Gå til innhold

Kristian Valen og supermodellen Tyra Banks


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj... fikk ho så opp i halsen i det her "americas next supermodel".

Virka rett og slett ganske hjerteløs og "smug".

Men man kan jo håpe på at hun får skikk på motvindsveisen....

(sjekke om det finnes en "Kristian Valen i motvind-smiley" ja visstt... :hår: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir nødt til å si meg uenig med Gurimalla... Man kan mene hva man vil om Tyra Banks, men hun er faktisk en av tidenes største supermodeller. Hva kan Kristian Valen skryte av? Elin Tvedt? :lol:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tilstå at jeg synes Valen har gjort det bedre enn Banks....

jo ok. men det må vel være noe med den gutten da! (Ikke at jeg er særlig fan, Liker ikke humoren hans)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det noen kan se noe i den fyren uansett om de er supermodeller eller en av oss vanlige dødelige....?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegget her var jo intelligent skrevet og sier faktisk mer om innskriveren enn om Kristian Valen - som faktisk er et av de mest sympatiske mennesker man kan finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir nødt til å si meg uenig med Gurimalla... Man kan mene hva man vil om Tyra Banks, men hun er faktisk en av tidenes største supermodeller. Hva kan Kristian Valen skryte av? Elin Tvedt? :lol:

Jennifer

Jeg synes Valen fint kan skryte over Tyra Banks (dersom ryktene om at de er et par, stemmer), men Elin Tvedt kan like gjernet blir skrøyta opp i skyene hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget her var jo intelligent skrevet og sier faktisk mer om innskriveren enn om Kristian Valen - som faktisk er et av de mest sympatiske mennesker man kan finne.

Han er sikkert kjempesnill og grei, men ler ikke av han desverre, dessuten tilltaler ikke utseende hans meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fint at mennesker finner hverandre' date=' uansett hva dere synes om utseende deres?[/quote']

Jo det synes jeg er flott :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo håpe på at hun får skikk på motvindsveisen.... (sjekke om det finnes en "Kristian Valen i motvind-smiley" ja visstt... :hår: )

:ler: Motvindssveis? I motvind kommer jo vinden forfra og gir deg lett tilbakestrøken don johnson-sveis. Jeg vil påstå kristian valen har blitt overrasket av en kraftig medvind..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Motvindssveis? I motvind kommer jo vinden forfra og gir deg lett tilbakestrøken don johnson-sveis. Jeg vil påstå kristian valen har blitt overrasket av en kraftig medvind..

fniis kanskje den blåste litt inn gjennom ørene mine også... ble i alle fall litt vanskelig for meg det der... Bra at Veslebråka holdt for ørene i det vinden suste forbi... bakfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

:o

Hvorfor skulle det være så rart om de to ble ett par? (faktisk syns jeg det virker som om HAN har laaangt mer å fare med enn HENNE. )

Sier som care: hyggelig at folk finner hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Må tilstå at jeg synes Valen har gjort det bedre enn Banks....

Tror jeg blir nødt til å si meg uenig med Gurimalla... Man kan mene hva man vil om Tyra Banks, men hun er faktisk en av tidenes største supermodeller. Hva kan Kristian Valen skryte av? Elin Tvedt? :lol:

Jeg leste Gurimallas kommentar som at Valen har gjort et bedre "kupp" en Banks........ Og det kan jeg til dels være enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste Gurimallas kommentar som at Valen har gjort et bedre "kupp" en Banks........ Og det kan jeg til dels være enig i.

ja sånn forstod jeg det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tror han er homofil (han har "homofile" trekk), så jeg ser ikke noe håp for ham og Tyra.

Hva i alle dager er homofile trekk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...