Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gikk tur i 2 timer med 10 kg på ryggen med nye sko. Hei Gnagsår, takk for sist:P



Anonymous poster hash: 66942...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp kommet hjem etter 6 kilometer i snøføyka og ubrøytet fortau. Tøffeste joggeturen jeg har hatt så langt, og forbrant 100 kalorier mer enn jeg vanligvis gjør på samme turen.

Akkurat nå føler jeg at hjerteinfarktet sniker seg innpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått til og fra svømmehallen, ca 4 km til sammen, og svømt 1000 m. Full svømmehall, så ble en kort øk, men deilig å kjenne freden i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jogget 4,8 mil totalt denne uken :)

Sånn litt i det hemmelige er jeg smått misunnelig på morgenøktene dine :) og veldig imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Sånn litt i det hemmelige er jeg smått misunnelig på morgenøktene dine :) og veldig imponert!

Takk :) Er vanesak da. Første gangen holdt jeg på å fly av mølla da jeg fremdeles ikke var helt våken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpt 6km på mølla og 15*3 serie vekter på armer og rygg i morges (greit med mølle hjemme, hopper rett fra pysj og i treningsklær etter en kopp kaffe). Ukas tredje økt, så vel nøgd.

Gikk også 2 timers tur i godt tempo med bikkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. februar

6km på mølle, 49 min, variabelt tempo, blanding av rask gange og løp/jogg.

Jeg har en ny ide for det å komme i form på tredemølle. I stedet for å forsøke løpe like intervaller, så blir det en blanding av rask gange + kort jogg + litt lenger jogg + veldig kort løping. Dette virker mye morsommere og gir meg kanskje bedre kondis.

La merke til noe rart i dag. Etter rask løping falt puls ned til 115 bpm flere ganger. Vanligvis er laveste bpm for meg 135. :vetikke:

Vekt etter trening: 90.8kg (drakk 0,5L vann under trening)

Forresten, godt å kjenne at venstre kne fungerer 100% igjen.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3. feb

1t 45min på treningssenter, styrketrening og 2km rask gange/jogg på mølle

Vekt etter trening: 90.8kg (drakk 0.5L vann under trening)

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått hekta på squash i det siste, så spilte en halvtime i går, skal også spille i dag og i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skryte på meg trening de siste ukene fordi jeg har operert og vært syk. Jeg fikk derfor bare trent litt over to uker i januar. MEN, jeg kan skryte av at jeg på en måned har gått ned 7 cm rundt livet og 4 cm rundt hoftene. Det er jeg fornøyd med! Har vært flink og spist riktig (og kost meg litt på lørdagene). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...