Gå til innhold

Hun suger ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama har de siste tre månedene ikke sugd meg. Jeg spør hvorfor, hun sier at hun skal suge meg neste gang. Men så kommer hun alltid med en unnskyldning når jeg spør igjen. "Du har ikke kastet søpla", "jeg skal tidlig på jobb i morgen", "jeg har mensen" (som om det har noe med saken å gjøre!)...

Er det noen av dere som også er sånn, og som kan forklare meg hva som er i gjerde?



Anonymous poster hash: d5f26...b73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig dama di er av den typen som tenner på deg når du gjør oppgavene dine (og hennes) hjemme. (Jada de finnes)

I så fall mister hun tenningen på seg hvis du svikter med husarbeidet. Live with it man, frem med støvsugeren og gjør unna vårrengjøringen et par ganger i uka så skal du se du får det som du vil. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du nøye med hygiene?



Anonymous poster hash: 80944...4ec
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har de siste tre månedene ikke sugd meg. Jeg spør hvorfor, hun sier at hun skal suge meg neste gang. Men så kommer hun alltid med en unnskyldning når jeg spør igjen. "Du har ikke kastet søpla", "jeg skal tidlig på jobb i morgen", "jeg har mensen" (som om det har noe med saken å gjøre!)...

Er det noen av dere som også er sånn, og som kan forklare meg hva som er i gjerde?

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Gir du dama tilbake da? For jeg har sluttet med å gi typen min blowjob av den grunn, at han aldri går ned på meg, han tar omtrent ikke på meg nedentil i det hele tatt, så det er litt bevisst for han kan ikke få og få og få også får ikke jeg noe tilbake. Tenkt på det?

Anonymous poster hash: 08928...978

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du nøye med hygiene?

Anonymous poster hash: 80944...4ec

Ofte dusjer jeg rett før vi har sex, hjelper ikke det heller.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du dama tilbake da?

Tilbake? Jeg er den som alltid gir først. Uten at hun spør engang. Alltid til hun kommer. Men hun har ikke sugd meg på tre måneder. Og før det var det kanskje bare 1 gang i uka.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. husarbeid, så på tv en gang en sexolog som sa at de fleste menn glemmer at veien til soverommet går direkte gjennom resten av huset... :danse:

Forøvrig enig med henne over her, husk å gi like mye som du får, for mange damer er ikke sugingen noe særlig til forspill.



Anonymous poster hash: 1a154...e7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte dusjer jeg rett før vi har sex, hjelper ikke det heller.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Gjør hun tilfredsstilt. Få hun til å komme slik hun aldri har kommet før. Få hun til å sitte og fantasere tilbake på noe du gjorde på henne mens hun er på jobb, mens hun er hos venninner, og mens hun trener.

Vips så har du ei jente som angriper kuken din for å få mer av den samme behandlingen i tide og utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig enig med henne over her, husk å gi like mye som du får

Det kan du si til dama mi. Kanskje jeg får slutte å slikke henne, til hun begynner å suge igjen.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hun tilfredsstilt. Få hun til å komme slik hun aldri har kommet før. Få hun til å sitte og fantasere tilbake på noe du gjorde på henne mens hun er på jobb, mens hun er hos venninner, og mens hun trener.

Ja, som hva da?

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte dusjer jeg rett før vi har sex, hjelper ikke det heller.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Hjelper ikke å stå i dusjen litt før sex, du må bruke såpe og klut grundig for å vaske vekk all lukt som minner om rompelukt fra pung, skrukk og rompe. Ei ærlig dame jeg var sammen med i 20 åra gjorde meg oppmerksom på at det ikke holdt å bare vaske loffen, for jeg opplevde det samme som deg. Alltid vært superrenslig etter den episoden. :D Endret av Teodorosaurus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake? Jeg er den som alltid gir først. Uten at hun spør engang. Alltid til hun kommer. Men hun har ikke sugd meg på tre måneder. Og før det var det kanskje bare 1 gang i uka.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Slutt å slikke henne.

Anonymous poster hash: d2ee3...b90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må man vel kjøpe noe sabla utstyr da? Skrubb og spesialmiddel?



Anonymous poster hash: d5f26...b73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask huset :fnise: Neida.

Kjøp et vibrerende egg, og stropp hu fast i soffaen med kontrollen i lomma mens man vasker huset og tar hun etterpå.

Nesten som et kinderegg, og 3 ting på engang. :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et vibrerende egg, og stropp hu fast i soffaen med kontrollen i lomma mens man vasker huset og tar hun etterpå.

Nesten som et kinderegg, og 3 ting på engang. :P

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør henne om hun liker å suge i det hele tatt, og be henne om å være ærlig. Kanskje hun ikke er så glad i det, og vil ikke utsette seg selv for noe hun ikke liker lenger?

Og snakk ordentlig med henne om det. Høres ut som hun ikke tar deg seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en periode jeg ikke likte å suge typen mer og fant ut at det var fordi han blir alltid så ivrig og munnknuller meg isteden. Det synes jeg er så ubehagelig! Jeg vil heller at han skal la meg suge han på min måte en at han skal munnknulle meg for å være fornøyd.
Så ikke munnknull henne.



Anonymous poster hash: a8af6...e09
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke liker det. Folk er forskjellige.



Anonymous poster hash: 6e374...fe0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man vel kjøpe noe sabla utstyr da? Skrubb og spesialmiddel?

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Holder med intimsåe for menn, vil også anbefale deg å barbere deg.

Anonymous poster hash: 52809...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...