Gå til innhold

Brun utflod jente 11 år.. Kommer mensen snart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hormoner eller noe. Det er noe galt når gjennsomsnittsalderen for mensen har gått så ned. Med mensen kommer andre hormoner som fører til blant annet svettelukt osv. Ikke gøy for et BARN.

Anonymous poster hash: 9923c...04a

Jeg var ni år da jeg fikk mensen og etter de første gangene så var mensen en vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet rett på, 11 år og på nyttårsaftens morgen... Jeg var så dødsflau at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med den røde pysjbuksa mi som på kvelden var hvit.

Snakk med jenta di om at mensen nok snart er på vei du. :) Kjøp inn forskjellige bind og gi henne dem og si at hun kan prøve og se hvem av dem hun liker best slik du kan kjøpe inn flere til henne. Gjerne vis henne hvilken vei de skal være i trusa.

mit forløp var således:
Gikk på do og oppdaget blodmasakren.. Gikk på rommet og leste alle bøker jeg hadde om puberteten for å se hvilken vei bind skulle vende.. Fant ikke informasjonen så gikk inn til mamma med bindet mitt...! Irriterte meg grenseløst og måtte innse lederlaget.. jeg måtte si noe til mamma som sov og ikke ville vekkes (om vanlig).

meg: Mamma, hvilken vei skal bindet vende?
mamma: samme hvilken vei *snork*

Meg: ok.....

Gikk inn på rommet og så på det forbaskade bindet igjen. Skjønte at HER var det virkelig en foran og bak! Leste på brosyren om mensen og bind.. INGEN FUCKINGS INFO!! Gikk inn til mamma igjen

meg: Mamma....? Du ser jo på bind at ene siden er lengre enn den andre, så HVILKEN vei skal bindet være i trusa??

Mamma: Jammen... åhhhh! Har du MENSEN eller?!?!

stillhet leeeeeeeenge.......

meg: ja......

Mamma bråvåknet fra morgenkomaet hun var i og sa at hun kom straks så jeg kunne bare gå på rommet.

Hun fortalte hvilken vei bindet skulle være i trusa og spurte om det var noe jeg lurte på ang mensen. Jeg svarte nei og ga henne alle brosyrer og bøker jeg hadde lest før jeg gikk inn til henne og fortalte at det eneste som ikke stod var hvilken vei.

Tror det var den letteste samtalen mamma noen gang har hatt med meg ang det å bli kvinne. :fnise:



Anonymous poster hash: 154a7...f84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helsesøster sin oppgave..... Jeg som mor ville aldri lagt meg opp i hva som angår mine døtre kroppslig, det er et klart skille, legge seg oppi mensen til en nesten tenåring, er ja, ikke tema!

Beklager, men du høres ut som en elendig mor. Stakkars døtrene dine som ikke har en mamma de kan snakke med om kropp og de naturlige prosessene som skjer når vi vokser opp. Det må være trist å ikke kunne snakke med mamma om slike ting.

Jeg skjønner forresten ikke hvordan du mener at en mor skal unngå å legge merke til at 11-åringen har brun utflod i trusen. Vasker du ikke barnas undertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helsesøster sin oppgave..... Jeg som mor ville aldri lagt meg opp i hva som angår mine døtre kroppslig, det er et klart skille, legge seg oppi mensen til en nesten tenåring, er ja, ikke tema!

hva sier du? Ville du også sagt dra til legen når de blir voksne og lurer på noe ang det å gå gravid?

Og sex da.. Ville du bedt barna dine dra til legen eller snakke med kjæresten sin?

Har man først satt barn til verden så må man også forberede dem til verden...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...