hash: a4488...0ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...