Gå til innhold

11stk på 10 Mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Njæ.

Men det blir jo litt over noen år.

Er man singel så er man det, og da er det pulevenn(er) og/ eller ons som blir løsninga om en i det hele tatt skal ha sex.

Det er nok et mindretall menn som greier å komme opp i liknende tall, og noen ganske få som ligger på om lag tre i måneden, så noen av de kan nok få litt mindreverdighetskomplekser.

Hvorfor begrenser dere til 20- årene og singel for å pule rundt? Det er like legitimt i alle aldre.

Snakket ikke nødvendigvis bare om 20-årene. Hadde vel å gjøre med det som noen sa, at 30-40 er vanlig blant dagens unge jenter. Eldre jenter som liker sex og har vært mye singel har sikkert et tresifret antall.

Anonymous poster hash: 6371e...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor ikke? Det har da ingenting å si, om jeg får kjæreste. Da holder jeg meg kun til han ;)Anonymous poster hash: 74001...3b5

Ikke alle som vil ha begge typer herpes, diverse typer hpv, mycoplasma, og kanskje en liten klamydia på kjøpet. Er man riktig heldig får man hepatitt B eller C på kjøpey.

11 stk på 10 måneder? Æsj! er min kommentar til det. Har du sjekka deg mellom hver partner? Ellers er du en risikopartner.

Anonymous poster hash: 59d00...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 11 på 4 mnd en gang. Ikke så stolt av den perioden i livet mitt :-( Har hatt sex med 15 stykker totalt da.

Anonymous poster hash: 10e8d...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Men han må jo leve med at der han putter kuken sin, har så mange andre kuker vært før og gjort romslig og klart for han, kanskje til og med lagt igjen sædrester. Who wants to be that guy..?

Anonymous poster hash: 8afc7...6da

Romslig og klart? Så en som har 11 ONS (hvis alle disse er one night stands da) på 10 måneder er mer romslig enn ei jente som har hatt kjæreste i 10 måneder, og hatt sex flere ganger i uka?

Og sædrester... Tror du jenter går rundt med gamle partneres sæd i vaginaen til evig tid? Tankegangen din er imponerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kjenner noen som har hatt så mange partnere til sammen (ingen som sier det ihvertfall).

24år



Anonymous poster hash: 79603...a61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på ett punkt at jeg hadde ca. 30 på 5 mnd. Totalen nå er jo enda høyere, men det blir jo for litt, da. Det som alltid facinerer meg er at alle da liksom tror at jeg har hatt meg med kanskje 29 dritstygge personer, men slik er det jo faktisk ikke. Bortsett fra tre av de jeg har hatt sex med synes jeg de alle var tiltrekkende og vi hadde veldig god sex(kanskje fordi jeg har fått vite så mye om meg selv ved ons). Og kom ikke nå her å si at jeg har lave standarer eller noe slikt, det blir for dumt.

Det viktigste er jo at du ikke angrer. Det er kanskje noen hvor du kan tenke at du kunne latt vær, men du må aldri angre. Det er da du virkelig må begynne å bli forsiktig.



Anonymous poster hash: 50b56...210
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror på ett punkt at jeg hadde ca. 30 på 5 mnd. Totalen nå er jo enda høyere, men det blir jo for litt, da. Det som alltid facinerer meg er at alle da liksom tror at jeg har hatt meg med kanskje 29 dritstygge personer, men slik er det jo faktisk ikke. Bortsett fra tre av de jeg har hatt sex med synes jeg de alle var tiltrekkende og vi hadde veldig god sex(kanskje fordi jeg har fått vite så mye om meg selv ved ons). Og kom ikke nå her å si at jeg har lave standarer eller noe slikt, det blir for dumt.Det viktigste er jo at du ikke angrer. Det er kanskje noen hvor du kan tenke at du kunne latt vær, men du må aldri angre. Det er da du virkelig må begynne å bli forsiktig. Anonymous poster hash: 50b56...210

Du er tydeligvis redd for å angre. Det hadde jeg vært også. Høres bare ekkelt ut.

