Gå til innhold

Jeg takler ikke sønnen til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Normale menn? Er de som avskyr små barn så normale da?

Anonymous poster hash: 16a66...706

Det er skrevet bøker og haugevis av artikler om hvor vanskelig det er for en stemor/stefar å takle kjærestens barn av forskjellige grunner. Så da er jo hele verden "unormal" da?

Anonymous poster hash: 40023...3d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars det lille barnet, de fanger opp følelser bedre enn du tror. Og at det skal ha fått en start på livet med noen som avskyr ham, uff.

Anonymous poster hash: 16a66...706

Jeg har vokst opp med biologisk mor som ikke alltid syntes å ville ha meg i nærheten. Hun stemoren her prøver iallefall.

Anonymous poster hash: 40023...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske mitt stebarn var 3 år da jeg møtte ham. Tror det er mye enklere enn en på 8.

Det må være en grunn til disse følelsene ts? Er gutten ufordragelig? Settes det ingen grenser? Bortskjemt? Hvor ofte er barnet hos dere?

Anonymous poster hash: 23fcf...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke skitten, men han lukter grusomt vondt. Ikke skittent-vondt, men en ekkel søtlig eim.

Han er ikke uoppdragen eller noe, alt dette sitter i mitt eget hode!

Jeg tror det kan ha noe med moren hans å gjøre. Jeg kan ikke fordra henne! Mens moren til det andre barnet kommer jeg ok overens med.

Og nei, dette er ikke en trolletråd, og jeg prøver så godt jeg kan.

Jeg hjelper til med han, jeg ler og smiler, leker med han og er en ok stemor, på utsiden. Inni meg vil jeg bare kaste opp.

Anonymous poster hash: 7450d...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke skitten, men han lukter grusomt vondt. Ikke skittent-vondt, men en ekkel søtlig eim.

Han er ikke uoppdragen eller noe, alt dette sitter i mitt eget hode!

Jeg tror det kan ha noe med moren hans å gjøre. Jeg kan ikke fordra henne! Mens moren til det andre barnet kommer jeg ok overens med.

Og nei, dette er ikke en trolletråd, og jeg prøver så godt jeg kan.

Jeg hjelper til med han, jeg ler og smiler, leker med han og er en ok stemor, på utsiden. Inni meg vil jeg bare kaste opp. Anonymous poster hash: 7450d...681

Den ekleste er her deg. Det beste er om du søker hjelp for tvangstankene dine. Det er ikke en frisk personlighet som tenker på den måten.n

Anonymous poster hash: 05c30...102

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier jo at jeg vet at det er MEG det er noe galt med, hva feiler det deg?

Anonymous poster hash: 7450d...681

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier jo at jeg vet at det er MEG det er noe galt med, hva feiler det deg? Anonymous poster hash: 7450d...681

Spørsmålet er hva det feiler deg, ikke folk som reagerer på det. Mitt forslag er tvangspreget personlighet. Når du synes et barn er så ekkelt at du nærmest må desinfisere huset etter besø, da har du problemer. Sånt (falskhet og utrygge relasjoner) merker barn ubevisst også.

Anonymous poster hash: 05c30...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ekleste er her deg. Det beste er om du søker hjelp for tvangstankene dine. Det er ikke en frisk personlighet som tenker på den måten.n

Anonymous poster hash: 05c30...102

Skjerp deg. Dette er fullstendig normalt. TS sier jo til og med at dette er kun i hennes hode og at det er veldig trist at hun føler det slik. Hun har jo ikke lyst til dette. Ta med deg de forutinntatte holdningene dine et annet sted. Du har åpenbart ikke kompetanse til å si hva en frisk personlighet (hva enn dette er) er eller ikke.

Anonymous poster hash: 6ff3e...987

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det her er så normalt så hadde de aller fleste unngått å bli ilag med noen med barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det her er så normalt så hadde de aller fleste unngått å bli ilag med noen med barn fra før.

Er det ikke det de aller fleste gjør da?

Anonymous poster hash: 6ff3e...987

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.3.2015 at 4:09 PM, AnonymBruker said:

.

On 29.3.2015 at 5:03 PM, AnonymBruker said:

.

Endret av Sylvari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke slik.

På hvilken måte virker det ikke slik? Basert på innleggene på KG? :fnise:

Anonymous poster hash: 6ff3e...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lukten du snakket om kan være barnehagelukt. Sønnen min lukter en litt rar søtaktig lukt når han kommer fra barnehagen, og en venninne hadde store problemer å takle denne "barnehagelukta" når hun var nygravid med nr 2. En real dusj og nye klær når han kommer til dere kan funke.

Anonymous poster hash: d01d3...9c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det her er så normalt så hadde de aller fleste unngått å bli ilag med noen med barn fra før.

Enig, skjønner ikke at folk gidder partnere med barn fra før.

Anonymous poster hash: 084fa...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har barn fra før er ofte mer modne enn single menn i slutten 30-årene eller eldre uten barn. Barnløse og normale menn over 30 år er en sjelden rase.

Anonymous poster hash: 40023...3d7

Ja er faktisk litt sant. Menn over 30 som er single og barnløse lever fortsatt som gutter på 20 ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fotballen

Begge deler. Jeg klarer bare ikke noe ved han. Dessverre :(

Anonymous poster hash: 7450d...681

Kom deg til psykolog eller finn deg en uten barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er faktisk litt sant. Menn over 30 som er single og barnløse lever fortsatt som gutter på 20 ofte

Det stemmer jo ikke alltid da

Anonymous poster hash: 084fa...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker lukter bare ekkelt. Men kanskje dusj og rene klær kan hjelpe?

Eventuelt være mye ute?

Samtidig synes jeg TS skal ha litt ære for å faktisk prøve å få til dette, var litt redd det skulle være en standard "liker ikke stebarna, kan vi ha dem mindre?"-tråd, men TS virker ganske reflektert over situasjonen. Kanskje søke hjelp hos noen? Barn oppdager veldig fort om det er noe som skurrer, selv om man prøver så godt man kan å dekke over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukten du snakket om kan være barnehagelukt. Sønnen min lukter en litt rar søtaktig lukt når han kommer fra barnehagen, og en venninne hadde store problemer å takle denne "barnehagelukta" når hun var nygravid med nr 2. En real dusj og nye klær når han kommer til dere kan funke.

Anonymous poster hash: d01d3...9c1

Jeg synes de fleste barn lukter slik. Niesen min som er under et år lukter slik. Hun har aldri vært i barnehagen. Hun har også alltid luktet slik.

Anonymous poster hash: 6ff3e...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...