Gå til innhold

Han gikk fra meg på grunn av en dårlig spøk.. hjelp :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest + Carnage +

Dere er mer tragske enn TS med all denne latterliggjøringen.

Klem til ts.

Endret av + Carnage +
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

Klem til ts.

Tenner du på sånne ting?

Anonym poster: 082cabf244802eddd5ce114b10a9ad45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Tenner du på sånne ting?

Anonym poster: 082cabf244802eddd5ce114b10a9ad45

Nei, tenner du på å være hjernedød? :)

Jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å gå ut i fra at TS' problemstilling er sann, og å bli gått fra i et forhold er ikke moro.

Sympati. Hjelp. Forståelse - tre flotte ord folkens.

Selv om jeg ikke sympatiserer eller er enig i handlingen TS gjorde, så behøver jeg ikke drite meg ut fullstendig som et rasshøl heller. TS spør om hjelp, ikke faens latterliggjøring. Skam dere.

Vår jobb er ikke å evaulere om problemstillingen er reell eller ikke. Vi må gå ut ifra at TS forteller sannheten, og komme med råd etter opplysningene vi har fått.

Det jeg har sett så langt i tråden likner mer på avsky enn vennlighet.

Endret av + Carnage +
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenner du på å være hjernedød? :)

Jeg mente ikke å være stygg mot deg, ble bare nysgjerrig. Nå er du ikke noe bedre enn de andre som kaller meg hjernedød.

Anonym poster: 082cabf244802eddd5ce114b10a9ad45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest + Carnage +

Jeg mente ikke å være stygg mot deg, ble bare nysgjerrig. Nå er du ikke noe bedre enn de andre som kaller meg hjernedød.

Anonym poster: 082cabf244802eddd5ce114b10a9ad45

Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske svar.

Det handler ikke om å være "best" - det handler om å rekke ut en hånd når noen trenger en.

Forøvrig kalte jeg deg aldri hjernedød. Det var et spørsmål.

Endret av + Carnage +
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Legg et hesetehode i sengen hans mens han sover. Det er en spøk han kommer til å le av i mange år fremover!

Anonym poster: d5bee0c904858a0ccc096c018cd85288

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd lenge og har lest og opplevd mye. Men nå gikk kjeven nesten ut av ledd.

Det er noen som etterlyser vennlighet her. Min vennlighet anbefaler TS å røske litt opp i seg selv. Fint å være kreativ, men alt har en grense. Selv for troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden dere bruker kondom så går du vel ikke på p-piller.. Så nå kan du jo ha blitt gravid... De bruker jo frossen sæd når de inseminerer hester og kuer....

Krysser fingrer og tær for at dette ikke blir et barn. For menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

OM dette faktisk er sant, så skjønner jeg at han stakk.. Dette handler jo ikke om at det var en spøk eller ikke, men hva ligger bak spøken?

Du tråkker jo på hans følelser og oppfører deg ganske respektløst. Det er sikkert ikke lett for han å være en sjalu person når du har mange guttevenner du henger med, og det er jo noe dere burde jobbe med sammen, som et par. Du gjør det jo ikke akkurat noe lettere for han ved å latterliggjøre han på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du kan ikke være riktig i det hode ditt! Æsj! Skjønner godt at han gikk i fra deg, utrolig DÅRLIG spøk... Du skulle gjøre han sjalu, det er ikke sånn man oppnår tillit og det er overhode ikke sånn man behandler kjæresten sin. Du skal respektere han og vise at du bryr deg om han, og at det er kun han som er din gutt som du er glad i deg. Du skal respektere han og faktisk vise han tillit, omsorg og kjærlighet.. Du er sinnsyk jente...og stakkars gutt som var i et forhold med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden dere bruker kondom så går du vel ikke på p-piller.. Så nå kan du jo ha blitt gravid... De bruker jo frossen sæd når de inseminerer hester og kuer....

Ja, haha! Godt poeng! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...