Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Holder på med Shattered Ties, den fjerde boken i The Guadel Chronicles av Dean Murray. Jeg leste de to første bøkene for et par år siden, men glemte dem litt til jeg i forrige uke fant ut at det hadde kommet to nye bøker.

Serien er i fantasy-sjangeren og er typisk; en gutt vokser opp i dårlige kår, men blir funnet av snille mennesker som finner ut at han har spesielle evner. De hjelper han med å utvikle dem, men han gjør også ting som gjør at han utvikles langt forbi sine jevnaldrende og sine lærere og så redder han "verden". Eller ihvertfall hulebyene de bor i langt over tregrensen med evig snø og is utenfor.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Holder på med:

The code book - Simon Singh

a dance with dragons - George RR Martin (drøyer den lengst mulig, så jeg slipper å vente så lenge på neste :ler: )

Harry Potter and the order of the phoenix - J.K. Rowling

Seriously... I`m Kidding - Ellen Degeneres

Og vurderer å starte på:

In the name of the wind - Patrick Rothfuss

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i det romlomantiske hjørnet igjen og leser "With this kiss" av Victoria Lynne. Liker å få gratis Kindle-bøker hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugletribunalet av Agnes Ravatn :)

Anonymous poster hash: e06ae...992

Oooh, den er bra!!! Råspennende, blir bedre og bedre for hver side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsirkling 1 av Carl Frode Tiller. Min første opplevelse med lydbok, og er veldig positivt overraska over hvor godt jeg liker det. Det er litt uvant at jeg ikke kan bestemme tempo og slikt selv, bruker jo mye mer tid på en bok ved å høre den, men begynner å venne meg til det. Dessuten er det gode fortellere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsirkling 1 av Carl Frode Tiller. Min første opplevelse med lydbok, og er veldig positivt overraska over hvor godt jeg liker det. Det er litt uvant at jeg ikke kan bestemme tempo og slikt selv, bruker jo mye mer tid på en bok ved å høre den, men begynner å venne meg til det. Dessuten er det gode fortellere :)

Om du bruker Audible, kan du faktisk endre tempo, men det er jo selvfølgelig et max tempo før du ikke hører/får med deg hva de sier. Jeg har det på 1.25 og det er på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I anledningen til mitt særemne, leser jeg Fra Kristiania-Bohêmen (1885) av Hans Jæger. Jæger Hevder selv i forordet til romanen at han er uten tvil ikke et litterært talent, men jeg synes romanen er velskrevet og god, -- men likevel litt kjedelig og svært depressiv til tider.

https://bokelskere.no/bok/fra-kristiania-bohemen/82761/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Råta (Siri Pettersen) - oppfølgeneren til Odinsbarn - ikke like spennende som den første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råta (Siri Pettersen) - oppfølgeneren til Odinsbarn - ikke like spennende som den første...

Denne høres spennende ut. Takk for tips! :)

Vil anbefale Idas dans på det sterkeste dersom noen ikke har lest denne. Meget bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...