Gå til innhold

Under the Dome - Generell Diskusjon - NB! ikke boken


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kommet halvveis i sesong 1 nå og er usikker på om den er verdt å fortsette på. Den minner meg en del om Lost, og jeg likte aldri alle tvistene og det nye som stadig ble presentert der. Er denne serien også slik?

Er det noe overnaturlig som foregår?



Anonymous poster hash: 54e9d...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Har kommet halvveis i sesong 1 nå og er usikker på om den er verdt å fortsette på. Den minner meg en del om Lost, og jeg likte aldri alle tvistene og det nye som stadig ble presentert der. Er denne serien også slik?

Er det noe overnaturlig som foregår?

Anonymous poster hash: 54e9d...849

Det faktum at dem har plassert en stor kuppel som ikke kan ødelegges er jo overnaturlig ;) Serien kan minne om lost, det er derfor jeg elsker den :) Lost er den beste serien noensinne, jeg har lett etter en erstatter helt siden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at dem har plassert en stor kuppel som ikke kan ødelegges er jo overnaturlig ;) Serien kan minne om lost, det er derfor jeg elsker den :) Lost er den beste serien noensinne, jeg har lett etter en erstatter helt siden :jepp:

Hmpf, Lost var jo en katastrofe etter (i løpet av...) sesong 2.

Godt folk er forskjellige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hmpf, Lost var jo en katastrofe etter (i løpet av...) sesong 2.

Godt folk er forskjellige. ;)

Jeg elsker lost igjennom hele serien men det er vell smak og behag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner helt med denne serien er at man aldri ser noen utenfor kuppelen. Det er veier og hus der men ingen folk. Bare militæret en periode i starten, og så noe besøksopplegg. Deretter aldri noen som går forbi eller står og ser inn.

Hva har skjedd utenfor?



Anonymous poster hash: 54e9d...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke skjønner helt med denne serien er at man aldri ser noen utenfor kuppelen. Det er veier og hus der men ingen folk. Bare militæret en periode i starten, og så noe besøksopplegg. Deretter aldri noen som går forbi eller står og ser inn.

Hva har skjedd utenfor?

Anonymous poster hash: 54e9d...849

Myndighetene evakuerer vel områdene rundt og lager en sperret sikkerhetssone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myndighetene evakuerer vel områdene rundt og lager en sperret sikkerhetssone?

Men på en av episodene der de fire ungdommene står og holder på kuppelen samtidig ser man biler utenfor husene på andre siden...

Anonymous poster hash: 54e9d...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Noen som har tenkt å se sesong 3? Håper Tv2 begynner å vise den snart

 

Snart ferdig med å se den. Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg er redd Tv2 ikke har giddet å kjøpt rettighetene til denne sesongen :(

Virker som serien er upopulær. Jeg ser bare drittsnakk om den overalt på nettet O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har tatt seg opp denne sesongen, nye ting skjer og det er spenning fra episode til episode, ikke bare "episodens mysterium" som omtrent resetter serien for hver episode som det var forrige sesong. Nye folk har kommet inn (utrolig nok) og det har gjort serien bedre, selv om vi bare er på uke 3 etter at domen kom ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg har lest at hun fra CSI Las Vegas er med, det er jeg spent på :) Hun er en god skuespiller syns jeg :)

 

Jeg husker sist høst når jeg var så sikker den ville bli kanselert fordi det var ganske dårlige tegn, det var uhyggelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at hun fra CSI Las Vegas er med, det er jeg spent på :) Hun er en god skuespiller syns jeg :)

 

Jeg husker sist høst når jeg var så sikker den ville bli kanselert fordi det var ganske dårlige tegn, det var uhyggelig :P

 

Ja, Marg Helgenberger er en av de nye og hun skaper mye trøbbel. Men jeg skal ikke spoile, så mer sier jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm.... er sesong 3 bra, altså? Begynte å irritere meg mer og mer i løpet av sesong 2, Big Jim som får herse fritt med alle, og en annan stakkar blir buret inne tvert han gjør noe over streken...

 

Kanskje jeg skal se en episode av sesong 3 og gi det en sjanse.... Men det som fascinerte meg var selve kuppelen. Hvis de begynner å frigjøre seg fra den på en el annen måte, hva blir det igjen av serien da, tro?



Anonymous poster hash: 3896b...827
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har kommet halvveis i sesong 1 nå og er usikker på om den er verdt å fortsette på.

Anonymous poster hash: 54e9d...849

 

 

Nei, nei, nei. Elendig serie. Så hele sesong 1 av en eller annen grunn. Jeg og samboeren så den mest "på gøy", men skjønte veldig tidlig at dette var en B-serie.

Anonymous poster hash: 24ada...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...