AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #41 Skrevet 10. april 2014 Nei, eller hvertfall ikke ut i fra hva jeg har hørt de aller fleste si.. Det kaller jeg store ytre kjønnslepper. Anonymous poster hash: 2354c...8ce Ok, det er iallfall det jeg har fått høre er bollemus. Men da har vel folk ulike meninger ang det - Jeg mente ikke å støte noen, jeg sa bare min mening om at jeg ikke synes de vi skulle google var særlig pene. Det må jo være lov. Beklager om noen følte seg støtt, det var ikke meningen. Anonymous poster hash: e687c...ee5
Gjest Eurodice Skrevet 10. april 2014 #42 Skrevet 10. april 2014 (endret) dette er hva jeg tolker er en bollemus ihvertfall. Anonymous poster hash: e687c...ee5 Tolk som du vil du, men store, fyldige kjønnslepper er ikke det samme som "bollemus". Det som står i innlegg 36 er riktig. Endret 19. april 2014 av Stjernesol 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #43 Skrevet 10. april 2014 Ok, det er iallfall det jeg har fått høre er bollemus. Men da har vel folk ulike meninger ang det - Jeg mente ikke å støte noen, jeg sa bare min mening om at jeg ikke synes de vi skulle google var særlig pene. Det må jo være lov. Beklager om noen følte seg støtt, det var ikke meningen. Anonymous poster hash: e687c...ee5 Tror ikke noen følte seg støtt, hvertfall jeg ble bare litt overrasket over det med at "denne musen er normalen", for jeg føler at det er så mye som er "normalt", altså alle er jo forskjellig! At ingenting er "normalen". Mente ikke å høres sur ut Anonymous poster hash: 2354c...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #44 Skrevet 10. april 2014 Tolk som du vil du, men store, fyldige kjønnslepper er ikke det samme som "bollemus". Det som står i innlegg 36 er riktig. Hvor står det om dette? Finnes det noe sted en riktig definisjon? Står det i ordboken hva en bollemus er? - Tviler. Og om det gjør det. Beklager jeg så grusomt om noen føler seg støtt, fordi jeg kalte en mus med store ytre kjønnslepper en bollemus. Selvom det ikke var poenget med innlegget mitt Anonymous poster hash: e687c...ee5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #45 Skrevet 10. april 2014 Tror ikke noen følte seg støtt, hvertfall jeg ble bare litt overrasket over det med at "denne musen er normalen", for jeg føler at det er så mye som er "normalt", altså alle er jo forskjellig! At ingenting er "normalen". Mente ikke å høres sur ut Anonymous poster hash: 2354c...8ce Neida, jeg mente jo ikke noe vondt med det Jeg bare snakker ut ifra hva jeg har hørt, ifra kompiser og venninner selv. Mente at jeg trodde det var flere varianter av det jeg kalte "normalen". Men jeg formulerte meg feil, så beklager det. Anonymous poster hash: e687c...ee5
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2014 #46 Skrevet 10. april 2014 Hver gang jeg ser en person skrive "jeg trodde den jeg selv hadde var normalen jeg...." så himler jeg med øynene og tenker at det enda står så ufattelig dårlig til med seksual kunnskapen i den norske skolen, det er i grunn en skam.. Som andre sier alt og ingenting er normalt, vi har forskjellige tenner, forskjellige pupper, brystvorter, legger, føtter og vaginaer og alt er like normalt som det andre, det skal i alle fall veldig mye til i begge retninger før det ikke dreier seg om normalt.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #47 Skrevet 10. april 2014 Hver gang jeg ser en person skrive "jeg trodde den jeg selv hadde var normalen jeg...." så himler jeg med øynene og tenker at det enda står så ufattelig dårlig til med seksual kunnskapen i den norske skolen, det er i grunn en skam.. Som andre sier alt og ingenting er normalt, vi har forskjellige tenner, forskjellige pupper, brystvorter, legger, føtter og vaginaer og alt er like normalt som det andre, det skal i alle fall veldig mye til i begge retninger før det ikke dreier seg om normalt. Må jeg forklare nok en gang? Jeg skrev at jeg formulerte meg feil, og mente at jeg trodde det var flere kvinner med det jeg definerte som "normal" enn en mus med store ytre kjønnslepper og en med store indre. jeg beklaget meg, så get over it... Anonymous poster hash: e687c...ee5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #48 Skrevet 10. april 2014 Det var jo i tillegg ei som siterte meg og skrev at han/hun trodde bare det fantes 2 type mus. De med store indre og de med store ytre kjønnslepper. Så da er det like teit å si. Med tanke på at så mange her sier at det er 100000 forskjellige muser. Anonymous poster hash: e687c...ee5
skruf Skrevet 10. april 2014 #49 Skrevet 10. april 2014 Uten å ha lest hele tråden så synes jeg det er innmari kvalmt å skrive barnemus. Var vel pga ordet barnemus jeg droppet å lese hele tråden. Fyttikatta, kvalmt og ekkelt ord! 1
