Gå til innhold

samboeren min har aldri postet et bilde eller nevnt meg på fb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonym 17.13 har tenkt tanken ang det og få åpnet facebook en min igjen og ta masse bilder og tagge han, men man kan jo reservere seg mot og bli tagget I bilder..

 

Du har ikke tenkt tanken på å gjøre det slutt med denne mannen i stedet? Snakk om å bruke energien sin feil...

Anonymous poster hash: e4337...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du velger tydeligvis feil menn. Det er slike destruktive mønstre noen kvinner har. Ofte fordi de vokste opp med samme type far. Du trenger hjelp, håper du innser det selv. For om det blir slutt med denne (noe det burde bli), så velger du deg sikkert en ny manipulerende løgner, fordi det er det eneste du kjenner. Men det finnes gode menn der ute, som behandler deg med respekt, du må bare få selvrespekt og trygghet i deg selv først. Se etter det som er godt, og velg det. Spark drittsekken ut og blokker han om du åpner facebook igjen.

Anonymous poster hash: 93090...34e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 17.13 har tenkt tanken ang det og få åpnet facebook en min igjen og ta masse bilder og tagge han, men man kan jo reservere seg mot og bli tagget I bilder..

Hvis han gjør det så skjønner du IHVERTFALL tegninga. At han vil skjule deg for andre.

Når du har tatt han i å være utro å lagre jenter under guttenavn osv så kan du banne på at han driver med mye snusk. Enig med de som sier kom deg vekk fra han før han ødelegger deg HELT. Du vil få sjokk om du prøver å kjempe lenger nå, dette er ikke bra for deg!

KLEM

Anonymous poster hash: 5b745...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florence: er sammen med han fordi jeg er dum nok til og elske han til tross det han har utsatt meg for😢

Ok, da er det vel ingen vits å diskutere forholdet deres? Du sier du er dum som er sammen med han, så, ja - da fortjener du vel den behandlingen du får av han da?

Altså jeg fatter ikke hvordan man kan tenke at "jeg er dum som gjør dette", og fortsatt gjøre det dag ut og dag inn. Hallo i luken?

Anonymous poster hash: 181ce...302

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min vil ikke legge ut bilder av sin nåværende «kjæreste» på facebook. Grunnen til dette er fordi han har sagt til henne at hun ikke får lov til det. Hun har også sendt han forespørsel om reletionship på fb men han fjernet dette fortalte han meg. Han har fortsatt bilder av meg og han sammen på profilen sin. Han sier at han vil ut av forholdet og tilbake til meg

Anonymous poster hash: faa3a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min vil ikke legge ut bilder av sin nåværende «kjæreste» på facebook. Grunnen til dette er fordi han har sagt til henne at hun ikke får lov til det. Hun har også sendt han forespørsel om reletionship på fb men han fjernet dette fortalte han meg. Han har fortsatt bilder av meg og han sammen på profilen sin. Han sier at han vil ut av forholdet og tilbake til meg Anonymous poster hash: faa3a...fb9

Om du ikke ønsker å ta han tilbake, burde du ha kuttet kontakten for lenge siden. Er du avhengig av bekreftelse fra han? Jeg blir kvalm av sånne som deg og han.

Anonymous poster hash: 7345c...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva behager? Jeg har vært i et langvarig forhold med han. Har ikke vært lett å gi slipp ettersom jeg fortsatt er glad i han. Du ser ikke hele bildet. Desutten så har både hun og han rusproblemer. Derfor jeg ikke orket han mer. Han trenger hjelp.

Anonymous poster hash: faa3a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke ønsker å ta han tilbake, burde du ha kuttet kontakten for lenge siden. Er du avhengig av bekreftelse fra han? Jeg blir kvalm av sånne som deg og han.

Anonymous poster hash: 7345c...c92

Det har vært en overgang, jeg visste ikke en gang at han hadde fått seg ny dame i begynnelsen. Fant det ut etter hvert. Han har vært en drittsekk når jeg tenker tilbake på alt som har skjedd. Det er ikke noe synd på han selv om han sier det er fælt hos henne. Han er hennes problem nå. Jeg slipper alt bråket nå.

Anonymous poster hash: faa3a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, TS? 

 

Du trenger hjelp, håper du innser det og skaffer deg det snarest. Får vondt av deg. Hvor gammel er du? :)



Anonymous poster hash: 18ebc...c44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, første tenkte jeg at du var heldig, hehe. Men når jeg ser hvem du er sammen med.... Huff, jeg kan ikke skjønne hvorfor du er sammen med han. Han har vært utro mot deg flere ganger enn 3, det lover jeg deg.



Anonymous poster hash: 0a76d...a53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fb er privat. Legger han ut bilder blir jeg sur.

Anonymous poster hash: f5580...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...