Anonymous poster hash: 59d00...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at om en jente ser veldig bra ut, har fin og sexy kropp så bør den dama dele seg selv med mange menn og ikke være egoistisk og dele seg selv med få menn, jeg for eksempel ser veldig bra ut, har en kropp som mange jenter vil ta på og kjenne på, jeg har valgt og dele meg selv med mange kvinner jeg ville opplevd det som egoisme om jeg kun skulle dele meg selv med få kvinner, det er jo tilfeldig hvilket utgangspunkt man har for og få et fint utseende.

Mmm ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romslig og klart? Så en som har 11 ONS (hvis alle disse er one night stands da) på 10 måneder er mer romslig enn ei jente som har hatt kjæreste i 10 måneder, og hatt sex flere ganger i uka?

Og sædrester... Tror du jenter går rundt med gamle partneres sæd i vaginaen til evig tid? Tankegangen din er imponerende.

Klassisk eksempel på slut shaming, svært vanlig blant lavpannede og dobbeltmoralske menn. :opplyser:

Anonymous poster hash: 196dd...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 16 på 10 måneder. Det er ikke noen big deal. Ha sex med folk du har lyst til å ha sex med (som har lyst til å ha sex med deg).

Og til dere som skriver om HPV, klamydia, osv. Jeg bruker selvsagt kondom! Og skulle den sprekke (noe som fort kan skje) avstår jeg fra sex i to uker før jeg sjekker meg hos lege.



Anonymous poster hash: 8cd17...78c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på ett punkt at jeg hadde ca. 30 på 5 mnd. Totalen nå er jo enda høyere, men det blir jo for litt, da. Det som alltid facinerer meg er at alle da liksom tror at jeg har hatt meg med kanskje 29 dritstygge personer, men slik er det jo faktisk ikke. Bortsett fra tre av de jeg har hatt sex med synes jeg de alle var tiltrekkende og vi hadde veldig god sex(kanskje fordi jeg har fått vite så mye om meg selv ved ons). Og kom ikke nå her å si at jeg har lave standarer eller noe slikt, det blir for dumt.

Det viktigste er jo at du ikke angrer. Det er kanskje noen hvor du kan tenke at du kunne latt vær, men du må aldri angre. Det er da du virkelig må begynne å bli forsiktig.

Anonymous poster hash: 50b56...210

Spot on, det du skriver her. Å ha hatt sex med mange er vel ingenting å angre på, og i alle fall ikke når opplevelsene har vært gjennomgående gode. Mye verre å angre på at man ikke har hatt fler...

Anonymous poster hash: 6371e...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det var altfor mange, liker jenter som er mer selektive.

Men hver sin smak :)

Anonymous poster hash: c51f1...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk har så forskjellige meninger ang dette.

Noen mener det er mye,noen mener det er lite.

Som ei nevnte,det er i snitt en stk pr mnd og hvorfor ikke,om man er singel og ikke har fast pulevenn.

Samtidig kan andre synes at det ikke er greit med hverken ONS eller pulevenn.

Jeg har lest så mye forskjellig her inne der kvinne og menn har fortalt om sine erfaringer med bl.annet ONS,trekanter,gruppesex,utroskap og antall partnere.

Det som slår meg er at Norge er lavmoralens land.

Ikke bare Norge,men hele norden.

Norge er blant de landene i hele verden som har flest ONS i forhold til innbyggertall og det samme gjelder utroskap.

Uansett,til TS: Det er vel ikke mye i forhold til mange andre,men som en annen nevnte,det er mulig mange menn ikke ville vurdert deg som kjæreste.

Om ei jente hadde fortalt meg i begynnelsen når vi hadde begynt å blitt kjent at hun hadde hatt sex med så mange på så kort tid,hadde jeg nok revurdert det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...