Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drømte at jeg hadde vondt i ryggen... og det stemte da jeg våknet også :fnise:

Klarer du å se under vann? (Uten dykkesaker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, finner ikke på så mye galskap..

Kommer ikke på noe jeg.. Siste året altså ;-)

Når var du utenlands sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Syden i mai.. men var vel med besteforeldre til Sverige en tur i sommer og, husker ikke helt når ;)

Hvor er ditt favorittreisemål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Vore på jobb i 9 timar. No lagar eg middag. Så blir det litt speling med mini, vaske kle, rydde huset, leggje mini, jobbe eit par timar i kveld, surfe på nettet, dusj og senga.

Syns du kvardagen ber preg av rutiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Synes veldig mange lever et A4 liv ja / pr;ver s[ godt det lar seg gj;re [ leve litt utenfor den normen der...

Seri;st.. kan noen hjelpe meg_! Tastaturet har klikket helt__

Er du datakyndig_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det slemmeste... Hm.. Husker at jeg og ei venninne reiv ned hytta til lillesøsteren og venninna hennes, som de hadde bygd av kvister, da vi var mindre. Vi var utrolig sure på de for ett eller annet. Det var veldig slemt gjort. Angrer litt på det, den dag i dag. Men akkurat da var det helt rettferdig, mente vi :klaske:

Anser du deg selv for en snill eller slem person, beregnet etter en gjennomsnitt av livets handlinger så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnet av en ung blond kvinne med lys blå boblejakke tror jeg, er andre ting også, men er usikker på hva det egentlig er.

Hvor langt husker du tilbake i tid? Tenker på alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er tilbake til fireårs alderen. Litt usikker på hva som er faktisk er ekte minner, og hvilke minner jeg har skapt ut fra bilder og fortellinger jeg har hørt fra da jeg var liten.

Tror du det finnes en parallell verden til denne? Som eksisterer ved siden av oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...