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2014 #50 Skrevet 10. april 2014 Må jeg forklare nok en gang? Jeg skrev at jeg formulerte meg feil, og mente at jeg trodde det var flere kvinner med det jeg definerte som "normal" enn en mus med store ytre kjønnslepper og en med store indre. jeg beklaget meg, så get over it... Anonymous poster hash: e687c...ee5 Joda du har sagt det men nå vet du altså at det ikke er det! En lærer noe nytt hver dag ikke sant? Ikke noe å bli sur for det ta det til deg og lær av det, omfavn kunnskapen
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #51 Skrevet 10. april 2014 Joda du har sagt det men nå vet du altså at det ikke er det! En lærer noe nytt hver dag ikke sant? Ikke noe å bli sur for det ta det til deg og lær av det, omfavn kunnskapen Du er så vis du... Anonymous poster hash: e687c...ee5
Gjest avocadoen Skrevet 10. april 2014 #52 Skrevet 10. april 2014 Jeg har bollemus. Har fått en kommentar engang på akkurat det av en fyr som virkelig elsket bollemus Ellers har jeg en helt normalt utseendet på underlivet.. Har jo kjønnslepper og slikt da som alle andre. Til og med de som har veeeldig små kjønnslepper har de jo, så Mine synes jo, men de er ikke så store. Mannfolka har i alle fall vært på sine knær etter å få slikke, så Har ikke fått noen kommentar fra en eneste gynekolog, så tror jeg ser helt vanlig ut da:p Så ingenting å bekymre seg for TS. Du er som du er, og er lite du kan gjøre med det uansett Ser nok helt sikkert bra ut!
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2014 #53 Skrevet 10. april 2014 Du er så vis du... Anonymous poster hash: e687c...ee5 Jepp og deler kunnskap i massevis til de som tydeligvis trenger det
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #54 Skrevet 10. april 2014 Jepp og deler kunnskap i massevis til de som tydeligvis trenger det Jeg trenger ikke. Jeg formulerte meg feil. Anonymous poster hash: e687c...ee5
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2014 #55 Skrevet 10. april 2014 Jeg trenger ikke. Jeg formulerte meg feil. Anonymous poster hash: e687c...ee5 Ok, om du sier det så. men med setningen "mente at jeg trodde det var flere kvinner med det jeg definerte som "normal" enn en mus med store ytre kjønnslepper og en med store indre" så vet du at du trodde feil. Med mindre den setningen også var en feilformulering?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #56 Skrevet 10. april 2014 Ok, om du sier det så. men med setningen "mente at jeg trodde det var flere kvinner med det jeg definerte som "normal" enn en mus med store ytre kjønnslepper og en med store indre" så vet du at du trodde feil. Med mindre den setningen også var en feilformulering? Hvordan vet DU at det ikke er fler med slik mus enn de med store indre eller ytre kjønnslepper? Har du sett alle verdens muser? Anonymous poster hash: e687c...ee5
Gjest avocadoen Skrevet 10. april 2014 #57 Skrevet 10. april 2014 Uten å ha lest hele tråden så synes jeg det er innmari kvalmt å skrive barnemus. Var vel pga ordet barnemus jeg droppet å lese hele tråden. Fyttikatta, kvalmt og ekkelt ord! Igjen så er jeg helt enig. Ble litt kvalm av det jeg og..... Måtte inn og se om det var en pedofil som hadde laget en tråd, for var det jeg trodde først. 2
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2014 #58 Skrevet 10. april 2014 Hvordan vet DU at det ikke er fler med slik mus enn de med store indre eller ytre kjønnslepper? Har du sett alle verdens muser? Anonymous poster hash: e687c...ee5 Nope, ikke har jeg sett all verdens tenner, brystvorter, føtter, legger eller annet heller men jeg vet at det er et enormt mangfold blant oss mennesker. Nettopp dette er "normalt" at vi er forskjellige. Og når mennene både i denne tråden og i mange andre tråder og steder bekrefter nettopp dette: at de ikke har sett to make så går jeg ikke rundt og tror, mener og definerer det ene som mer normalt enn det andre. Spesielt ikke basert bare på min egen kropp!
Gjest avocadoen Skrevet 10. april 2014 #59 Skrevet 10. april 2014 Joda, men med normal størrelse mente jeg indre kjønnslepper som ikke tyter ut, eller ytre som dekker ALT (dvs bollemus) Anonymous poster hash: e687c...ee5 Mine indre kjønnslepper er utenfor de ytre. Men de er fortsatt små. Har ikke fått noen reaksjon fra verken gynekolog eller mannfolk om at det er unormalt, og er ikke stygt i alle fall i det hele tatt Folk er forskjellige, og normalt dekker veldig mye da det er normalt så lenge man faktisk har et underliv.
Chiyo Skrevet 10. april 2014 #60 Skrevet 10. april 2014 Jeg har også minimale indre kjønnslepper og litt bollemus. Det er ikke noe gale med underlivet mitt i alle fall, det funker som det skal og jeg er veldig fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå