Gå til innhold

Har aldri fjernet hår nedentil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar kun bikinilinjen og stusser resten! Virkelig hater å være glattbarbert. Føler meg mye renere og friskere nedentil med litt hår, og synes det ser mye bedre ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det står respekt til kvinner som tør å la håret gro! Skulle ønske jeg var like modig selv :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det står respekt til kvinner som tør å la håret gro! Skulle ønske jeg var like modig selv :laugh:

Hva er "skummelt"??

Jeg har aldri gjort noe mer enn å stusse bikinilinjen, og nå blir det kun ved behov (dvs om sommeren). Ser ikke problemet (?)

Anonymous poster hash: 5843a...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "skummelt"??

Jeg har aldri gjort noe mer enn å stusse bikinilinjen, og nå blir det kun ved behov (dvs om sommeren). Ser ikke problemet (?)

Det er ikke akkurat sosialt akseptabelt å ha full busk i en alder av 22 år. Men så må jeg jo innrømme at jeg selv liker å få det vokset av og (bortsett fra smerten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat sosialt akseptabelt å ha full busk i en alder av 22 år.

Hvorfor ikke?

Hørte aldri at dette var et tema da jeg var 22. Og det er knapt 10 år siden.

Anonymous poster hash: 5843a...3b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde tenkt jeg skulle skrive at "da tar du kontakt med volvo22 her inne", men det slipper jeg ser jeg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glattbarbert noen få ganger, aldri mer.
Klamt og heslig, føles ikke renslig i det hele tatt! Huden blir klissete og ekkel. Lukter rart også.

Stusser og finpusser der nede, men glattbarbert - no way.



Anonymous poster hash: a6273...169
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Er "bikinilinjen" det håret som vokser over en lavt sittende truse?

Bare nysgjerrig, alltid tenkt på at man trimmer alt om man sier "trimmer bikinilinjen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Hørte aldri at dette var et tema da jeg var 22. Og det er knapt 10 år siden.

Vel, det er et tema nå i hvert fall. Hvorfor? Går ut ifra at gutter synes det er ekkelt, rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak :)

De som liker full busk må fortsette med det, jeg sverger til brazilian, og foretrekker at menn enten har barbert eller stusset en god del :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er et tema nå i hvert fall. Hvorfor? Går ut ifra at gutter synes det er ekkelt, rart...

Gjør de virkelig det? Og i så fall; hvorfor tillater du det?

De få menn som har fått anledning til å se mitt underliv, har ikke hatt mobil slike sære ideer. Og skulle noen funnet på å lire av seg noe så tåpelig, ville jeg kledd på meg og forlatt stedet umiddelbart. Ta tilbake makten over egen kropp. Ingen mann i verden for diktere slike ting for meg.

Anonymous poster hash: 5843a...3b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør de virkelig det? Og i så fall; hvorfor tillater du det?

De få menn som har fått anledning til å se mitt underliv, har ikke hatt mobil slike sære ideer. Og skulle noen funnet på å lire av seg noe så tåpelig, ville jeg kledd på meg og forlatt stedet umiddelbart. Ta tilbake makten over egen kropp. Ingen mann i verden for diktere slike ting for meg.

Vel... Jeg vil jo heller ikke ha sex med en mann med masse hår på ryggen. Vi har da alle våre turn-offs. Dessuten liker jeg å få det vokset, får meg ironisk nok til å føle meg mer ren :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår beskytter mot bakterier, så det er faktisk mer renslig å ha hår der. Man har hår der av en grunn.

En annen ting : hvis ei dame er attraktiv, vil hun være det om hun har hår der eller ei! Det er ikke det som avgjør om hun er knullbar eller ei...



Anonymous poster hash: ba5ba...22d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår beskytter mot bakterier, så det er faktisk mer renslig å ha hår der. Man har hår der av en grunn. En annen ting : hvis ei dame er attraktiv, vil hun være det om hun har hår der eller ei! Det er ikke det som avgjør om hun er knullbar eller ei... Anonymous poster hash: ba5ba...22d

I dag vasker de fleste seg uansett om en har hår eller ikke, nå er jo flatlusen utrydningstruet pga de fleste fjerner hårene så at det ene er mer renslig enn det andre er vil nok være feil å si.

