Gå til innhold

samboeren min har aldri postet et bilde eller nevnt meg på fb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og vi har vert sammen I 2.5 år..

Skal nevnes at han sto "I et forhold I" en periode I begynnelsen, men fjernet det en gang vi kranglet til "ingen informasjon og vise"

Han har vert utro mot meg 3 ganger som jeg vet om, I tillegg til skrevet flørtende meldinger til gamle "venninner" på fb.

Hvordan jeg vet dette er at jeg har snoket på fb hans, vet det er feil av meg, men magesekken min sa at noe var feil og det stemte..

Jeg har konfrontert han med utroskapen og flørte meldingene, men han nektet og nekter fortsatt, fatter ikke hvorfor han ikke innrømmer det mtp at han vet at jeg vet!

De nærmeste vennene og familien vet selvsagt om meg, men det plager og ikke minst sårer meg at han ikke kan sette seg I "et forhold" da han vet dette plager meg mtp at han har vert utro, jeg vil at verden skal se at han er opptatt, er det så mye og forlange av meg mtp utroskapen hans?😢

Han har ved et par anledninger tatt bilder av meg når jeg har vert syk nettopp våknet eller en eller annen anledning jeg ikke har rømt meg fresh og sagt at dette skal han legge ut på fb, jeg sier nei ikke når jeg ser så jævlig ut, la meg fikse meg litt først, han vet jeg har dårlig selvtillit og er usikker på meg selv (noe som er hans feil mtp utroskapen hans) men han tenker nok som så at "ikke kom her og si at jeg ikke har tilbudt meg" Han vet jo at jeg sier nei når jeg ser jævlig ut, og han har som sagt aldri skrevet lagt ut et bilde eller ved noen som helst anledning nevnt meg på facebook.

Etter nok en diskusjon sa han at han skulle sette seg " I et forhold" endelig tenkte jeg, men det viste seg at han hadde skjult det fra tidslinjen, slik at bare han kunne se det, det hjelper jo ikke meg på noe vis, konfronterte han med det han ble bare irritert over det, men han har ikke endret på det, blir skuffet såret og lei, skjemmes han så mye over meg er jeg ikke fin nok? Hva er problemet? Han sier han elsker meg osv noe jeg ikke tror på I om utroskapen og bekreftelse behovet hans på fb.

Jeg har ikke fb selv, men har som sagt snoket på hans fb og der skjuler han alt, alt I fra at han "liker" et bilde av en jente og at det er kun han som kan se at han er I er forhold.. Er jeg den vanskelige og urimelige her? Han har som sagt aldri innrømt utroskapen selv om jeg har konfrontert han.

Er sikker på at han Gjør dette for og ha mulighetene åpne..

Når han ser at jeg er lei meg og sliter meg selvtilliten og selvbildet sier han alltid at jeg må slutte og la min usikkerhet gå utover han, han skjønner jo ikke at det er jo han som har ødelagt selvfølelsen min og Gjør meg usikker på meg selv😢

Anonymous poster hash: ad86c...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mythic: syns det er ille begge deler selvfølgelig er utroskapen verst, men for og lette på usikkerheten min kan han vell I det minste gjøre det synlig at han er I et forhold på fb, når han vet at dette plager meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ikke legger ut bilder av deg på Facebook mener jeg at er ingenting å henge seg opp i, typen min har aldri gjort det og aldri satt at vi er i et forhold på face heller, og personlig så irriterer det ikke meg før jeg velger å irritere meg over det.

Det at han flørter med andre og er utro er jo selvfølgelig ikke greit, og skjønner virkelig ikke hvorfor du er sammen med dette menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florence: er sammen med han fordi jeg er dum nok til og elske han til tross det han har utsatt meg for😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal innrømme at det stikker litt når jeg ser andre menn stolt legger bilder ut av kjæresten sin med teksten vakre jenta mi osv..😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har aldri nevnt meg eller lagt ut bilder av meg på facebook selv om vi har vært sammen i 4 år. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. 
Hadde han derimot vært utro så hadde jeg gjort det slutt med han, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor du fortsatt er sammen med han når han har vært utro mot deg 3(!!!!) ganger... 

 

Jeg vil tør å påstå at selvtillitten din kommer til å bli mye bedre om du kommer deg bort fra denne mannen og heller finner deg en som fortjener deg. 



Anonymous poster hash: 8be08...013
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du være i et slikt forhold? Etter hva du skriver, så er det absolutt ingenting positivt i dette forholdet. Du elsker han? Elske en person som behandler deg som en dritt? Tenk over om det muligens er mer et innbilt avhengighetsforhold, du tror at du er så lite verdt at du skal være glad at i alle fall han vil ha deg. Men, det er du ikke, du er bare så mye mer verdt enn hva den der slasken viser deg. 

Gå fra han du, skaff deg egen fb, og så poster du fine bilder av deg selv der. :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Kjære ts, det forundrer meg at det er facebook-statusen hans du henger deg opp i, når du forteller om atskillig verre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ska alltid stole på det magesekken sier :D

Hahn så det nå mente jo selvfølgelig magefølelsen😂 ikke alltid like lett og skrive på mobil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts, det forundrer meg at det er facebook-statusen hans du henger deg opp i, når du forteller om atskillig verre ting.

prøver og legge utroskapen bak meg, men han Gjør det jo ikke lettere for meg sånn så han holder på
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver og legge utroskapen bak meg, men han Gjør det jo ikke lettere for meg sånn så han holder på

Derfor bør du gå. Det hadde vært noe annet hvis han la seg fullstendig flat og i det minste gjorde en innsats for at du skulle tilgi han. Men han driter i det. Du vet han har vært utro og han nekter å innrømme det. 

 

Jeg skjønner at det er vondt og at du elsker han, men for din egen del bør du gjøre det slutt og komme deg over han uten noe som helst kontakt med han. Han gir fullstendig blaffen i deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ventepølse?

 

En ventepølse er en dame som brukes som tidsfordriv. Når det ikke er meningen at forholdet skal vare evig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du reagerer.Høres ut som en lite sympatisk fyr.Jeg hadde aldri orket et forhold til en slik person.Kutt ham ut og finn en som fortjener deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florence: er sammen med han fordi jeg er dum nok til og elske han til tross det han har utsatt meg for

Men kjære deg, du elsker ham ikke, ihvertfall ikke på en sunn måte. Når man behandles på den måten du blir, blir man i forholdet fordi man mister troen på seg selv, blir avhengig av den lille responsen man får, er redd for å være alene, redd for å ikke finne noen andre, osv. Og så blander man redselen for det ukjente med kjærlighet. Denne mannen gjør deg jo ikke glad, han gjør deg usikker og får deg til å føle deg liten. Du kommer til å få det så mye bedre når du ikke lenger er sammen med ham.

Anonymous poster hash: 75f0c...d86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan VET du at han har vært utro - 3 ganger? Hvordan fikk du vite det alle 3 gangene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...