Gå til innhold

Sex og barn... lar det seg kombinere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har et helt utrolig herlig sex-liv. Vi er godt over gjennomsnittet glad i sex begge to. Men vi ønsker å få barn snart, og lurer på hvordan vi i all verden vi skal klare å holde på denne deilige siden av forholdet vårt innimellom hverdagsmas, og uten å traumatisere barna. Vi vil gjerne snakke åpent og naturlig om sex med dem på det nivået de er til enhver tid så sex ikke blir noe tabu og ukjent for dem, men vil jo heller ikke bli ferska i akten, være for høylydte osv.

Så, kjære småbarnsforeldre... hvordan holder dere sex-livet i live? Tips osv. mottas med takk.



Anonymous poster hash: 598c2...5f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk hver sjans det kan la seg gjøre, når barna sitter klistret til barne tv på kvelden i hverdagen, å på morgenen i helgene, senest i dag klarte vi å lure oss til en kjapp en i mens barna var ute å lekte, men hver rask de dukker opp når man minst aner det ;)

Anonymous poster hash: b6412...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere når barna er små, vi har vært sammen i 20 år og har ungdom i huset. Og de legger seg sendt om kvelden....



Anonymous poster hash: d9edc...e7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn..10 og 12. Sexlivet har aldri vært et problem...får det til mange ganger i uken Kjappiser i dusjen, på badet, mens ungene er ute, på kvelden..morran...når vi vil. Men en trenger jo ikke brøle som løver i brunst da... ;)

Anonymous poster hash: be4d0...599

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste to tidsperiodene vi ikke har hatt sex, har vært den første måneden etter begge fødslene. Skjønt, mannen har fått blowjobs hele veien, og han vet godt at han er veldig bortskjemt på det området. Ellers har vi fått sexlivet godt i gang ganske kjapt etter fødslene, og det har ikke vært noe stort problem.

Vi har to barn på sju og åtte. Sexlivet har aldri blitt påvirket av at vi fikk barn, bortsett fra at vi er nødt til å planlegge litt bedre. Vi har sex når barna sover, når de er hos venner eller på trening. Hvis vi skal leke oss skikkelig og slå oss helt løse overnatter barna hos besteforeldrene sine.

Lydnivået har jo endret seg, det må jeg innrømme. Det blir flere kjappiser, og mer sex under dyna med lyden av, men vi varierer med f.eks. en blowjob på kjøkkenet mens ungene er i hagen eller tv-stua. Hvis vi skal noe sted og ungene skal ha barnevakt, sender vi gjerne ungene til barnevakten en time tidligere enn vi ellers ville gjort, så vi har litt tid hjemme. Vi lar ofte ungenes venner overnatte, og dermed vil våre unger overnatte hos kompisene sine også. Skal den ene overnatte et sted, er det lett å plante en tanke i den andre om at han også har lyst til å sove borte. Vips, så får mor og far alenetid, og alle er så fornøyde så. Sørg for å ha en god seng som ikke knirker!!!

Det handler om kreativitet ;)

Anonymous poster hash: b3dbb...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke like lett å få laange økter nei. Heldigvis elsker jeg kjappiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida... ikke helt heldig med overskriften? :P

Er mer bekymret for de som tolker det i den retningen.. :fnise:

Anonymous poster hash: 54c45...0c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Oida... ikke helt heldig med overskriften? :P

Jeg tenkte at det var veldig rart denne tråden fikk stå, og ikke ble modert bort. Men innholdet var visst ikke så ille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når barna er små, legger de seg tidlig, og sover på dagtid. Så går fint og ha sex da. Man kan ta en dusj sammen mens barnet ser på tv. Når de blir litt større får man ha sex da de er ute, og da de har lagt seg. Man kan selv dra ut og ha sex. Man finner nok på mange løsninger underveis.



Anonymous poster hash: 3c75d...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takk for svar! Blir en smule motløs av å lese svarene, da vi elsker lange økter. Men-men, vi får prøve å være kreative da, og bruke barnepassere ofte... :plystre:

Ja, jeg tenkte at tittelen på tråden kunne misforstås, men de som leser den vil jo fort forstå hva det går ut på.



Anonymous poster hash: 598c2...5f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det var veldig rart denne tråden fikk stå, og ikke ble modert bort. Men innholdet var visst ikke så ille ;)

:fnise:

Anonymous poster hash: fc336...bac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Mannen kom seg nesten ikke inn:-):-).



Anonymous poster hash: 48026...43d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha,nydelig overskrift på denne tråden.

 

Som mor til 2 på 12 og 14  har jeg erfart att sexlivet består med litt fantasi og planlegging.Kjappiser blir det mye av og når det passer seg lange høylytte elskovs stunder .

Men pass på .....små barn har en tendens til å dukke opp når du ønsker dem laaaangt bort ;-) Når dem er små kan mye bortforklares men etter fylte 10,eller som i vårt tilfelle  opptil 14 kan du bare la vær å bortforklare om dem merker noe.Dem er så godt opplyst att dem VET,hahahaha



Anonymous poster hash: 27425...093
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

TS her.

Takk for svar! Blir en smule motløs av å lese svarene, da vi elsker lange økter. Men-men, vi får prøve å være kreative da, og bruke barnepassere ofte... :plystre:

Ja, jeg tenkte at tittelen på tråden kunne misforstås, men de som leser den vil jo fort forstå hva det går ut på.

Anonymous poster hash: 598c2...5f6

Vårt barn er bare halvannet, men jeg ser allerede nå at det nok aldri blir som før barn.

Vi hadde hyppig hvorsomhelst restriksjonsfri sex før barn, gjerne ekstra mye i helger.

Det funker ikke med unger, vi blir avbrutt til stadighet og må ganske mange kvelder tørke oppkast og bysse/roe ned syk unge istedetfor å ha sex.

I tillegg kan man være ganske utmattet og sliten, og det senker jo lysten noe.

Jeg synes ikke kjappiser og under dyna- sex et par ganger i uka er i nærheten av det samme eller like gøy, så jeg synes det har vært endring uten at det er noen krise.

Men jeg savner definitivt fortiden på akkurat det punktet.

Fortsatt fornøyd, men jeg skulle gjerne hatt anledning til slik det var før oftere ;)

Det skal sies at vi ikke har tilgang på barnevakt/overnatting, så det hjelper jo ikke.

Nå tilbringes lørdag formiddag med kaffe i sandkassa dødstrøtt etter våkning 05 og ørten oppvåkninger fremfor late og heite lørdagsmorraer morgener i senga&dusjen&på kjøkkenbenken liksom.

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe problem foreløpig, men forventer at det kan bli vanskeligere i tenårene (men: da er de jo oftere ute av huset så da byr det seg muligheter). Vi har sex om morgenen og etter at de har lagt seg, og på kveldene er det ikke noe stress med lange økter. I helgene har vi sex på dagtid også, når ungene er opptatte med noe annet (men vi låser døra da, sånn i tilfelle). Vi har vært sammen i 16 år, 2 barn, har vel sex 5-6 ganger i uka.



Anonymous poster hash: 3ae89...ec3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...