Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Analolog?

:Hehe:

Analogen til analolog ser ut til å være gastroenterolog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du hvert sammen med en mann over 30 som har Don Rosa bøker?

:ler: Jeg tror det hadde vært mer problematisk, for meg i hvert fall, å være sammen med noen som ikke kunne forskjellen på vært og hvert.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som ikke tafser

Er det snakk om varig men, eller sånn midlertidig?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kan dere ikke svare alt dette i trådene det gjelder? Jeg ser ikke mange spesielt flåsete svar her inne heller :fnise:



Anonymous poster hash: ef455...b16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Altså, kan dere ikke svare alt dette i trådene det gjelder? Jeg ser ikke mange spesielt flåsete svar her inne heller :fnise:

Anonymous poster hash: ef455...b16

I know!!! Lenge mellom hver gang jeg ler for å si det sånn... Det er ikke så flåsete å svare "ja, det kan du" til et spm om "kan jeg dra på ferie?" for eksempel :natti:

(Og før noen skriver det; Joda, jeg prøver å bidra selv. Hver gang jeg finner noe morsomt å flåse med)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne tapet, men bevare det som er under?

Som økonomisk teori er det der komplett ubrukelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ta ballene mine".. Hva gjør jeg med dem?

Si det, vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde fått et par baller heller. Sier som Elaine i Seinfeld, "I don't know how you guys walk around with those things".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ta ballene mine".. Hva gjør jeg med dem?

Si det, vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde fått et par baller heller. Sier som Elaine i Seinfeld, "I don't know how you guys walk around with those things".

Bruk dem som susp! Lover at det funker jævli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk dem som susp! Lover at det funker jævli bra.

??

Kan man også bruke en hjerne som sykkelhjelm, eller kneskåler som knebeskyttere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??

Kan man også bruke en hjerne som sykkelhjelm, eller kneskåler som knebeskyttere?

Tenk deg litt om, mann... SelvFØLGELIG kan de det! Hvorfor ellers skulle de vært plassert der? Hadde man ikke kunne brukt kneskålene som knebeskytter, hadde de jo vært satt på levra.

Tviler på at hjernen er noe god sykkelhjelm da, siden den er så myk. Tipper du hadde fått en rimelig bra kul i panna, om du hadde falt av sykkelen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk deg litt om, mann... SelvFØLGELIG kan de det! Hvorfor ellers skulle de vært plassert der? Hadde man ikke kunne brukt kneskålene som knebeskytter, hadde de jo vært satt på levra.

Good point.

Tviler på at hjernen er noe god sykkelhjelm da, siden den er så myk. Tipper du hadde fått en rimelig bra kul i panna, om du hadde falt av sykkelen da.

Men.. om man titter litt på toppen av hjernen, det man kaller hjernebarken, så ligner det jo veldig på en sykkelhjelm? Faktisk så mye at jeg lurer på om sykkelhjelmprodusentene har modellert hjelmene etter den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk dem som susp! Lover at det funker jævli bra.

Haha, ser hvor bra det funker for dere menn =)

Mulig jeg kunne teipet dem fast mellom beina og sett om det hjalp i lønnsforhandlinger eller gjorde meg bedre til å forstå matematikk og krig og fred og politikk og sånn :sexy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good point.

Men.. om man titter litt på toppen av hjernen, det man kaller hjernebarken, så ligner det jo veldig på en sykkelhjelm? Faktisk så mye at jeg lurer på om sykkelhjelmprodusentene har modellert hjelmene etter den.

Prøveru å fortelle meg at hjernebarken din ser sånn her ut?

aerodynamic-bike-helmet.jpg

Haha, ser hvor bra det funker for dere menn =)

Mulig jeg kunne teipet dem fast mellom beina og sett om det hjalp i lønnsforhandlinger eller gjorde meg bedre til å forstå matematikk og krig og fred og politikk og sånn :sexy:

Du kan låne mine, gamla. Etter jeg leste hvor stor sjanse det er for å få kreft i dem, vil jeg ha en liten pause.

De vil nok ikke hjelpe deg med matte og politikk, men du vil nok få høyere lønn for samme arbeid. Bare husk å klem forsiktig på dem når du dusjer, pga dette med kreften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveru å fortelle meg at hjernebarken din ser sånn her ut?

aerodynamic-bike-helmet.jpg

Nei, slik:

Kolibri_diamond__Large_.jpg

Din hjelm ser ut som noe han karen her ville gått med:

Alien_vs._Predator_%282004%29_-_Alien.jp

(typisk xenomorphs å ikke ta personlig sikkerhet på alvor forresten, de satser alltid på gode reflekser og surt blod)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...