En napper øyenbryn og barberer leggene og hårene i dagens samfunn har nok ikke så mye å si for renslighet eller ikke, med mindre en ikke vet hva såpe og vann er.

Det er vel en grunn til at vi alle hadde langt mer hår for 1000 år siden enn vi har i dag.

Og noen liker ikke hår på samme måte som Volvo liker de med hår, det er en preferanse sak og for de som ikke liker hår kan det gjøre en dame mindre attraktivt.

Anonymous poster hash: 038e3...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, folk får gjøre hva de vil og like hva de vil. Det er din kropp, antar at det er du som bestemmer over den Ts.

Har ikke hatt full busk på minst 15 år selv, liker det best glatt, føler meg renere, finere og langt flottere uten kjønnshår. Mye mer følsomt er det også uten pels. Kommer nok ikke (uansett hvor mange nakne damer i svømmebasseng garderobene som har full busk) til å gå over til hårete underliv igjen.

Men det er min smak og min preferanse viss andre liker det best med hår så er det jo bare til å ikke barbere seg.

Bare en digresjon men kom over kondomeriets blogg med at de som barberer seg har bedre sex liv.

http://blogg.kondomeriet.no/2015/03/02/visste-du-at-de-som-intimbarberer-seg-har-et-bedre-sexliv/

(Ikke om jeg vet at det stemmer eller ikke, folk har forskjellige preferanser, både når det gjelder seg selv og sin egen kropp og partnerens kropp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver sin smak, folk får gjøre hva de vil og like hva de vil. Det er din kropp, antar at det er du som bestemmer over den Ts.

Har ikke hatt full busk på minst 15 år selv, liker det best glatt, føler meg renere, finere og langt flottere uten kjønnshår. Mye mer følsomt er det også uten pels. Kommer nok ikke (uansett hvor mange nakne damer i svømmebasseng garderobene som har full busk) til å gå over til hårete underliv igjen.

Men det er min smak og min preferanse viss andre liker det best med hår så er det jo bare til å ikke barbere seg.

Bare en digresjon men kom over kondomeriets blogg med at de som barberer seg har bedre sex liv.

http://blogg.kondomeriet.no/2015/03/02/visste-du-at-de-som-intimbarberer-seg-har-et-bedre-sexliv/

(Ikke om jeg vet at det stemmer eller ikke, folk har forskjellige preferanser, både når det gjelder seg selv og sin egen kropp og partnerens kropp).

Det står at de har oftere tilfeldige partnere. Hvilket bare understreker for meg at dette IKKE er en god trend of virkelig ikke er noe for meg.

Anonymous poster hash: 5843a...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at de har oftere tilfeldige partnere. Hvilket bare understreker for meg at dette IKKE er en god trend of virkelig ikke er noe for meg.Anonymous poster hash: 5843a...3b9

Det står også at partneren stimulerer klitoris og vagina oftere på de som barberer seg enn de som ikke barberer seg. (Kanskje fordi få mennesker liker å ta på stivt hår når myk hud føles bedre) Vet ikke hva du liker men jeg liker å bli tatt på (virker som du tok det helt bokstavelig denne undersøkelsen så det

tyder jo på at du ikke liker blir tatt på ;)..)

+ at vi som barberer oss føler oss mer atraktive og feminine... stemmer på en prikk det så det beviser for meg at det å barbere seg er en veldig bra trend.

Eller kanskje folk bare skal gjøre som de vill med sitt eget hår men slutte å bry seg så himmla mye hva andre gjør med sitt hår :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg synes det står respekt til kvinner som tør å la håret gro! Skulle ønske jeg var like modig selv :laugh:

Respekten bør vel ligge i at man tør å gjøre det man selv har lyst til ?, ikke nødvendigvis selve det å være behåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker da jeg har en preferanse om at det bør være glatt/stusset (ikke til enhver tid selvfølgelig)

Anonymous poster hash: f4382...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...