Gå til innhold

Hvordan blir folk kjærester nå til dags...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig tror jeg bare folk må være klarere på hva de er ute etter og hva de ønsker:) Kommunikasjon løser det utroligste!



Anonymous poster hash: 47bc5...747
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er et mer definisjonsspørsmål enn noe annet om folk vil kalle seg "kjærester".

Vi hadde en "mellomfase" hvor vi på mange måter oppførte oss som kjærester, uten å definere oss som det. Vi var mye sammen, hadde sex og svevde på en sky av forelskelse. Vi hadde ingen forestilling om at det skulle være varig, men det heller ingen tvil om at vi skulle være "eksklusive" fra første stund. Ingen av oss var sammen med andre i denne perioden. Alle tidligere forhold var avsluttet før vi hadde sex første gang. (For the record: vi hadde kjent hverandre i flere år, så vi hoppet ikke til køys første gang vi møttes.) Å si at vi var "kjærester" ble for forpliktende for oss begge, vi var ikke klare for å love hverandre mer enn noen hyggelige måneder/uker. Etter en stund konstaterte vi at vi var kommet så langt at hvis vi ville avslutte måtte vi slå opp.

"Den store samtalen" hadde vi før vi hadde sex første gang, det var han som tok initiativ til den samtidig som han fortalte hvilke planer han hadde med meg. Vi var begge klar over hva vi ville/planla. (Heldigvis ble det ikke den sommerflørten vi planla, vi skal gifte oss om noen uker. :hjerte: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et mer definisjonsspørsmål enn noe annet om folk vil kalle seg "kjærester".

Vi hadde en "mellomfase" hvor vi på mange måter oppførte oss som kjærester, uten å definere oss som det. Vi var mye sammen, hadde sex og svevde på en sky av forelskelse. Vi hadde ingen forestilling om at det skulle være varig, men det heller ingen tvil om at vi skulle være "eksklusive" fra første stund. Ingen av oss var sammen med andre i denne perioden. Alle tidligere forhold var avsluttet før vi hadde sex første gang. (For the record: vi hadde kjent hverandre i flere år, så vi hoppet ikke til køys første gang vi møttes.) Å si at vi var "kjærester" ble for forpliktende for oss begge, vi var ikke klare for å love hverandre mer enn noen hyggelige måneder/uker. Etter en stund konstaterte vi at vi var kommet så langt at hvis vi ville avslutte måtte vi slå opp.

"Den store samtalen" hadde vi før vi hadde sex første gang, det var han som tok initiativ til den samtidig som han fortalte hvilke planer han hadde med meg. Vi var begge klar over hva vi ville/planla. (Heldigvis ble det ikke den sommerflørten vi planla, vi skal gifte oss om noen uker. :hjerte: )

Dårlig gjort at jeg aldri får oppleve sånne romantiske greier :(

Anonymous poster hash: b4740...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort at jeg aldri får oppleve sånne romantiske greier :(

Anonymous poster hash: b4740...8c9

Det kommer når du minst aner det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer når du minst aner det. :laugh:

Haha vi får nå se på det! Gratulerer med bryllup da :) Jeg vil oooooog!

Anonymous poster hash: b4740...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som bare har blitt kjærester uten at de egentlig planla det. Det er vel sånn som bare kommer av seg selv. Blir så oppgitt over de som tror at man ikke er kjærester før man er i et forhold på Facebook. Søsteren min var sammen med kjæresten sin i over et halvt år før de kom på at de kanskje ville ha det på Facebook. Mange som ikke har forholdet sitt der i det hele tatt også.

For min del så har jeg en "greie" med en gutt, vi har møttes flere ganger, hatt sex, vi kysser, og snakket veldig mye om sånne kjæresterelaterte ting. Føler ikke vi kan ta steget videre ennå, da vi er i en situasjon at vi må være langt unna hverandre på ubestemt tid. Likevel ringer vi hverandre, og det kunne aldri falt meg inn å være med en annen gutt, siden jeg har han. Vi har også planlagt at jeg skal komme til hjembyen hans, og da blir det jo naturlig å møte familien hans osv. Men kjærester, det er vi ikke. Hva vi egentlig er, vet jeg heller ikke....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man sender søknad til nav, etter 3 til 8 måneder om den blir godkjent, blir man utdelt en av de som går på AAP

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nei, vi datet da og så ble det sånn. Var egentlig aldri noe usikkert om hva vi var. Det var ikke vanskelig å forstå at han ville ha noe seriøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i mellomfasen såntsett, men det var aldri tvil om hvor vi var på vei eller at det bare var oss. Det var vell det offisielle som om 2,5 mnd etter første date. Det er nok mye mer om når det legges ut på facebook og er offisielt an en er kjærester i dagens samfunn. Sier langt i fra at det er rett altså, men føler det er slik.

Vi oppførte oss som kjærester, kalte oss for gutten min/jenta mi og diverse. Så var egentlig kjærester etter 1, 5 mnd etter vi på fylla ble enige om å si ja neste gang noen lurte på om vi var kjærester.. Haha. fjortis, men fylla får en til å si de underligte ting. Facebooken kom en måned etter det igjen.



Anonymous poster hash: 0b31a...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjæreste begynte å kalle hverandre kjærester , da var vi jo sammen så vi hadde ikke "den store praten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og min kjære hadde sex første gang vi møttes. (veeldig spontant) vi hadde i forkant snakket sammen ett par mnd på nettet. det sa klikk, og siden den dagen har det vært oss to :) det er nå ca halvannet år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som er mannen min spurte for 10 år siden etter dating i 6 mnd; "vil du være kjæresten min?" Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: f9fd0...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andysowhat

er jeg interessert i noen tar jeg all iniativ til å gjøre kjerringa mi! xD vanllgvis går det utover å spørre xD vist følelsene er der... men jeg blir ikke kjærester med noen etter jeg har hatt sex med de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går vel noen måneder først med dating, så møter man gjerne familien. Også tilslutt så vet man bare at man er et par. Gjerne hvis man planlegger ting langt frem i tid sammen, feks en sydentur eller at man skal på julebord sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med xen var det sånn:

Jeg ramlet, istedenfor å være snill å hjelpe meg opp, la han seg oppå meg, stirret meg i øynene og sa "Du er min, det er ingen vei tilbake nå" :fnise:

Haha, det var søtt på en veldig rar måte :rodmer::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...