Gå til innhold

Redd for å svare enkelte brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enkelte er det ganske enkelt ikke noe vits i å diskutere med. Det er en del brukere som har kjepphester og faste tema som de vil vri diskusjonen over på uansett. Da er det bortkasta tid å diskutere med dem. Så har du dem som starter de nesten likelydende trådene gang på gang på gang. Stort sett variasjoner over temaene "Kvinner er forferdelige og menn er ofre" eller "Innvandrere er forferdelige og hva kan vi gjøre med det?".

Så har du dem som skriver langt og lenger enn langt med blomstrende og omstendelige formuleringer. Jeg vet ikke helt om jeg tør å kaste akkurat den steinen, av frykt for glasshuset mitt, men jeg forsøker virkelig å fatte meg i korthet.

Ha ha! Søt...

Anonymous poster hash: 716b4...888

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Man er kanskje litt sart om man er redd fremmede bak en skjerm?

Endret av Jørild
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke redd for å svare noen brukere her inne. Det er noen jeg ikke helt ser vitsen med å svare, dog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg blir redd for å svare enkelte brukere her på KG.

Det syns jeg ikke du skal være. Vi gjemmer oss alle bak en dataskjerm. Det hører til unntakene at noen kommer å tar deg gjennom dataskjermen.

Om noen kommer med personangrep så rist det av deg, da er det de som ikke har bedre argumenter å komme med.

Men er det noen som du syns er håpløse og du bare blir oppgitt av å diskutere med, så er det ingenting i veien for at du lar være å svare de. Å la være å svare betyr ikke at du gir den andre parten rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :laugh: Der fikk jeg et mentalt bilde av en stakkars paranoid bruker som sitter å skjelver foran dataskjermen. "Der er han igjen! Han er overalt! Uæææ SLUTT Å FORFØLG MEG!!!" :bond:

:biggrin:

Det er faktisk visse som oppfører seg slik. Jeg forfølger ingen og er heller ikke så engasjert her inne, men er jeg kraftig uenig med noen sier jeg i fra og kan være litt krass og en gang skrev en bruker "er det DEG igjen? Liker du å forfølge enkeltbrukere? Du kan gi deg, jeg vet hvem du er og du er bare stakkarslig!" Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Enkelte er paranoide :D

Anonymous poster hash: 2b5b5...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Er ikke redd, nei. Men, etter en diskusjon i dag\går så nytter det ikke å diskutere med enkelte som har fordommer mot andres kultur og religion, bruker dumme\teite ord og personangrep.. blir for dumt.

Får bare ignorere visse personer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt sluttet å skrive under mitt eget nick etter noen stygge episoder :( Synes det er en del av brukerne her som har lett for å bli usaklige og skrive ting som "ja, selvfølgelig mener DU det, jeg husker den kommentaren du skrev i november 1987" og den slags. Rett og slett enklere å skrive som AB, da leser folk meningene og fokuserer mindre på personen bak. Men litt synd at det må være sånn.



Anonymous poster hash: 8d449...e42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg er ikke redd for å svare noen her inne. For noen/flere år siden så hadde jeg nok vært mer redd for å poste meninger, men livet og erfaringer har gjort meg sterk og modig. Jeg liker livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hvorfor skal jeg være redd for å svare noen? De eller du kan ikke gjøre meg noe uansett

Jeg tror det mer korrekte spørsmålet er: er det noen du unngår å krangle med?

Da er svaret ja. Det er liksom blitt et tabu om en IKKE begynner å krangle å kjefte på hverandre på nettsteder i dagens samfunn, føler jeg. Det er blitt så vanlig å være sarkastisk og frekk.
Så av og til lar jeg være å bruke siter-knappen

Endret av Haru
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ingen måte redd for å svare noen som helst. Spørsmålet er om jeg gidder. Terskelen blir høyere i en tråd som er på vidvanke med krangling og usakligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er generelt sett ikke redd for å svare på poster, men det er noen brukere jeg avstår fra å gå inn i en diskusjon med. Spesielt gjelder dette saker som omhandler innvandrere, rasisme, fordommer osv. Det blir så mye synsing og regelrett frekke meningsmotstandere som man ikke ville hatt på kaffebesøk i eget hjem. Folk som henviser til lugubre eller usikre kilder holder jeg meg langt unna. Tråder om feminisme o.l prøver jeg å holde meg unna siden de tenderer å skli ut av temaet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke akkurat redd, men unngår gjerne å svare enkelte brukere under nick og svarer heller som ab. da føler jeg meg enda mer anonym i tilfelle jeg driter meg helt ut. har mange meninger og mye kunnskap , men ikke haugevis av forskningsresultat, memmoriserte statistikker, ordbok på hjernen, 10 årig utdanning og erfaring med alle menneskegrupper osv. jeg har ikke fullført vgs engang. så skal jeg drite meg ut ønsker jeg helst å gjøre det som helt 100% ab.

leste foresten at noen aldri svarer ab. er ikke det litt rart da? kan jo være 10 eller 2000 brukere som er ab. kan jo være 5 idioter, 1 gæning og 7 oppegående genuint hyggelig folk. alt mulig da



Anonymous poster hash: 9502c...815
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min misjon i livet å skremme vannet av alle andre, så de skygger banen når jeg beveger meg inn i en tråd. :trampe:

Så nei, jeg er ikke redd for de andre brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke akkurat redd, men unngår gjerne å svare enkelte brukere under nick og svarer heller som ab. da føler jeg meg enda mer anonym i tilfelle jeg driter meg helt ut. har mange meninger og mye kunnskap , men ikke haugevis av forskningsresultat, memmoriserte statistikker, ordbok på hjernen, 10 årig utdanning og erfaring med alle menneskegrupper osv. jeg har ikke fullført vgs engang. så skal jeg drite meg ut ønsker jeg helst å gjøre det som helt 100% ab.

leste foresten at noen aldri svarer ab. er ikke det litt rart da? kan jo være 10 eller 2000 brukere som er ab. kan jo være 5 idioter, 1 gæning og 7 oppegående genuint hyggelig folk. alt mulig da

Anonymous poster hash: 9502c...815

Det ligger vel noe i da at de ikke kan forholde seg til en person i en debatt. Ikke alle gidder lese hash-taggen og sammenligne disse.

Ellers bærer innlegget ditt preg av litt selvmotsigelser. Kunnskap er nettopp det å vite detaljer, ha kilder for samt kunne begrunne ens synspunkt. Om det er slik at du stort sett skriver under AB fordi du er redd for å bli avslørt som kunnskapsløs bør du kanskje vurdere om kunnskapsnivået ditt kanskje ikke er så godt som du innbiller deg?

Anonymous poster hash: 6c534...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...