Gå til innhold

Barnemus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Google innie vs outie.

Innie er det ts beskriver, og kan minne litt om en ja... "Barnemus". Det er bare en sprekk og fyldige ytre kjønnslepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Check! Har det noe med navelen å gjøre? :klo:

Samme tenkte jeg, men hvis du skriver "pussy" bak så kom det hun mente opp ;)

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ab over sa! Husk pussy bak

Check! Og jeg har helt glemt hva det var jeg skulle se etter.....kremt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Google innie vs outie.

Innie er det ts beskriver, og kan minne litt om en ja... "Barnemus". Det er bare en sprekk og fyldige ytre kjønnslepper.

Synes begge versjonene var... mindre pene :P Men hva betyr vel min mening, er jente så jeg slipper å forholde meg til det :P

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge versjonene var... mindre pene :P Men hva betyr vel min mening, er jente så jeg slipper å forholde meg til det :P

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Hva syns du er pent da? Fins det så mange andre varianter? Har ikke jeg sett hvertfall..

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du er pent da? Fins det så mange andre varianter? Har ikke jeg sett hvertfall..

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

Ja, herregud. Finnes jo en mellomting. Dvs, normal størrelse på indre kjønnslepper og normal størrelse på ytre. Dvs. at de indre ikke henger utenfor, men at de fortsatt synes når man sprer fitta :P Trodde det var normalen jeg.

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud. Finnes jo en mellomting. Dvs, normal størrelse på indre kjønnslepper og normal størrelse på ytre. Dvs. at de indre ikke henger utenfor, men at de fortsatt synes når man sprer fitta :P Trodde det var normalen jeg.

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Har du sett så få utgaver at du ikke vet at alt og ingenting er "normalen". Det finnes ingenting normalt eller unormalt, kvinner er forskjellige.

Anonymous poster hash: b28f3...77a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud. Finnes jo en mellomting. Dvs, normal størrelse på indre kjønnslepper og normal størrelse på ytre. Dvs. at de indre ikke henger utenfor, men at de fortsatt synes når man sprer fitta :P Trodde det var normalen jeg.

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Normal og normal.. Det blir feil av deg å skrive. Det er da helt normalt å både ha større indre lepper eller større ytre.

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett så få utgaver at du ikke vet at alt og ingenting er "normalen". Det finnes ingenting normalt eller unormalt, kvinner er forskjellige.

Anonymous poster hash: b28f3...77a

Sier jo ikke at det andre var unormalt. Jeg har ikke sett så mange fitter nei, da jeg er jente. Jeg bare trodde det var normalen. Noe ala dette : http://im9.eu/picture/close-up-pussy

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men med normal størrelse mente jeg indre kjønnslepper som ikke tyter ut, eller ytre som dekker ALT (dvs bollemus)



Anonymous poster hash: e687c...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men med normal størrelse mente jeg indre kjønnslepper som ikke tyter ut, eller ytre som dekker ALT (dvs bollemus)

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Bollemus er ikke store ytre kjønnslepper. Bollemus er når skambeinet stikker lenger ut enn hoftebeina.

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jo ikke at det andre var unormalt. Jeg har ikke sett så mange fitter nei, da jeg er jente. Jeg bare trodde det var normalen. Noe ala dette : http://im9.eu/picture/close-up-pussy

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Det er en variant, men ikke normalen. Merker at du ikke kan så mye om dette ja.

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus er ikke store ytre kjønnslepper. Bollemus er når skambeinet stikker lenger ut enn hoftebeina.

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

dette er hva jeg tolker er en bollemus ihvertfall.

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Link fjernet, Stjernesol, mod.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en variant, men ikke normalen. Merker at du ikke kan så mye om dette ja.

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

Slapp nå av. Herregud, jeg sa bare hva jeg trodde.

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva kaller du det jeg linket til? Det er jo bollemus det også :)

Anonymous poster hash: e687c...ee5

Nei, eller hvertfall ikke ut i fra hva jeg har hørt de aller fleste si.. Det kaller jeg store ytre kjønnslepper.

Anonymous poster hash: 2354c...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...