Gå til innhold

Er en mann på 1.72 høy for lav for DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, nakken min ville nok ha likt den høydeforskjellen bedre enn høydeforskjellen den faktisk må forholde seg til. :ler2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde vært en bonus om han var litt høyere ja. men jeg er lav uansett og kan fint gå i hæler ved siden av 1,72. :) Har forresten en kompis som er ganske lav han er ca 170, men han vasser i damer han.

Endret av rangle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 176-177, og hvis jeg tar på hæler ser jeg jo gigantisk ut ved siden av. Så jeg kunne ikke vært sammen med en som er så mye lavere. Kan til nøds ha lik høyde som meg, men går ikke så mye lavere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 og mannen min 172 sånn ca. Liker menn som er ca min høyde, men om det er noen cm høyere eller lavere har ikke noe å si. Med drømmemannen er høyden veldig uviktig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ja, men skal aldri si aldri. Har foretrukket menn mellom 180 og 190 så langt i livet, selv om jeg er ganske liten selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er for lavt for meg siden jeg er 1.77, MEN for det er ett stort "men" her: Det finnes utrolig mange attraktive lave menn, egentlig utrolig synd at det blir litt "ut av range" for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir for kort for min del. Jeg vil gjerne gå i høye hæler (174 uten) uten å måtte føle meg som en kjempe. Hadde jeg vært lavere hadde saken vært noe annet, det skal sies.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Herregud!! Finnes det faktisk folk som måler høyden til menn for vurdere om mannen er høy nok? :daane:
Hadde skjønt det om det var snakk om en mann på 150 cm eller 220 cm, men 172 cm?? :roll:

WHO THE FUCK CARES hvor mange centimeter mannen er!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA. Det er fullstendig turn off her.

Ikke at utseende teller så fryktelig mye. Men enkelte ting er bare fullstendig turn off rett og slett.

Anonymous poster hash: 09770...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhodet ikke. Er ikke så veldig høy selv, men har heller ikke et krav om at mannen må være høyere enn meg. Ofte er de det, da, med mine 167 cm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært sammen med en mann på den høyden, og er 174 selv. Bruker nesten alltid høye hæler. Brydde meg ikke det minste. Gjør meg ingenting om mannen er litt lavere enn meg, det er andre kvaliteter som gjelder, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 166, og hadde fint kunne vært sammen med en på 172. Det er ikke høyden som er avgjørende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er 172 cm, og NEI det har ingenting å si :)

top-gun-2.gif



Anonymous poster hash: 651c2...18e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...