Gå til innhold

11stk på 10 Mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med 11 forskjellige på 10 Mnd, Hva synes dere om det? Er det mye?

Anonymous poster hash: 74001...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt sex med 11 forskjellige på 10 Mnd, Hva synes dere om det? Er det mye?

Anonymous poster hash: 74001...3b5

Ingen vits i å høre med andre. Om ok for deg så er det det. Jeg har hatt sex med flere enn det iløpet av gitte tidsrom uten at tenkt over hva andre synes. Slår meg at om du trenger ord fra fremmede her om "for mye/for lite" er du kanskje ikke moden nok for masse sex.

Anonymous poster hash: 93fb1...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Det er mye for meg, for på mine 20 år har jeg ligget med en. Er det mye for deg, og hva synes du selv om det? Det er det som har noe å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Det er mye for meg, for på mine 20 år har jeg ligget med en. Er det mye for deg, og hva synes du selv om det? Det er det som har noe å si ;)

Hva er det med kvinner og denne relativiseringen av alt? Der vi alle skaper vår egen sannhet om verden...?

Selvfølgelig er 11 på 10 måneder svært mange. Omtrent ingen kvinner har sex med så mange på under ett år. De fleste kvinner har færre enn 11 partnere gjennom hele livet sitt. Så sammenlignet med omtrent alle andre kvinner, er 11 på 10 måneder svært mange.

Så kan man heller spørre seg om ts er komfortabel med å ha sex med så mange på så kort tid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner og denne relativiseringen av alt? Der vi alle skaper vår egen sannhet om verden...?

Selvfølgelig er 11 på 10 måneder svært mange. Omtrent ingen kvinner har sex med så mange på under ett år. De fleste kvinner har færre enn 11 partnere gjennom hele livet sitt. Så sammenlignet med omtrent alle andre kvinner, er 11 på 10 måneder svært mange.

Så kan man heller spørre seg om ts er komfortabel med å ha sex med så mange på så kort tid.

Og det er nettopp det jeg gjør ;) Det er hva TS mener som har noe å si. Om det er 1 eller 10 er totalt uvensentlig, for det er ingen andre enn TS som skal leve med det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ufattelig mange. Trekker man kølapp?

Anonymous poster hash: 7d9d5...b49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner og denne relativiseringen av alt? Der vi alle skaper vår egen sannhet om verden...?

Selvfølgelig er 11 på 10 måneder svært mange. Omtrent ingen kvinner har sex med så mange på under ett år. De fleste kvinner har færre enn 11 partnere gjennom hele livet sitt. Så sammenlignet med omtrent alle andre kvinner, er 11 på 10 måneder svært mange.

Så kan man heller spørre seg om ts er komfortabel med å ha sex med så mange på så kort tid.

Selvfølgelig skaper alle sin egen sannhet om verden, det er jo sånn mennesket er

Anonymous poster hash: d94a1...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ingenting, jeg har hatt 11 på en dag... Hehe amsterdam er virkelig noe for seg selv... sukk. :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med 11 forskjellige på 10 Mnd, Hva synes dere om det? Er det mye?

Personlig synes jeg du er en flink jente. En veldig flink jente...

Synes ikke det er spesielt mye. Selv er jeg en singel gutt og har hvertfall sex med nye jenter 1-2 ganger i måneden, og jeg føler meg fantastisk når jeg tenker over det. Det synes jeg du også skal gjøre det :)

Se på det slik. Jeg tviler på at du har blitt lurt til å ha sex 11 ganger? Så hvorfor bry seg om hva andre evt. måtte synes?

Jeg skal gi deg en lenke som du kan lese, den heter "The Subtle Art of Not Giving a Fuck" og er relevant til din "problemstilling" :)

http://markmanson.net/not-giving-a-fuck#jYAel4:vrhI

Anonymous poster hash: baa24...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med 11 forskjellige på 10 Mnd, Hva synes dere om det? Er det mye?

Anonymous poster hash: 74001...3b5

Nei, men hvis du hadde hatt sex med 12 stk på 10 mnd ville det være altfor mange.

Anonymous poster hash: c7b4a...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hvis du hadde hatt sex med 12 stk på 10 mnd ville det være altfor mange. Anonymous poster hash: c7b4a...c05

haha! Seriøst ?

Anonymous poster hash: 74001...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye. Om jeg var en gutt ville jeg nok ikke sett på deg som kjærestemateriale.



Anonymous poster hash: 8afc7...6da
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye. Om jeg var en gutt ville jeg nok ikke sett på deg som kjærestemateriale. Anonymous poster hash: 8afc7...6da

hvorfor ikke? Det har da ingenting å si, om jeg får kjæreste. Da holder jeg meg kun til han <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

Anonymous poster hash: 74001...3b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye.

Anonymous poster hash: c8fab...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv det er mye, de fleste har ikke sex med mer en 5-6 stk i løpet av et helt liv....

Anonymous poster hash: 4529c...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvorfor ikke? Det har da ingenting å si, om jeg får kjæreste. Da holder jeg meg kun til han ;)

Anonymous poster hash: 74001...3b5

Såklart. Men han må jo leve med at der han putter kuken sin, har så mange andre kuker vært før og gjort romslig og klart for han, kanskje til og med lagt igjen sædrester. Who wants to be that guy..?

Anonymous poster hash: 8afc7...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke? Det har da ingenting å si, om jeg får kjæreste. Da holder jeg meg kun til han ;)

Anonymous poster hash: 74001...3b5

Jo men det hjelper ikke. Leter etter damer som ikke ligger rundt. Syns det er ekkelt når folk hopper fra person til person. Greit å ha mye sex, men syns det er best hvis de holder seg til en person.:)

Anonymous poster hash: 94816...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv det er mye, de fleste har ikke sex med mer en 5-6 stk i løpet av et helt liv....

Anonymous poster hash: 4529c...1a1

eh.... et helt liv? la oss si fra man er 17-80 år? vel....

Anonymous poster hash: 5ec5d...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...