Gå til innhold

Hvor mange venner har du?


Mona26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen nære venner. Ingen jeg snakker med følelser og slikt med.

Jeg har 2 venner jeg treffer sånn en gang i måneden eller så, og snakker litt overfladisk med om hva som skjer i livene våre.



Anonymous poster hash: 5fe21...529
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amortentia

Har ingen.

Eller, egentlig 3. Ei som er facebook-venn (snakker kun på face, møtes sjeldent). Ei jeg prøver å få kontakt med igjen. Og ei jeg møter nå og da, snakker med vær dag. Men føler fortsatt at jeg ikke har noen venner, eller bestevenn, Hun jeg snakker med vær dag er ikke bra for meg, hun drar meg ned.

Føler meg som en taper, vil ha flere venner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nær venninne jeg kan snakke med alt om, ellers bare en haug bekjente som jeg kun snakker med når jeg treffer de tilfeldig.

Er egentlig ikke så veldig glad i at folk kommer meg for nær, men denne jenta klarte å komme under huden på meg fra dag en. Hun så bak fasaden og fant meg, med alle mine feil og min bagasje, og ikke løp hun heller som så mange gjorde før henne.



Anonymous poster hash: 915bb...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en barndomskamerat jeg treffer hver ferie. Siden han bor 100 mil unna.

Men jeg har hund og katt :)

Anonymous poster hash: f2785...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk ikke en eneste venn jeg kan snakke om hva jeg føler med. Har dog. en haug med kompiser jeg kan feste og ha det gøy med anytime.



Anonymous poster hash: 2deb0...611
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen venner, men jeg har mamma. Og så er det mange av hjemmesykepleierne som er hyggelige, men de er jo ikke venner.

Anonymous poster hash: c6c3a...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være fint å ha venner, om det så ikke er mer enn 1. Det å ikke ha noen å snakke med om hva som helt suger!



Anonymous poster hash: 5e93d...629
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fem nære og gode venninner (som jeg kan snakke med om absolutt alt).

Ellers har jeg ei barndomsvenninne jeg pleier litt kontakt med nå og da, samt flere kollegaer som jeg av og til er sosial med (og er vel blitt venninner også etter hvert). Så et par kompiser (tidligere kollegaer), både her hjemme, men også i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen, og er overrasket over at det samme gjelder for såpass mange av dere som svarer.



Anonymous poster hash: 2f42c...514
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 1 veninne som jeg kan snakke åpent om følelser med. Men vi begynner å vokse fra hverandre, og jeg føler ikke jeg kan være helt ærlig med henne om hva jeg synes om det hun driver med. Hun bor også på en annen kant av landet, og vi er begge travle, så vi snakkes kanskje 1 gang pr mnd på telefon.

Har 1 veninne som jeg kan gå på besøk til (men ikke uanmeldt). Hun er mor til mitt barns venn, så vi prater mest om barna osv.

Disse to er vel de eneste jeg kunne tenke meg å ha invitere i bursdag, og de kjenner ikke hverandre så det hadde blitt en litt spesiell fest....

Barselgruppen treffes innimellom, og det er jo hyggelig. Men føler ikke at jeg har spesielt mye til felles med dem, og jeg treffer dem kun når det er "organisert" treff. Jeg tror noen av dem treffes hjemme hos hverandre utenom, det er egentlig litt sårt for meg (føler meg ekskludert fra en gruppe der alle hadde likt utgangspunkt i starten, ingen kjente hverandre fra før)

Hvis jeg virkelig skulle ha hatt stort selskap, kunne jeg ha invitert noen kollegaer, disse to veninnene, barselgruppa og noen barndomsvenner som jeg kun ser på face og kanskje i ferier. Men det hadde blitt en merkelig forsamling av diverse folk som ikke kjenner hverandre og ikke har noe felles, så det blir ikke noe stor 40-års fest på meg. Er lei meg for det.



Anonymous poster hash: 7dc7a...f00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid følt jeg har få venner, men har fler enn de fleste her tydeligvis.
Nå er det sånn at jeg trives alene så jeg treffer de fleste ganske skjeldent, men når jeg først orker å treffe dem så kan jeg snakke og være med dem som jeg gjorde den tiden vi traff hverandre ofte.
Jeg vet jeg kan ringe dem og avtale et treff når som helst.
Aner ikke hvor mange det er og jeg orker ikke telle.

I tillegg til de "normale" vennene så har jeg 2 bestevenner for øyeblikket som jeg snakker med hver eneste dag og treffer oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to nære venner som jeg ser 1-3 ganger i uka. Har rundt 10 venner som jeg ser et par ganger i mnd (ikke alle alltid). Har også et par venner fra studiene som jeg ser sjelden. Fornøyd slik jeg har det, selv om jeg gjerne skulle kjent flere av vennene mine bedre og vært oftere sammen med dem :)

Anonymous poster hash: 8899e...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har to nære venninner, og ellers en haug med tidligere venner som nå egentlig er mer som bekjente (vokste på et punkt litt fra resten av gruppa og har falt litt utenfor) jeg treffer til kaffe eller et par øl innimellom.

Har nettopp startet i ny jobb, og jeg tror jeg kan finne et par nye venner der, trivelige folk.

Trives ellers godt med mine to venninner, som jeg kan dele så og si alt med. Disse prøver jeg å treffe regelmessig, men vi er selvfølgelig opptatte med vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire nære venner(bestevenner), og veldig mange bekjente(eller "venner" som jeg kan henge med, men som det går helt fint å ikke henge med på ett år eller så).
Jeg synes det er mye bedre med noen få nære venner enn mange bekjente("venner") :)



Anonymous poster hash: 7417c...c31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 venninner jeg er nær med.Og ei venninne i USA som jeg spiller online med. Typen har en bestevenn og er også venner med mine venninners menn. Har også koselig jobbvenninner :) synes det er helt perfekt slik som det er, men skulle ønske vennene mine var nære venner med hverandre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...