Gå til innhold

Under the Dome - Generell Diskusjon - NB! ikke boken


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Tickety-Boo

Jeg har lest boken og storkoste meg med den. Gledet meg til å se serien da den kom ut. Vet jo av erfaring at bøkene pleier å være mye bedre enn filmen/serien. Men du så skuffet jeg ble da jeg så den første episoden.

Det er så mange detaljer som er så totalt forskjellige fra boken, de har forandret mange ting som var ganske vesentlige i boken.

Så etter å ha sett en 3-4 episoder måtte jeg melde pass. Det ble for dårlig.

Det er nok en fordel å ikke lese boka om en vil kose seg med å se serien. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest boken og storkoste meg med den. Gledet meg til å se serien da den kom ut. Vet jo av erfaring at bøkene pleier å være mye bedre enn filmen/serien. Men du så skuffet jeg ble da jeg så den første episoden.

Det er så mange detaljer som er så totalt forskjellige fra boken, de har forandret mange ting som var ganske vesentlige i boken.

Så etter å ha sett en 3-4 episoder måtte jeg melde pass. Det ble for dårlig.

Det er nok en fordel å ikke lese boka om en vil kose seg med å se serien. :Nikke:

Er jo gjerne sånn... Jeg skjønner ikke hvordan folk får med seg handlingen i Game of Thrones uten alle detaljene. Harry Potter og. Men da venter jeg uansett med denne boka til de kommer seg ut av domen (hvis de gjør) :) Endret av nattsvermer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så nettopp siste episode av sesong 2!

Spennende!

Når kommer ny sesong?

Anonymous poster hash: 534fb...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert i juni eller senest juli, det bruker vanligvis å starte om sommeren :) Siden det blir sendt som en sommer sesong, altså en serie dem viser om sommeren :) Jeg gleder meg så mye :jepp: Jeg håper virkelig ikke at james big jim rennie dør :(

Var gale nok når dem drepte angie i starten av sesong 2, jeg likte henne så mye og hun var så vakker :hjerte:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert i juni eller senest juli, det bruker vanligvis å starte om sommeren :) Siden det blir sendt som en sommer sesong, altså en serie dem viser om sommeren :) Jeg gleder meg så mye :jepp: Jeg håper virkelig ikke at james big jim rennie dør :(

Var gale nok når dem drepte angie i starten av sesong 2, jeg likte henne så mye og hun var så vakker :hjerte:

Enig :-)

Å Angie er nydelig!

En helt perfekt og nydelig kropp! Pent ansikt og flott stemme <3

Ble betatt av henne å vil se flere filmer eller serier med henne i :-)

Anonymous poster hash: 534fb...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du slutta å se på da?

Så til de grader. Jeg kunne sagt noe om hvorfor, men da begynner are folk å gråte over at jeg spoiler boken for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt tap :) Serien blir bare bedre mot slutten av sesongen

Det hører jeg folk si om "Hotel Cæsar" og "Sex and the City" også. Meh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Det hører jeg folk si om "Hotel Cæsar" og "Sex and the City" også. Meh!

Hotel cæsar ble bedre, og så verre osv, slik som såpe serier er :)

Walking dead som vi begge følger med på er jo litt slik nå, såpe aktig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest boken og storkoste meg med den. Gledet meg til å se serien da den kom ut. Vet jo av erfaring at bøkene pleier å være mye bedre enn filmen/serien. Men du så skuffet jeg ble da jeg så den første episoden.

Det er så mange detaljer som er så totalt forskjellige fra boken, de har forandret mange ting som var ganske vesentlige i boken.

Så etter å ha sett en 3-4 episoder måtte jeg melde pass. Det ble for dårlig.

Det er nok en fordel å ikke lese boka om en vil kose seg med å se serien. :Nikke:

Samme her. Når de gjør såpass store endringer med noen av karakterene, kjenner jeg at jeg bare ikke gidder.

Men boken blir nok en enda bedre opplevelse om man først ser serien og så leser boka, for det er så mye mer som faller på plass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Når de gjør såpass store endringer med noen av karakterene, kjenner jeg at jeg bare ikke gidder.

Men boken blir nok en enda bedre opplevelse om man først ser serien og så leser boka, for det er så mye mer som faller på plass :fnise:

Jeg har forstått det sånn at seriens Big Jim Rennie er en relativt avbalansert, ikke-fascistisk person uten tendenser til stormannsgalskap, mens sønnen hans ikke er en psykopatisk morder med tendenser til blackouts?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Jeg har forstått det sånn at seriens Big Jim Rennie er en relativt avbalansert, ikke-fascistisk person uten tendenser til stormannsgalskap, mens sønnen hans ikke er en psykopatisk morder med tendenser til blackouts?

James big jim rennie er alt annet en avbalansert :fnise: Det er ikke junior som får de blackouta men angie sin lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sesong 1 og 2 og likte den passe greit. Skal nok se sesong 3 om så bare for å se hva de finner på. Jeg har prøvd å lese boken, men den er jo så ekstremt langdryg, så jeg har gitt den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...