Gå til innhold

Daten min lå med en annen jente. Greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, du tapte.

Jepp.

Og det at man har han her og nå, betyr heller ikke at man ender opp som gifte med barn, og lever sammen i 50 år, så jeg synes man skal være ytterst forsiktig med å hovere over at man har "vunnet" noe.

Husk, hovmod står for fall...........

Anonymous poster hash: d94d2...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I won" - virkelig? Jeg vil si du tapte. Hun andre jenta vant en mulighet til å finne noe bedre :) Du ble jo stuck med .. ja, du vet. Lykke til.

Anonymous poster hash: d94d2...4b6

Nei, du tapte.

Faen dere er fucka i hodet. Hvem sier noe sånt? Vi var ikke ekslusive så han hadde all rett til å gjøre det, og vi hadde ikke møttes mer enn 5 ganger før det skjedde. Sex, er ofte kun sex. Han elsker ikke henne, han er ikke forelsket i henne, og han vil ha MEG.

ts

Anonymous poster hash: 28fee...0ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen dere er fucka i hodet. Hvem sier noe sånt? Vi var ikke ekslusive så han hadde all rett til å gjøre det, og vi hadde ikke møttes mer enn 5 ganger før det skjedde. Sex, er ofte kun sex. Han elsker ikke henne, han er ikke forelsket i henne, og han vil ha MEG.

ts

Anonymous poster hash: 28fee...0ae

You go girl! Drit i alle idiotene her inne som forsøker å ødelegge for deg. Kos deg med daten din, og lykke til med et ev. forhold!

Anonymous poster hash: a5894...a31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl! Drit i alle idiotene her inne som forsøker å ødelegge for deg. Kos deg med daten din, og lykke til med et ev. forhold!

Anonymous poster hash: a5894...a31

Takk :blomst: Skal oppdatere om det skjer noe mer drama :P

ts

Anonymous poster hash: 28fee...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen dere er fucka i hodet. Hvem sier noe sånt? Vi var ikke ekslusive så han hadde all rett til å gjøre det, og vi hadde ikke møttes mer enn 5 ganger før det skjedde. Sex, er ofte kun sex. Han elsker ikke henne, han er ikke forelsket i henne, og han vil ha MEG.

ts

Anonymous poster hash: 28fee...0ae

Sier han ja, det er jo helt til han treffer en ny jente som han må sjekke om passer ham bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...